Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie branży elektrycznej na rzecz realizacji inwestycji CERAD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace naukowo - badawcze w zakresie radiofarmaceutyków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie branży elektrycznej na rzecz realizacji inwestycji CERAD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3c4a31-1528-49ab-9c91-7629a2b81d5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/P/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usług polegających na pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych, dotyczących inwestycji polegającej na budowie Centrum Projektowania i Syntezy Radiofarmaceutyków Ukierunkowanych Molekularnie CERAD wraz z instalacjami wewnętrznymi i infrastrukturą techniczną tj.: instalacjami zewnętrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej i opadowej, elektrycznej niskiego napięcia (wraz z agregatem prądotwórczym) oraz oświetleniem terenu, wody lodowej; rozbudową i przebudową dróg, placów, chodników; budową miejsc parkingowych i śmietnika wraz z przebudową istniejących instalacji zewnętrznych, na terenie działki nr ew. 17 obr. 257 w Otwocku realizowanej w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 1172/2018 z dnia 28.09.2018, znak AB.6740.1191.2018.MJ, wydanej przez Starostę Otwockiego oraz decyzję nr 1004/2021 z dnia 13.07.2021r. znak sprawy AB.6740.916.2021.MB wydanej przez Starostę Otwockiego, zmieniającą ww. decyzję (zwanej w dalszej części Umowy „Budową” lub „Robotami budowlanymi”).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności:
1) Przygotowywanie i realizację projektów i kosztorysów robót elektrycznych, weryfikacja i opiniowanie projektów,
2) Koordynowanie i nadzorowanie robót elektrycznych na budowie, w tym istniejących instalacji linii kablowych SN i nN, RMS, BMS, SSP, CCTV, KD, RCP, SSWiN, BK
3) Zapewnianie terminowości, jakości i bezpieczeństwa wykonywanych robót elektrycznych,
4) Prowadzenie dokumentacji budowy,
5) Koordynowanie i rozliczanie robót elektrycznych z podwykonawcami i inwestorem,
6) Raportowanie postępów i problemów w realizacji robót,
7) Szkolenie i nadzorowanie podległego personelu,
8) Dbanie o przestrzeganie przepisów BHP i ochrony środowiska,
9) Zapewnienie zgodności budowy z projektem, pozwoleniem i prawem budowlanym;
10) Współpraca z Inwestorem, projektantem, inspektorem nadzoru i innymi podmiotami zaangażowanymi w budowę;
11) Rozwiązywanie problemów i konfliktów na placu budowy;
12) Reprezentowanie Inwestora przed organami nadzoru budowlanego, administracji publicznej oraz służbami.
3. Kierownik robót zobowiązany będzie do przyjazdu na teren budowy minimum trzy dni w tygodniu.
4. Szczegółowe postanowienia dotyczące wymagań i uprawnień Wykonawcy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie w niniejszym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta z ceną przewyższającą kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Dostawa izotopu wzbogaconego Te-130 w postaci ditlenku telluru Te-130 (TeO2) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przygotowanie dokumentacji technicznej projektu rewitalizacji centrum Woli Gułowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.