Og³oszenie z dnia 2024-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00458576/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00543757/01 - Wynik z dnia 2024-10-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 53 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-754ed182-22a0-42f5-9e12-dbddb0d25b11
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00448541
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031463/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Zakup akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-754ed182-22a0-42f5-9e12-dbddb0d25b113.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu oudzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiaj±cy korzysta, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzêdzi i urz±dzeñ komunikacji elektronicznej, które s± niedyskryminuj±ce, ogólnie dostêpne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z produktami powszechnie u¿ywanymi s³u¿±cymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesy³aniu danych, i które nie ograniczaj± wykonawcom dostêpu do postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 1.Informacje ogólne
1) Stron± internetow± prowadzonego postêpowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ 2) W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 4) Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). 5) W uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyj±tkiem sk³adania ofert, które nale¿y sk³adaæ w sposób okre¶lony w rozdziale XIII). 6)Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia (dostêpny pod adresem: 7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z
funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. 8) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-
Zamówienia. 9) Link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania nadany przez Platformê e-Zamówienia zamieszczone s± na stronie internetowej zamawiaj±cego: https://lubelska.policja.gov.pl 10) Zamawiaj±cy zaleca aby za³±czniki i dokumenty sk³adane przez Wykonawcê by³y przekazywane w szczególno¶ci w nastêpuj±cych formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: - Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzib± przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37; - Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnych”, nr referencyjny 59/1.2.6/24/SZP/D; - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy; - Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; - Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - Nie przys³uguje Pani/Panu: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Je¿eli administrator planuje dalej przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 59/1.2.6/24/SZP/D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 610569,11 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, pod³±czenie, uruchomienie, konfiguracja fabrycznie nowych akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnych dla KPP w Pu³awach, KPP w Krasnymstawie, KPP w ¦widniku, KPP w Radzyniu Podlaskim
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 292682,93 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50332000-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym
kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) gwarancja na akumulatory 20% - odpowiada 20 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cz±stkowego 20 % - odpowiada 20 pkt;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na akumulatory
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cz±stkowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, pod³±czenie, uruchomienie oraz konfiguracja fabrycznie nowych akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnych dla KWP w Lublinie – Wydzia³ Transportu KWP w Lublinie, KMP w Che³mie, KPP w Kra¶niku, KPP w £êcznej, KPP we W³odawie, KMP w Zamo¶ciu, KMP w Lublinie
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 256097,56 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym
kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) gwarancja na akumulatory 20% - odpowiada 20 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cz±stkowego 20 % - odpowiada 20 pkt;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na akumulatory
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cz±stkowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnych dla KWP w Lublinie
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 61788,62 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50332000-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym
kryteriami:
a) cena oferty brutto 60 % - odpowiada 60 pkt;
b) gwarancja na akumulatory 20% - odpowiada 20 pkt;
c) termin realizacji zamówienia cz±stkowego 20 % - odpowiada 20 pkt;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na akumulatory
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cz±stkowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu w dokumentach okre¶lonych w rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie. 4) Zdolno¶ci technicznej i zawodowej; Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej dostawy akumulatorów do si³owni telekomunikacyjnej o warto¶ci:- dla pakietu nr 1 – 80 000,00 z³ brutto (osiemdziesi±t tysiêcy z³);
- dla pakietu nr 2 – 80 000,00 z³ brutto (osiemdziesi±t tysiêcy z³);
- dla pakietu nr 3 – 20 000,00 z³ brutto (dwadzie¶cia tysiêcy z³).
