Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305945/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 711 09 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 85 711 09 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6baa99c3-1fdd-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6baa99c3-1fdd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031106/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 547338,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Zadania 1: Termomodernizacja, przebudowa i remont budynku krytej pływalni w Sokółce i budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby OSiR Sokółka4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.5.5.) Wartość części: 97935,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Zadania 2: Budowa Gminnego Centrum Przesiadkowego w Sokółce4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.5.5.) Wartość części: 449402,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88338,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112430,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88338,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WarMbud Mariusz Warszycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 544-118-89-98, REGON 200413820
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 58/20
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88338,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 tj.:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W dniu 24 lipca 2022 r. odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu. Przed otwarciem ofert Zamawiający opublikował na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie na sfinansowanie - zadania nr 2: 328 428,00 zł.
W postępowaniu do 2 zadania złożona została jedna oferta:
1. Zakład Budownictwa Inżynieryjnego Karol Szymański, ul. Szosa Ełcka 13/4, 15-690 Białystok, NIP 7231563468 REGON 200368449, Cena ryczałtowa oferty: 3,105573 % netto od wartości netto nadzorowanych robót x 27 563 349,04 zł netto = 85 6 000,00 zł netto plus należny podatek VAT w wysokości 23 % w kwocie 196 880,00 zł, cena ryczałtowa brutto 1 052 880,00 zł
Złożona oferta w znacznym stopniu przekracza budżet Gminy Sokółka przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Mając na względzie powyżej przedstawione okoliczności Burmistrz Sokółki postanowił o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania 2 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania: Budowa lewostronnego wału rzeki Odry Lasaki - Poborszów na terenie gminy Reńska Wieś woj. opolskie - etap II. Część 2
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
- Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud. dla inwestycji realizowanej przez ZDM w Warszawie pn.:Cz.1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności Cz.2 - Rozbudowa ul. S. Okrzei
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. geod. nr 223 (od DW nr 643 do drogi na działce geod. nr 228) w miejscowości Bogaczewo, Gmina Giżycko"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.