Og³oszenie z dnia 2022-11-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00006920/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zapewnienie ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Specjalna nr 111
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000959004
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ró¿ana 22/24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-659
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp111@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sps111.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: MIEJSKIE BIURO FINANSÓW O¦WIATY M. ST. WARSZAWY
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015752866
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Mokotowska 55
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-542
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mbfo@eduwarszawa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://mbfo.waw.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1c98b41-6973-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00448129
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mbfo.waw.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
2. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu do przestrzegania jego postanowieñ.
3. Maksymalny rozmiar plików przekazywanych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
6. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: zp.mbfo@eduwarszawa.pl
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres MBFO zp.mbfo@eduwarszawa.pl. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa Specjalna nr 111 mieszcz±ca siê w Warszawie (02-569) przy ul. Ró¿anej 22/24, tel.: 22 277-18-24.
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres mail: mbfo.iod@um.warszawa.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 45/MBFO/SPS111/2/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi polegaj±ce na zapewnieniu ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie
Szko³y Podstawowej Specjalnej im. Stefana Starzyñskiego nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy okre¶lone przez Zamawiaj±cego na podstawie w art. 112 ust. 1 i 2 pzp warunki:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1995. z pó¼n. zm.),
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn. posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 270.000,00 z³
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tzn. wyka¿± 2 us³ugi wykonane w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia – o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tzn. wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia, w tym:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia dysponowa³ osobami wpisanymi na listê pracowników kwalifikowanych, o której mowa w art. 2 pkt 6) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z pó¼n. zm.), niekaranymi i legitymuj±cymi siê, co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem w pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, oraz posiadaj±cymi do¶wiadczenie zwi±zane z obs³ug± systemu sygnalizacji po¿arowej, oddymiania, w³amania i napadu, telewizji przemys³owej – zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w tym zakresie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ,
b) ponadto wymaga siê, aby Wykonawca dysponowa³, co najmniej jedn± grup± interwencyjn±, zlokalizowan± na terenie m.st. Warszawy, której czas dojazdu do obiektu Zamawiaj±cego od momentu zg³oszenia nie przekroczy 15 minut w godzinach 7.00 – 18.00 i 10 minut w pozosta³ym czasie. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w tym zakresie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp,
b) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienia z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
d) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienia z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymane w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
e) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275 z pó¼n. zm.) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty, wg wzoru okre¶lonego w za³. nr 10 do SWZ – nale¿y podaæ co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia – o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da,
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 270 000,00 z³ wa¿n± na ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku gdy wa¿no¶æ dokumentu jest krótsza ni¿ okres realizacji niniejszego zamówienia, o¶wiadczenie Wykonawcy zapewniaj±ce o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia,
c) wykaz osób wpisanych na listê pracowników kwalifikowanych, o której mowa w art. 2 pkt 6) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z pó¼n. zm.), niekaranymi i legitymuj±cymi siê, co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem
w pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej oraz posiadaj±cymi do¶wiadczenie zwi±zane z obs³ug± systemu sygnalizacji po¿arowej, oddymiania, w³amania i napadu, telewizji przemys³owej – zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ,
d) o¶wiadczenie w sprawie dysponowania co najmniej jedn± grup± interwencyjn±, zlokalizowan± na terenie Warszawy, której czas dojazdu do obiektu Zamawiaj±cego od momentu zg³oszenia nie przekroczy 15 minut w godzinach 7.00 – 18.00 i 10 minut w pozosta³ym czasie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia udzielon± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniaj±cymi koncesjê wydanymi do pierwotnego dokumentu. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wy¿ej wymieniony dokument musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców,b) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SWZ – je¶li dotyczy,
c) w przypadku, gdy Wykonawca ma polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu,
i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 3 pkt 2) lit. a) powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany równie¿ do przedstawienia dokumentów dotycz±cych w szczególno¶ci: zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolno¶ci dotycz± – je¶li dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do z³o¿enia o¶wiadczeñ, o których mowa w ust. 1 lit. c) i d) rozdzia³u IX SWZ zobowi±zany jest ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani ustanowiæ jednego z wykonawców pe³nomocnikiem do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w zakresie i na warunkach przewidzianych w Pzp (Dzia³ VII, Rozdzia³ III Pzp – Zmiana umowy).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obs³uga metrologiczna wyposa¿enia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku oraz pielêgnacji zieleni na terenie "Pla¿y Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie us³ugi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materia³ów - popularyzacja in¿ynierii materia³owej w¶ród uczniów szkó³ ¶rednich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywno¶ci energetycznej dla budynków miejskich
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego dzia³ania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Us³ugi utrzymania porz±dku i czysto¶ci w 2025/2026 r. dla nieruchomo¶ci administrowanych przez Zarz±d Mienia m. st. Warszawy" z podzia³em na czê¶ci.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Us³ugi bezpo¶redniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antyw³a. i p. po¿., a tak¿e konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBS£UGA URZ¡DZEÑ OCHRONY TECHNICZNEJ
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Szczecinie, przy ul. Logistycznej 22 przez okres 24 miesiêcy.
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia
- Ca³odobowa ochrona osób, mienia i budynku (wraz z terenem przynale¿nym do nieruchomo¶ci) Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Olsztynie przy ulicy Emilii Plater 1
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.