Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304078/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00319329/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00326472/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu przy
ul. Parkowej 2- edycja II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,96152,81432bbab2cb8d190da65a5307bd5fbc.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu przyul. Parkowej 2- edycja II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca65972-1a1e-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025165/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu ul. Parkowa 2 - budynek Rady Miejskiej - edycja II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304078/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1510864,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu przy ul. Parkowej 2 – budynek Rady Miejskiej, obejmująca w szczególności:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych, piwnic, stropodachu, stropów na wspornikach;
2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
3) wykonanie robót remontowych obejmujących: naprawę ścian konstrukcyjnych, przebudowę instalacji elektrycznej, wymianę instalacji c.o., wymianę krat, wymianę balustrad, wymianę okładziny balustrad schodów zewnętrznych łącznika oraz budynku Rady Miejskiej,
4) wykonanie tablicy informacyjnej i pamiątkowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do swz, tj.:
1) projektach technicznych,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
3) przedmiarach robót,
4) Decyzji nr 51/2022 Prezydenta Miasta Bytomia,
5) OPZ na tablice.
3. W budynku Rady Miejskiej prowadzona jest działalność statutowa. Na czas realizacji robót budowlanych budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania, w związku z czym roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem szczególnych środków bezpieczeństwa.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczone od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny.
5. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty demontażowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, instalacyjne, montażowe oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia.
WW. obowiązek nie dotyczy również przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac., osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie podzielił postępowania na części, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednolity, a jego podział na części wiązałby się z koniecznością rozdzielenia spójnej technologicznie całości, zagrożeniem dla uzyskania efektu końcowego o wymaganej jakości i rozbiciem odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi na różnych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że wartość zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progów unijnych”, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ponadto niniejsze zamówienie jest jedną z części, stanowiących odrębne postępowania.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1980000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351625415
7.3.3) Ulica: Wrocławska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie dachu -SEWO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1980000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Wykonanie napraw i remontów: silników elektrycznych, maszyn elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń ( Cz I, II i III)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 54 im.Wacława Kuchara w Bytomiu w roku 2025
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2025 r. z podziałem na zadania z możliwością zastosowania opcji.
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.