eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn"Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn i Gilów"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn i Gilów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIŻYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bliżyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 79A

1.5.2.) Miejscowość: Bliżyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-120

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 2541104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blizyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugblizyn.bip.doc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75a7b633-2ed2-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn i Gilów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75a7b633-2ed2-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026753/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn i Gilów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2437812,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn i Gilów”. W ramach inwestycji przewidziano do wykonania kanalizację sanitarną z przyłączami w tym: kanały sanitarne, kanały boczne, przyłącza kanalizacji sanitarnej, sieciową pompownię ścieków P10 wraz z przyłączem elektrycznym i rurociągiem tłocznym – realizacja na gruntach obrębu: Bliżyn, Gilów i Górki gm. Bliżyn.
Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie dokonanego przez Gminę Bliżyn zgłoszenia do Starosty Skarżyskiego z dnia 21.05.2024r. w zakresie realizacji inwestycji pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn i Gilów”.
1) W zakresie przedmiotu zamówienia należy wybudować kanalizację sanitarną w układzie grawitacyjno – tłocznym wraz z sieciową pompownią ścieków P10 oraz przyłącza do budynków w miejscowości Gilów i Górki.
Zakres rzeczowy inwestycji w szczególności obejmuje:
a) budowę kanałów sanitarnych o łącznej długości 2499,5m,, w tym:
- kanały sanitarne grawitacyjne z rur PP SN8 Ø200 o długości l = 1343,0m;
- kanały sanitarne grawitacyjne z rur PP SN8 Ø160 o długości l = 684,5m;
- rurociąg tłoczny PE 100 SDR 17 PN10 Ø110 o łącznej długości l = 472,0m;
b) budowę sieciowej pompowni ścieków P10 wraz zagospodarowaniem terenu pompowni;
c) budowę przyłączy kanalizacyjnych – ok. 32 szt. z rur PP SN8 Ø160 o długości l = 112,5m
Uwaga:
Realizacja poszczególnych przyłączy kanalizacyjnych nastąpi po akceptacji ich wykonania przez Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej. Ilość i długość przyłączy kanalizacyjnych do wykonania może ulec zmianie.
Wymagania:
Wykonawca umieści w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym dwie tablice informacyjne o źródłach współfinansowania zadania, wykonane zgodnie z wytycznymi dot. materiałów promocyjnych Rządowego Funduszu Polski Ład dla woj. świętokrzyskiego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610

2) W ramach zadania wykonane zostaną przejścia w drogach gminnych oraz przejście pod rzeką Kamienną.
Wykonawca winien uwzględnić w cenie jednostkowej wszystkie koszty niezbędne do wykonania całego zakresu robót.
Kanał sanitarny przez wody powierzchniowe płynące rzeki Kamienna należy wykonać z zachowaniem warunków określonych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, zgodnie z wydaną w tej sprawie decyzją – pozwolenie wodnoprawne.
Kanały sanitarne w pasie drogowym dróg gminnych należy wykonać z zachowaniem warunków określonych przez administratora dróg zgodnie z wydaną w tej sprawie decyzją.
3) Do realizacji przedmiotu umowy należy wykorzystać pojazdy o odpowiedniej nośności tak, aby istniejąca infrastruktura drogowa nie uległa uszkodzeniu. W przypadku zniszczenia infrastruktury drogowej, po której poruszać się będą pojazdy budowy należy przywrócić ją do stanu poprzedniego. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie na terenie budowy oraz na drogach dojazdowych należytego porządku, czystości. Wykonawca jest zobowiązany do systematycznego i bieżącego usuwania powstałych zanieczyszczeń np. błota, ziemi, gruzu itp.
4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
6) Wykonywanie robót, odbiory techniczne oraz organizację (BHP, ppoż,) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
7) Wykonawca wykona prace towarzyszące i roboty tymczasowe oraz inne usługi, które należy uwzględnić w cenie oferty, w tym m.in.;
a) Wykonanie programu BiOZ;
b) Wprowadzenie czasowej organizacji ruch celem prowadzenia robót wraz z właściwym czytelnym zabezpieczeniem placu budowy;
c) Zorganizowanie zaplecza budowy i jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
d) Obsługę geodezyjną budowy tj.: wykonanie pomiarów na każdym etapie prac oraz zapewnienie obecności geodety na budowie na żądanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru;
e) Wznowienie geodezyjnych znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzenia robót;
f) Odtworzenie na swój koszt terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkiej infrastruktury podziemnej;
g) Zapewnienie poboru wody i energii elektrycznej do celów budowy;
h) Opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej;
i) Przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej;
j) Opłaty za zajęcie pasa drogowego;
k) Inne dodatkowe koszty poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.
8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
9) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w radach budowy oraz innych spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.

3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt budowlany,
• projekt techniczny,
• specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2503376,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4438528,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2503376,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKWEDUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9592061683

7.3.3) Ulica: Herby 60

7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2503376,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.