Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389663/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego miasta Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83c5d542-3770-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego miasta Łuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83c5d542-3770-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040826/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Sporządzenie planu ogólnego miasta Łuków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu planu ogólnego miasta Łuków wraz z opracowaniem ekofizjograficznym.
4.2. Obszar opracowania projektu planu ogólnego obejmuje granice administracyjne miasta Łuków. Powierzchnia miasta – 3575 ha.
4.3. Zamówienie obejmuje:
4.3.1. Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Łuków wraz z opracowaniem ekofizjograficznym wykonane będzie zgodnie:
z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),
z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz.U. z 2024 r. poz. 729),
z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
z zapisami Uchwały Nr XC/710/2024 Rady Miasta Łuków z dnia 25 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Łuków,
z aktami prawa miejscowego,
z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
z innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia.
4.3.2. dokonanie analizy materiału wejściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, które są zarejestrowane w prowadzonym przez Burmistrza Miasta Łuków w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego rejestrze wniosków o sporządzenie lub zmianę planu ogólnego i planów miejscowych;
4.3.3. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (m. in. wymaganych pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
4.3.4. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień;
4.3.5. wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z opinii i uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, tj. aż do uzyskania pozytywnych opinii i uzgodnień, jeśli będzie to niezbędne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
4.3.6. udział w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
4.3.7. prezentacja projektu planu i uczestnictwo w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie podczas posiedzeń miejskiej komisji urbanistyczno - architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady miasta oraz sesjach);
4.3.8. sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i opracowanie danych przestrzennych do planu,
4.3.9. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z póź. zm.),
4.3.10. wykonanie lub aktualizacja opracowania ekofizjograficznego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
4.3.11. wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
4.3.12. ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
4.4. Forma opracowania:
4.4.1. Wersja papierowa:
dwa egzemplarze wydruku tekstu planu,
cztery egzemplarze wydruków rysunku planu ogólnego w skali 1:5000.
4.4.2. Wersja cyfrowa:
tekst w formacie pliku do odczytu i wydruku doc i pdf,
rysunki i plan w formacie plików jpg i pdf, plików w formacie GeoTIFF dla danych przestrzennych,
postać wektorowa SHP,
załącznik do uchwały stanowiący dokument elektroniczny zawierający dane przestrzenne (plik GML).
4.5. Zadanie należy wykonać etapowo i obejmuje ono:
4.5.1. Etap I - Analiza materiałów wejściowych, zebranie wniosków do projektu planu ogólnego miasta Łuków, przeanalizowanie złożonych wniosków oraz określenie zapotrzebowania na nowa zabudowę.
4.5.2. Etap II - Zgłoszenie projektu planu ogólnego do opiniowania i uzgodnień.
4.5.3. Etap III - Zgłoszenie do uchwalenia projektu planu ogólnego miasta Łuków na sesji Rady Miasta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archisplan Studio Arch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140011624
7.3.3) Ulica: Myśliborska 95/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHISPLAN STUDIO ARCH. IZABELA SOBIERAJSKA
jakie przetargi wygrała firma
ARCHISPLAN STUDIO ARCH. IZABELA SOBIERAJSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
- Rozbudowa wybranych odcinków sieci wodociągowej
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Dygowo"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wróblew
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Aleksandrów Łódzki
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Margonin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz innych dokumentów związanych z opracowaniem planu ogólnego gminy Margonin
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- "Plan Ogólny Gminy Gardeja".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.