Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380694/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00393559/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2000 ton kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 512 186 788
1.5.8.) Numer faksu: + 48 91 3261 429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2000 ton kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0baba230-43e6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028126/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa 2000 ton kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380694/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2022.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 2000 ton kruszywa łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin.
W zakres zamówienia wchodzi :
1) Dostawa 2000 ton kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, wraz z transportem i rozładunkiem na potrzeby remontu dróg gminnych, zlokalizowanych na działkach 214/4, 524,522.383/8,527/2, 528 w m. Dargobadz gmina Wolin. Rozładowanie kruszywa nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiaącego.
2) Dostawa odbywać się będzie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego drogą telefoniczną bądź mailową z dwudniowym wyprzedzeniem.
3) Każda dostawa będzie weryfikowana przez Zamawiającego i przy niespełnieniu określonych wymagań może nie zostać odebrana.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aprobaty technicznej oraz certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności na dostarczone kruszywo.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawart jest w Projektowanych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARD ROCK BP PIOTR STANKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8561558324
7.3.3) Ulica: JAŚMINOWA 3,
7.3.4) Miejscowość: RURZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 72-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hard Rock BP Piotr Stankiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Hard Rock BP Piotr Stankiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WOLIN
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Gminy Wolin
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin
- ZAKUP I DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO, POŻARNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4X4 WRAZ Z MODUŁEM GAŚNICZYM DLA OSP W WOLINIE
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszywa łamanego na potrzeby bieżącego utrzymania i remontów dróg.
- Dostawa kruszywa łamanego z surowców naturalnych na potrzeby Gminy Skoki
- Zakup i dostawę 3 000 ton kruszywa naturalnego łamanego granitowego o granulacji 0-31,50 mm niezbędnego do remontu dróg gminnych
- Dostawa kruszywa naturalnego dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski w 2025 r.
- Dostawa wraz z transportem kruszywa do naprawy dróg na terenie gminy Rozprza w 2025 roku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.