Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401443/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uherce Mineralne 153
1.5.2.) Miejscowość: Uherce Mineralne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-623
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134608850
1.5.8.) Numer faksu: 134618400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_uherce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa4c7faf-4acb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091891/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa artykułów ogólnospożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2022.PF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173061,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów ogólnospożywczych :CPV 15863200-7 herbata czarna granulowana
W ilości 150 kg.
CPV 15872100-2 pieprz czarny
W ilości 20 kg.
CPV 15872400-5 sól spożywcza jodowana
W ilości 450 kg
CPV 15411200-4 olej roślinny uniwersalny
W ilości 750 litrów.
CPV 15851110-2 makaron nitki
W ilości 350 kg.
CPV 15851110-2 makaron rurki
W ilości 2 600 kg.
CPV 15831200-4 cukier biały
W ilości 1 100 kg.
CPV 15613100-9 kasza manna
W ilości 350 kg.
CPV 15613100-9 kasza jęczmienna
W ilości 2 600 kg.
CPV 15623000-1 mąka ziemniaczana
W ilości 30 kg.
CPV 15614100-6 ryż biały
W ilości 2 500 kg.
CPV 15871270-7 czosnek mielony
W ilości 6 kg.
CPV 15871270-7 majeranek
W ilości 10 kg.
CPV 15871270-7 liść laurowy
W ilości 11 kg.
CPV 15871270-7 ziele angielskie
W ilości 12 kg.
CPV 15871270-7 koper suszony
W ilości 17 kg.
CPV 15871270-7 cynamon
W ilości 8 kg.
CPV 15871120-1 ocet spirytusowy 10 %
W ilości 150 litrów.
CPV 15871270-7 kminek
W ilości 7 kg.
CPV 15862000-8 kawa zbożowa
W ilości 450 kg.
CPV 15891500-5 uniwersalna przyprawa warzywna
W ilości 400 kg.
CPV 15891500-5 rosół drobiowy
W ilości 150 kg.
CPV 15861410-7 barszcz czerwony
W ilości 80 kg.
CPV 15861410-7 żurek w proszku
W ilości 80 kg.
CPV 15861410-7 zupa grzybowa
W ilości 110 kg.
CPV 15871260-4 sos pomidorowy do makaronu
W ilości 130 kg.
CPV 15871260-4 sos biały
W ilości 70 kg.
CPV 15871260-4 sos pieczeniowy
W ilości 320 kg.
CPV 15331427-6 koncentrat pomidorowy
W ilości 550 kg.
CPV 15331133-8 groch dzielony suszony
W ilości 800 kg.
CPV 15331110-1 chrzan tarty
W ilości 300 kg.
CPV 15332230-5 marmolada
W ilości 3000 kg.
CPV 15871230-5 keczup
W ilości 350 kg.
CPV 15871250-1 musztarda
W ilości 450 kg.
CPV 15891000-0 przyprawa warzywna w płynie do zup, sosów i sałatek
W ilości 400 litrów.
CPV-15331400-1 leczo pieczarkowe
W ilości 1200 kg.
CPV 15331500-2 sałatka wielowarzywna
W ilości 500 kg.
CPV 15331500-2 sałatka szwedzka
W ilości 500 kg.
CPV 15331133-8 kostka sojowa
W ilości 600 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 130856,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych mrożonek :CPV 15331170-9 marchew z groszkiem mrożonka
Składniki marchew 60%, groch zielony 40% dozwolona zmiana proporcji do 20%, dostawa w opakowaniu pozwalającym na
porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30
dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. W ilości 800 kg.
CPV 15331170-9 mieszanka jarzynowa
Mieszanka min. sześciu warzyw, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności
rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu.
Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
W ilości 1600 kg.
CPV 15331170-9 brokuły mrożone
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 250 kg.
CPV 15331170-9 papryka krojona mrożona
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 120 kg.
CPV 15331170-9 kalafior mrożony
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 200 kg.
CPV15220000-6 burger rybny panierowany mrożony
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na oddzielenie pojedynczych sztuk bez konieczności rozmrażania całego
opakowania. Farsz rybny minimum 60% wagi. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do
magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
W ilości 1000 kg.
CPV 15894300-4 pierogi ruskie mrożone
Skład ziemniaki 20-30%, ser twarogowy 10-15%, mąka pszenna, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie
produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia
dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
W ilości 300 kg.
CPV 15331170-9 włoszczyzna mrożona
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 2300 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 42204,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106238,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138467,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106238,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „DORO” Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106238,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-09 do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWIT A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370015680
7.3.3) Ulica: ul. Mięsowicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-07 do 2023-03-31INNE PRZETARGI UHERCE MINERALNE
więcej: przetargi UHERCE MINERALNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.