Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386468/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158459419
1.5.8.) Numer faksu: 158459424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-337c6478-3313-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337c6478-3313-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046202/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany.
Zadanie obejmuje kompleksową modernizację obiektów sportowych na terenie gminy Zaleszany.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedsięwzięcia w miejscowościach:
- Kotowa Wola,
- Skowierzyn,
- Turbia,
- Zbydniów,
zgodnie z dokumentacjami projektowymi, stanowiącymi załączniki do SWZ, obejmującego:
1.1. Kotowa Wola – modernizacja boiska sportowego.
Zadanie obejmuje:
1) Wymianę płyty boiska,
2) Wykonanie instalacji automatycznego nawodnienia płyty boiska ze studnią głębinową,
3) Wykonanie instalacji odwodnienia terenu z odprowadzeniem wody do zbiorników retencyjnych,
4) Dostawę i montaż systemowego zadaszenia nad istniejącą trybuną,
5) Oświetlenie terenu boiska,
6) Dostawę i montaż elementów wyposażenia boiska: bramki, tablica wyników, piłkochwyty, kabiny dla zawodników i sędziów,
7) Budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z wewnętrznym układem komunikacji samochodowej i pieszej, bramą i furtką na teren boiska.
Zakres prac obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (demontaż: bramy i furtki, bramek, kabin dla zawodników trybuny);
- płyta boiska;
- piłkochwyty;
- kabiny sportowe;
- osprzęt boiska (tablica wyników);
- zadaszenie;
- bramki;
- chodniki do trybuny;
- drogi i parkingi;
- odtworzenie kostki pod trybunami;
- furtka i brama;
- zbiorniki retencyjne;
- przepust;
- przyłącze wodociągowe (roboty ziemne, roboty montażowe);
- studnia wiercona (roboty ziemne, roboty montażowe);
- kanalizacja deszczowa + drenaż (roboty ziemne, roboty montażowe);
- system nawadniania (roboty ziemne, roboty montażowe);
- instalacja oświetlenia boiska;
- instalacja zasilania tablicy wyników;
- instalacja zasilania urządzeń do podlewania boiska;
- demontaże.
1.2. Turbia – modernizacja boiska sportowego.
Zadanie obejmuje:
1) Wymianę płyty boiska,
2) Wykonanie instalacji automatycznego nawodnienia płyty boiska ze studnią głębinową,
3) Wykonanie instalacji odwodnienia terenu z odprowadzeniem wody do zbiorników retencyjnych,
4) Remont i przebudowę istniejącej trybuny,
5) Oświetlenie terenu boiska,
6) Dostawę i montaż elementów wyposażenia boiska: bramki, tablica wyników, piłkochwyty, kabiny dla zawodników i sędziów,
7) Budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z wewnętrznym układem komunikacji samochodowej i pieszej.
Zakres prac obejmuje:
- roboty rozbiórkowe;
- płyta boiska;
- chodnik do istniejącej trybuny;
- parking przy boisku;
- parking przy zapleczu;
- chodnik przy zapleczu;
- schody zaplecza;
- piłkochwyty;
- kabiny sportowe;
- osprzęt boiska;
- bramki;
- remont trybuny;
- zbiorniki retencyjne;
- przyłącze wodociągowe (roboty ziemne, roboty montażowe);
- studnia wiercona (roboty ziemne, roboty montażowe);
- kanalizacja deszczowa + drenaż (roboty ziemne, roboty montażowe);
- system nawadniania (roboty ziemne, roboty montażowe);
- instalacja oświetlenia boiska;
- instalacja zasilania tablicy wyników;
- instalacja zasilania urządzeń do podlewania boiska.
1.3. Skowierzyn – modernizacja boiska sportowego.
Zadanie obejmuje:
1) Wymianę płyty boiska,
2) Wykonanie instalacji automatycznego nawodnienia płyty boiska ze studnią głębinową,
3) Wykonanie instalacji odwodnienia terenu z odprowadzeniem wody do zbiorników retencyjnych,
4) Dostawę i montaż systemowego zadaszenia nad istniejącą trybuną,
5) Oświetlenie terenu boiska,
6) Dostawę i montaż elementów wyposażenia boiska: bramki, tablica wyników, piłkochwyty, kabiny dla zawodników i sędziów,
7) Budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z wewnętrznym układem komunikacji samochodowej i pieszej.
