eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowiceRozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia, zadanie realizowane ze środków zewnętrznych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Edycja VIII



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia, zadanie realizowane ze środków zewnętrznych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Edycja VIII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895247

1.5.8.) Numer faksu: 123895521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d75dfc36-295e-11ef-b091-ce35ef079555

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia, zadanie realizowane ze środków zewnętrznych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Edycja VIII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d75dfc36-295e-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064151/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.7.2024.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1282950,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 „Zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jerzmanowice, Gotkowice, Sąspów”.
Dla Części nr 1 Planowaną do wykonania sieć należy wykonać metodą wykopu otwartego oraz miejscami metodą bezwykopową. Dodatkowo dla zadania nr 6 należy po wykonaniu odcinka nowej kanalizacji (odcinek wraz ze studniami 1-5) umartwić istniejącą nieczynną kanalizację. Część ta obejmuje również przepinki przyłączy i włączenie nowowybudowanej sieci do systemu kanalizacyjnego.
Ze względu na ukształtowanie terenu i brak możliwości grawitacyjnego odprowadzenia ścieków z gospodarstw w ramach przedsięwzięcia należy wykonać przepompownie ścieków z odprowadzeniem kolektorem tłocznym do kanalizacji grawitacyjnej. Przyłącza/podejścia kanalizacyjne od budynków do przepompowni ścieków należy wykonać z rur PVC 160mm. Zbiornik przepompowni należy wykonać zgodnie z opisem w PFU.
Łączna długość kanalizacji sanitarnej wg projektu budowlanego wynosi: 1,67 km +/- 10% kanalizacji grawitacyjnej Ø 200 PCV w tym:
-140 mb kanalizacji realizowanej wzdłuż istniejącej sieci wraz z umartwieniem istniejącej sieci po wykonaniu nowych docinków.
Oraz ok. 0,12 km przyłączy/podejść do budynków Ø 160 PCV i 0,17 km kanalizacji tłocznej z PE wraz z pompownią ścieków i zasilaniem energetycznym.
Zamówieniem objęte są odcinki nie posiadające projektu budowlanego i aktualnego pozwolenia na budowę dla których wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu w oparciu o załączony do SWZ program funkcjonalno – użytkowy (Załącznik nr 4.1 PFU).
Planowana do wykonania sieć należy wykonać metodą wykopu otwartego oraz miejscami metodą bezwykopową.
Zakres rzeczowy określony został w PFU wraz z załącznikami, i, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Zamówienie przewidziane do realizacji w ramach dofinansowania w ramach inwestycji „Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia”, współfinansowanej ze środków zewnętrznych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Edycja VIII.W związku z powyższym informujemy, że w razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowanych zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego, dotyczącego prowadzenia robót w pasie drogowym oraz na umieszczenie w nim urządzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji oraz projektu wykonanego wg zaleceń PFU. Dodatkowo po wykonaniu nowej sieci należy umartwić wyłączoną z eksploatacji sieć i przyłącza. Sieci i przyłącze wyłączone z eksploatacji należy zdemontować w miejscach kolidujących z nowoprojektowaną siecią, w pozostałych zamulić. Przy nanoszeniu na zasób mapowy przewody te oznakować jako nieczynne.
Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, w przypadku wymogu dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności z tym związanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu prac nie później niż na 14 dni po podpisaniu umowy.
Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
Zakres rzeczowy określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz z załącznikami stanowiący załącznik 4.1 do niniejszego SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 1151450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „Modernizacja i doposażenie obiektów systemu ściekowego poprzez dostawę i montaż pomp.
Dla Części nr 2 Należy dokonać dostawy i montażu urządzeń pompowych wg opisu stanowiącego załącznik do SWZ. W ramach tej części należy dostarczyć i uruchomić dostarczone urządzenia. Zakres rzeczowy określony został szczegółowo w załączniku 4.2 do niniejszego SWZ.
Dla całego zrealizowanego zakresu tej części należy opracować dokumentację powykonawczą w formie instrukcji eksploatacji wraz z załączeniem gwarancji dla dostarczonych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe

4.5.5.) Wartość części: 71500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 „Dostawa kamery inspekcyjnej TV i systemu do inspekcji do sieci kanalizacyjnych”.
Dla Części nr 3 Dostawa kamery inspekcyjnej obrotowej do monitoringu systemu kanalizacyjnego funkcjonującego w gminie Jerzmanowice-Przeginia.
Szczegółowy opis wymagań dla urządzenia został określony w załączniku 4.3 do niniejszego SWZ.
Dla tej części należy opracować dokumentację powykonawczą w formie instrukcji eksploatacji wraz z załączeniem gwarancji dla dostarczonych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42997100-2 - Maszyny do badania wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1489163,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2776282,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1489163,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA SANITARNA Zdzisław Kurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350043662

7.3.3) Ulica: ul. Ojcowska 45

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-048

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1489163,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411429699

7.3.3) Ulica: ul. Gronowska 4a

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G.Drexl POLSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931028800

7.3.3) Ulica: ul. Świnoujska 5a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-313

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.