Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374071/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej w zakresie remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2050W w miejscowości Krzesk-Królowa Niwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akowalska-krasuska@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej w zakresie remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2050W w miejscowości Krzesk-Królowa Niwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a95440bf-4646-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033047/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont drogi powiatowej w zakresie remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej 2050W w m. Krzesk Królowa-Niwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.272.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 756322,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objęty jest remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2050W w miejscowości Krzesk-Królowa Niwa na odcinku od krawędzi pasa drogowego drogi krajowej nr 2 do zjazdu na działkę o nr ewid.600 (km 1+201,00).
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi) wraz inwentaryzacją geodezyjną,
• roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika, zjazdów i dojść do posesji oraz obrzeży i części krawężników,
• wykonanie wykopów,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• wykonanie podbudowy,
• wykonanie nawierzchni chodnika, zjazdów i dojść do posesji z kostki brukowej betonowej z odzysku i nowej,
• ustawienie krawężników i obrzeży,
• regulacja studzienek i włazów,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy zakres robót określają: materiały do zgłoszenia robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792612,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857028,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792612,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Drogowych Kamidek Grażyna Wawryniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371417582
7.3.3) Ulica: ul. Janowska 40
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-543
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH "KAMIDEK" Grażyna Wawryniuk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH "KAMIDEK" Grażyna Wawryniuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792612,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.