Zakres prac obejmuje:
- roboty rozbiórkowe;
- płyta boiska;
- piłkochwyty;
- kabiny sportowe;
- osprzęt boiska;
- zadaszenie;
- bramki;
- chodnik;
- drogi i parkingi;
- zbiorniki retencyjne;
- przyłącze wodociągowe (roboty ziemne, roboty montażowe);
- studnia wiercona (roboty ziemne, roboty montażowe);
- kanalizacja deszczowa + drenaż (roboty ziemne, roboty montażowe);
- system nawadniania (roboty ziemne, roboty montażowe);
- instalacja oświetlenia boiska;
- instalacja zasilania tablicy wyników;
- instalacja zasilania urządzeń do podlewania boiska;
- demontaże.
1.4. Zbydniów – modernizacja boiska sportowego
Zadanie obejmuje:
1) Dostawę i montaż systemowego zadaszenia nad istniejącą trybuną,
2) Oświetlenie terenu boiska,
3) Dostawę i montaż elementów wyposażenia boiska: bramki, tablica wyników, piłkochwyty, kabiny dla zawodników i sędziów,
4) Budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z wewnętrznym układem komunikacji samochodowej i pieszej, schodami terenowymi.
Zakres prac obejmuje:
- roboty rozbiórkowe;
- piłkochwyty;
- kabiny sportowe;
- osprzęt boiska;
- zadaszenie;
- bramki;
- chodnik przy zapleczu;
- schody terenowe;
- chodniki do trybuny;
- drogi i parkingi;
- odtworzenie kostki pod trybunami;
- instalacja oświetlenia boiska;
- instalacja zasilania tablicy wyników;
- demontaże.
1.5. Dostawa urządzeń do pielęgnacji i utrzymania boisk w ramach modernizacji infrastruktury sportowej.
Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę pieszej lub samojezdnej kosiarki wrzecionowej lub kosiarki rotacyjnej – 1 szt.:
- dostawę ciągnika na specjalistycznym ogumieniu do poruszania się po murawie – 1 szt.:
- dostawę rozsiewacza nawozów – 1 szt.,
- dostawę szczotki do szczotkowania trawy naturalnej i syntetycznej – 1 szt.
- dostawę zgrzebła do trawy naturalnej i syntetycznej – 1 szt.
- dostawę opryskiwacza ciągnikowego – 1 szt.
- dostawę wózka do malowania linii – 1 szt.
Szczegółowe wymagania(parametry) minimalne konieczne do spełnienia przez zaoferowane urządzenia do pielęgnacji utrzymania boisk określono w dokumentacji projektowej pn. „Urządzenia do pielęgnacji i utrzymania boisk”.
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności:
2.1. dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
2.2. zapewnić bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu,
2.3. uzyskać dopuszczenie do eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy (w tym w szczególności odbioru UDT);
2.4. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania, Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt transport przedmiotu umowy do miejsc naprawy i z powrotem, ubezpieczenie na czas naprawy i transportu sprzętu.
2.5. W przypadku serwisowania przedmiotu zamówienia w punkcie serwisowym, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny na terenie Polski w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego.
2.6. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (faksem, mailem) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
2.7. Dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia do pielęgnacji i utrzymania boisk nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta urządzeń.
2.8. Dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia powinny być w pełni sprawne i powinny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia oraz powinny być wolne od wad prawnych i fizycznych.
2.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
2.10. Stan formalno – prawny (dotyczy ciągnika):
− w pełni udokumentowane legalne pochodzenie,
− pojazd zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy,
− pojazd w 100% przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania,
− stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy),
− gwarancja bez wyłączeń, na cały pojazd (ciągnik) minimum 36 miesięcy.
2.11. Dostarczony ciągnik musi posiadać:
− Dowód rejestracyjny,
− Tablice rejestracyjne,
− karta gwarancyjna,
− świadectwo zgodności WE,
− świadectwo homologacji na terenie RP,
− oświadczenie o danych niezbędnych do rejestracji pojazdu,
− dokumenty gwarancyjne,
− fabryczną instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim,
− komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
− certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą,
− książkę serwisową w języku polskim.
Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury dla Zamawiającego z opisem potwierdzającym zakup ciągnika przez Zamawiającego.
2.12. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) przedmiotu umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy, z wyłączeniem okresu gwarancji na dostarczone urządzenia do pielęgnacji i utrzymania boisk, która dla przedmiotowego zamówienia wynosi 36 m-cy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
16141000-5 - Rozsiewacze nawozów
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami), tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty – w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła 1 oferta.Cena najkorzystniejszej oferty – oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym postępowanie przetargowe pn. ,,Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany” zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI ZALESZANY
więcej: przetargi ZALESZANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Rozsiewacze nawozów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.