Do w/w wykazu Wykonawca musi za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e w/w dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, np. referencje. W/w warto¶ci dla ka¿dego z pakietów musz± wynikaæ z nie wiêcej ni¿ z jednej zrealizowanej umowy (zamówienia/dostawy) w zakresie w/w dostaw - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. W przypadku dostaw bêd±cych w trakcie realizacji, wykonawca powinien wykazaæ siê dostawami ju¿ zrealizowanymi zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez zamawiaj±cego. W przypadku z³o¿enia oferty przez jednego Wykonawcê na wiêcej ni¿ jeden pakiet, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e siê spe³nieniem warunku na jeden pakiet o wy¿szej warto¶ci – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofert± Wykonawca winien z³o¿yæ: 1) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1
sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, c) wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Na wezwanie
Zamawiaj±cego Wykonawca winien z³o¿yæ : 1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (z³o¿onym wraz z ofert± zgodnie z pkt 1). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wraz z ofert± Wykonawca winien z³o¿yæ: - O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, c) wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Na wezwanie
Zamawiaj±cego, na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw - w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych – referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu nale¿y do³±czyæ np. referencje. a) Dokument, o którym mowa w pkt 1, sk³adany jest na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u okre¶lonego w rozdz. VI pkt 2 ppkt 4) SWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty sk³ada ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywaæ bêdzie spe³nianie warunku okre¶lonego w ww. rozdziale SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± ni¿ej wymieniony przedmiotowy ¶rodek dowodowy: - karty katalogowej/lub informacji o oferowanym produkcie/lub specyfikacji technicznej/lub charakterystyki technicznej lub inny dokument dotycz±cy zaoferowanych akumulatorów pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu na ocenê spe³niania minimalnych parametrów technicznych akumulatorów.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Karta katalogowa/lub informacja o oferowanym produkcie/lub specyfikacja techniczna/lub charakterystyka techniczna lub inny dokument dotycz±cy zaoferowanych akumulatorów pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu na ocenê spe³niania minimalnych parametrów technicznych akumulatorów.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty stanowi±ce ofertê: 1) Druk „Oferta” - za³±cznik nr 1 do SWZ - nale¿y z³o¿yæ wszystkie 3 strony dokumentu 2) Formularze cenowe, stanowi±ce za³±czniki nr 1.1. – 1.3 do SWZ (w zale¿no¶ci od wybranego/-ych pakietu/-ów);Druk „Oferta” oraz Formularze cenowe nie podlegaj± uzupe³nieniu. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y Druku „Oferta” i/lub wybranych formularzy, oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.3) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ; 4) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy); 5) karta katalogowa/lub informacja o oferowanym produkcie/lub specyfikacja techniczna/lub charakterystyka techniczna lub inny dokument dotycz±cy zaoferowanych akumulatorów pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu na ocenê spe³niania minimalnych parametrów technicznych akumulatorów. 6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w sytuacji je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty winno byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowi za³±cznik do SWZ – wzór umowy. 2) We wzorze umowy Zamawiaj±cy przewidzia³ wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przysz³e zobowi±zania Wykonawcy i Zamawiaj±cego: 1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy przewiduje w szczególno¶ci nastêpuj±ce przypadki zmiany umowy: a) zmiana stawki VAT na asortyment bêd±cy przedmiotem umowy, b) zmiany teleadresowe stron, m. in. zmiany adresów siedzib, c) zmiany nazw Zamawiaj±cego i Wykonawcy,d) zmiana rodzaju akumulatorów na inne, o nie gorszych parametrach technicznych i u¿ytkowych i w cenie nie wy¿szej ni¿ okre¶lona w umowie, w sytuacji wycofania z obrotu zaoferowanych akumulatorów, braku ich dostêpno¶ci na rynku lub zaprzestaniu ich produkcji, stwierdzenia przez producenta lub Wykonawcê wad w akumulatorach. 3. Inicjatorem zmian umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 2 lit. a) - c) bêdzie zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, zawiadamiaj±c drug± stronê na pi¶mie o zaistnieniu okoliczno¶ci uzasadniaj±cej zmianê. W sytuacji okre¶lonej w ust. 2 lit. d) z inicjatyw± zmiany umowy wyst±pi Wykonawca, przedstawiaj±c pisemnie szczegó³owe uzasadnienie i zakres ¿±danych zmian, niezw³ocznie po powziêciu wiadomo¶ci o okoliczno¶ciach je uzasadniaj±cych.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy z mo¿liwo¶ci± przed³u¿enia o kolejne 3 miesi±ce, je¶li nie zostanie w pe³ni wykorzystana kwota, na jak± umowa zosta³a zawarta. 2. Zamawiaj±cy w rozdziale VII pkt 6 przewiduje dodatkowe przes³anki wykluczenia wykonawcy z postêpowania: "Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresjina Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507), w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp. Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê: 1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Ustawa przewiduje równie¿ karê pieniê¿n± nak³adan± na osoby lub podmioty podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-754ed182-22a0-42f5-9e12-dbddb0d25b11
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Us³uga w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej - miêso i przetwory miêsne.
- Utrzymanie czysto¶ci Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wk³adów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzêtu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsiêwziêcia pn:"Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja Miejskich Kana³ów Technologicznych na terenie miasta Bia³egostoku oraz inwentaryzacja sieci ¶wiat³owodowej (...)
- Serwis urz±dzeñ systemu ogólnozak³adowej ³±czno¶ci telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ
- Budowa ul. Nowej w Studziankach
wiêcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.