eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont nawierzchni zatok autobusowych w Poznaniu - dot. przystanków pn. "Rynek Wschodni" oraz "Główna"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni zatok autobusowych w Poznaniu – dot. przystanków pn. „Rynek Wschodni” oraz „Główna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilczak 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6243984c-2172-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni zatok autobusowych w Poznaniu – dot. przystanków pn. „Rynek Wschodni” oraz „Główna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6243984c-2172-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040987/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Remont nawierzchni zatok autobusowych przystanków Rynek Wschodni i Główna w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.UD.341.53.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni zatoki autobusowej przystanku Rynek Wschodni - RWSC01.

Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne - 24,0 mᶟ
- wykonanie podbudowy betonowej o gr. 40 cm z dylatacją beton C16/20 wraz z pielęgnacją – 94,5 m²
- ułożenie ścieku z dwóch rzędów betonowej kostki brukowej typu cegiełka o gr 8 cm na ławie betonowej – 43 mb
- ułożenie nawierzchni zatok przystankowych z kostki kamiennej rzędowej 18 cm wraz ze spoinowaniem fugi betonem C18/20 z oczyszczeniem i szplitowaniem grysem – 94,5 m²
- czyszczenie i skropienie nawierzchni ulepszonej – 67,5 m²
- ułożenie nawierzchni z BA w-wa wiążąca o gr. 10 cm -22,5 m²
- ułożenie nawierzchni z BA o gr. 5 cm w-wa ścieralna – 22,5 m²

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (szkic poglądowy), przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki nr 2-3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 80503,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni zatoki autobusowej przystanku Główna – GLOW02.

Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne -17,0 mᶟ
- wykonanie podbudowy betonowej o gr. 40 cm z dylatacją betonC16/20 wraz z pielęgnacją – 65,55 m²
- ułożenie ścieku z dwóch rzędów betonowej kostki brukowej typu cegiełka o gr 8 cm na ławie betonowej – 38 mb
- ułożenie nawierzchni zatok przystankowych z kostki kamiennej rzędowej 18 cm wraz ze spoinowaniem fugi betonem C18/20 z oczyszczeniem i szplitowaniem grysem – 65,55 m²
- czyszczenie i skropienie nawierzchni ulepszonej - 114 m²
- ułożenie nawierzchni z BA w-wa wiążąca o gr. 10 cm - 38 m²
- ułożenie nawierzchni z BA o gr. 5 cm w-wa ścieralna – 38 m²

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (szkic poglądowy), przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki nr 2-3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 56020,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83923,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99535,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83923,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Via Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361839131

7.3.3) Ulica: św. Wawrzyńca, 1A/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-539

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83923,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75429,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93818,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75429,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Via Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361839131

7.3.3) Ulica: św. Wawrzyńca, 1A/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-539

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75429,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.