Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406328/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi medycyny pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=356108501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi medycyny pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbb8571d-512a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi medycyny pracy na 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/TP2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 389935,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154935,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na świadczeniu usług medycyny pracy, z podziałem na części:1.1. Część 1 – Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy w Łasku w odległości do 50 km (tj. w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego JW 1158 w Łasku
ul. 9 Maja 95 Łask) dla:
• Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku
• Wydziału Żandarmerii Wojskowej w Łasku
• Jednostki Wojskowej 2748 we Wrocławiu - 170 Posterunek Radiolokacyjny Dalekiego Zasięgu Regionalnego Centrum Informatyki Kraków – Węzeł Teleinformatyczny Łask
• Pododdział 5724 - 93 Batalion Lekkiej Piechoty w Łasku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ odpowiednio dla części 1 zawiera załącznik nr 6 do SWZ, w którym określone są wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji usługi określa załącznik nr 4 do SWZ- wzór umowy.
4. Rodzaj usług (badań) zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. UWAGA! Ilości poszczególnych pozycji nie są wiążące, służą jedynie jako narzędzie oceny ofert do wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Ilość usług określona w formularzu cenowym została ustalona na podstawie zamówień z poprzednich lat oraz planowanych badań na rok 2023. Ostateczna ilość zamawianych usług uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz ograniczenia finansowego (kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 64934,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na świadczeniu usług medycyny pracy, z podziałem na części:1.2. Część 2 - Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy w Sieradzu w odległości do 50 km (tj. w odległości do 50 km od JW 1551 w Sieradzu Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz.) dla:
• Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu
• Wojskowego Centrum Rekrutacji w Sieradzu)
• Regionalnego Centrum Informatyki Wrocław – Węzeł Teleinformatyczny Sieradz
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ odpowiednio dla części 2 zawiera załącznik nr 6 do SWZ, w którym określone są wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji usługi określa załącznik nr 4 do SWZ- wzór umowy.
4. Rodzaj usług (badań) zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. UWAGA! Ilości poszczególnych pozycji nie są wiążące, służą jedynie jako narzędzie oceny ofert do wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Ilość usług określona w formularzu cenowym została ustalona na podstawie zamówień z poprzednich lat oraz planowanych badań na rok 2023. Ostateczna ilość zamawianych usług uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz ograniczenia finansowego (kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 89998,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRES-MED" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271849007
7.3.3) Ulica: Krakowskie Przedmieście 10
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
NZOZ Przychodnia Lekarska "ESKULAP" w Sieradzu - Badania RTG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRES-MED"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271849007
7.3.3) Ulica: Krakowskie Przedmieście
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
NZOZ Przychodnia Lekarska "ESKULAP" Sp. z o.o. w Sieradzu ul. Ks. J. Popiełuszki 2 - Badania RTG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartosć umowy w części 2 nie może przekroczyć kwoty 90 000,00 zł brutto zamówienie podstawowe, 63 000,00 zł brutto zamówienie jako prawo opcji
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Przebudowa ulicy Torowej i ulicy Łanowej w Łasku
- Dostawa kabli i sprzętu związanego z komputerami
- Przebudowa ulicy Słowiczej i ulicy Kanarkowej we Wronowicach
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP we Włoszczowie
- Wykonywanie badań potwierdzających obecność wirusów, określających stężenie wirusa B19V, badań potwierdzających obecność RNA HAV w osoczu oraz badań kwalifikacyjnych odczynników serologicznych.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - II procedura
- Świadczenie usług psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.