Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00410123/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia informatyczno-multimedialnego oraz oprogramowania do pracowni zawodowej ZSKŚiA
w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GIŻYCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510953225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Smętka 7
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.borowiak@gizycko.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia informatyczno-multimedialnego oraz oprogramowania do pracowni zawodowej ZSKŚiAw Giżycku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a38285-5939-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033214/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia informatyczno-multimedialnego oraz oprogramowania do pracowni zawodowej ZSKŚiA w Giżycku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowoczesne technologie gwarancją sukcesu zawodowego absolwentów Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZOSiPO.241.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210302,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187770,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia informatyczno-multimedialnego oraz oprogramowania do pracowni zawodowej ZSKŚiA Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku.Na przedmiot zamówienia składają się:
1) Komputer stacjonarny wraz z systemem operacyjnym-17 sztuk,
2) Monitor- 17 sztuk,
3) Laptop + torba do przenoszenia- 1 sztuka,
4) Program antywirusowy –licencja na 18 stanowisk,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48620000-0 - Systemy operacyjne
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 114403,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia informatyczno-multimedialnego do pracowni zawodowej ZSKŚiA Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku.Na przedmiot zamówienia składają się:
1) Klawiatura dla słabowidzących - 2 szt,
2) Zasilacz UPS-17 sztuk,
3) Zestaw klawiatura przewodowa + mysz przewodowa- 17 sztuk,
4) Słuchawki z mikrofonem-17 sztuk,
5) Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A3 -1 sztuka,
6) Drukarka laserowa, kolorowa A4- 1 sztuka,
7) Projektor multimedialny- 1 sztuka,
8) Ploter- 1 sztuka,
9) Drukarka 3D- 1 sztuka,
10) Monitor interaktywny 75’- 1 sztuka,
11) Aparat cyfrowy (lustrzanka)- 1 sztuka,
12) Kamera cyfrowa (wbudowana lampa błyskowa)- 1 sztuka,
13) Dyktafon cyfrowy- 1 sztuka,
14) Pętla indukcyjna wspomagająca słyszenie- 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38652100-1 - Projektory
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342100-3 - Słuchawki
4.5.5.) Wartość części: 73367,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 2 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty na I część postępowania podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89779,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171028,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dotyczy części II
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 2 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jedyna złożona oferta na II część postępowania podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66309,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66309,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1706N - odcinka ul. Grunwaldzkiej w Wydminach
- Remont drogi dojazdowej na działce nr 617 obr. Wydminy
- Obsługa konserwacyjna oraz naprawy klimatyzatorów i central wentylacyjnych w m.: Giżycko, Antonowo, Brożówka, Bemowo Piskie, Ełk, Orzysz, Szeroki Bór, Gołdap i Węgorzewo oraz w m. Mrągowo
- Dostawa sprzętu i artykułów survivalowych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 205014N ul. Sportowa w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa i montaż urządzeń projekcyjnych
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.