Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00076800/01 - Wynik z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa i Przedszkole Samorządowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551206580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kadzidło
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7618082
1.5.8.) Numer faksu: 29 7618082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpokadz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpokadz.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd9781ad-63fa-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024066/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa żywności na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zpokadz.naszbip.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu Elektroniczna Skrzynka
Podawcza Zamawiającego na platformie dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal;
adres skrzynki ePUAP – Zespół Placówek Oświatowych im. kardynała Stefana Wyszyńskiego w
Kadzidle oraz poczty elektronicznej: zpokadz@wp.pl
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), które są ogólnodostępne pod adresami internetowymi odpowiednio:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem,
że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego).
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Zespole Placówek
Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego reprezentowana przez Dyrektora Zespołu
Placówek Oświatowych w Kadzidle Panią Halinę Prusaczyk kontakt telefoniczny: (+48) 29 7618082,
adres e-mail: zpokadz@wp.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana
Wyszyńskiego jest Pan Bartosz Mendyk, adres e-mail:kancelaria@drmendyk.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę żywności na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle” nr sprawy ZPO.26.2.2022 prowadzonym w trybie
podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPO.26.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych w ramach zadania pn. "Dostawa żywności na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle"
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15331170-9 - Warzywa mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15811000-6 - Pieczywo
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg
następujących zasad:
Dla porównania ofert zostanie wzięte pod uwagę kryterium:
Cena – cena oferty i czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku.
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt.
Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
X1 = Cmin / Coo x 60% gdzie:
X1 – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej,
60%- procentowe znaczenie kryterium.
Przy obliczaniu liczby punktów (X2) w kryterium czas wymiany towaru na
pełnowartościowy lub na uzupełnienie braków Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 6 godzin - 0
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 5 godzin - 10
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 4 godzin - 20
pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 3 godzin - 30
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 2 godzin - 40
pkt;
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, emailem.
Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany
towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje
żadnego czasu, Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas, czyli 6 godzin.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas dłuższy niż 6 godzin na wymianę lub uzupełnienie
braku, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny
ofert i zostanie obliczona jako:
X= X1+ X2
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru
liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej
0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
tzn. uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą
przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i wędlin w ramach zadania pn. "Dostawa żywności na potrzeby Zespołu
Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle"
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg
następujących zasad:
Dla porównania ofert zostanie wzięte pod uwagę kryterium:
Cena – cena oferty i czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku.
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt.
3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
X1 = Cmin / Coo x 60% gdzie:
X1 – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej,
60%- procentowe znaczenie kryterium.
Przy obliczaniu liczby punktów (X2) w kryterium czas wymiany towaru na
pełnowartościowy lub na uzupełnienie braków Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 6 godzin - 0
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 5 godzin - 10
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 4 godzin - 20
pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 3 godzin - 30
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 2 godzin - 40
pkt;
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia
nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, emailem.
Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany
towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje
żadnego czasu, Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas, czyli 6 godzin.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas dłuższy niż 6 godzin na wymianę lub uzupełnienie
braku, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny
ofert i zostanie obliczona jako:
X= X1+ X2
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru
liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej
0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
tzn. uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą
przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb i mrożonek w ramach zadania pn. "Dostawa żywności na potrzeby Zespołu
Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle"
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg
następujących zasad:
Dla porównania ofert zostanie wzięte pod uwagę kryterium:
Cena – cena oferty i czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku.
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt.
3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
X1 = Cmin / Coo x 60% gdzie:
X1 – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej,
60%- procentowe znaczenie kryterium.
Przy obliczaniu liczby punktów (X2) w kryterium czas wymiany towaru na
pełnowartościowy lub na uzupełnienie braków Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 6 godzin - 0
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 5 godzin - 10
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 4 godzin - 20
pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 3 godzin - 30
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 2 godzin - 40
pkt;
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia
nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, emailem.
Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany
towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje
żadnego czasu, Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas, czyli 6 godzin.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas dłuższy niż 6 godzin na wymianę lub uzupełnienie
braku, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny
ofert i zostanie obliczona jako:
X= X1+ X2
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru
liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej
0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
tzn. uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą
przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych w ramach zadania pn. "Dostawa żywności na
potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle"
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg
następujących zasad:
Dla porównania ofert zostanie wzięte pod uwagę kryterium:
Cena – cena oferty i czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku.
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt.
3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
X1 = Cmin / Coo x 60% gdzie:
X1 – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej,
60%- procentowe znaczenie kryterium.
Przy obliczaniu liczby punktów (X2) w kryterium czas wymiany towaru na
pełnowartościowy lub na uzupełnienie braków Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 6 godzin - 0
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 5 godzin - 10
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 4 godzin - 20
pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 3 godzin - 30
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 2 godzin - 40
pkt;
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia
nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, emailem.
Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany
towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje
żadnego czasu, Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas, czyli 6 godzin.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas dłuższy niż 6 godzin na wymianę lub uzupełnienie
braku, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny
ofert i zostanie obliczona jako:
X= X1+ X2
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru
liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej
0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
tzn. uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą
przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw, świeżych owoców i jaj w ramach zadania pn. "Dostawa żywności na potrzeby
Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle"
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg
następujących zasad:
Dla porównania ofert zostanie wzięte pod uwagę kryterium:
Cena – cena oferty i czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku.
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt.
3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
X1 = Cmin / Coo x 60% gdzie:
X1 – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej,
60%- procentowe znaczenie kryterium.
Przy obliczaniu liczby punktów (X2) w kryterium czas wymiany towaru na
pełnowartościowy lub na uzupełnienie braków Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 6 godzin - 0
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 5 godzin - 10
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 4 godzin - 20
pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 3 godzin - 30
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 2 godzin - 40
pkt;
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia
nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, emailem.
Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany
towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje
żadnego czasu, Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas, czyli 6 godzin.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas dłuższy niż 6 godzin na wymianę lub uzupełnienie
braku, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny
ofert i zostanie obliczona jako:
X= X1+ X2
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru
liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej
0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
tzn. uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą
przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mleczarskich w ramach zadania pn. "Dostawa żywności na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle"
Dostawa: produkty mleczarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg
następujących zasad:
Dla porównania ofert zostanie wzięte pod uwagę kryterium:
Cena – cena oferty i czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku.
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt.
3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
X1 = Cmin / Coo x 60% gdzie:
X1 – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej,
60%- procentowe znaczenie kryterium.
Przy obliczaniu liczby punktów (X2) w kryterium czas wymiany towaru na
pełnowartościowy lub na uzupełnienie braków Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 6 godzin - 0
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 5 godzin - 10
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 4 godzin - 20
pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 3 godzin - 30
pkt;
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku: do 2 godzin - 40
pkt;
Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia
nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, emailem.
Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany
towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje
żadnego czasu, Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas, czyli 6 godzin.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas dłuższy niż 6 godzin na wymianę lub uzupełnienie
braku, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny
ofert i zostanie obliczona jako:
X= X1+ X2
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru
liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej
0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
tzn. uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą
przedstawiać taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-29 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-27
INNE PRZETARGI KADZIDŁO
- "Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przedszkolnej w Kadzidle w 2025 roku"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kadzidło
więcej: przetargi KADZIDŁO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.