Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373569/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gminnego w celu utworzenia lokali socjalnych i komunalnych oraz magazynu obrony cywilnej w miejscowości Krępiny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzeszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwierzyńska 16
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-435
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957573161
1.5.8.) Numer faksu: 957573086
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sektretariat@krzeszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krzeszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acb5760e-2e1c-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku gminnego w celu utworzenia lokali socjalnych i komunalnych oraz magazynu obrony cywilnej w miejscowości Krępiny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb5760e-2e1c-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052144/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa budynku gminnego w celu utworzenia lokali socjalnych i komunalnych oraz magazynu obrony cywilnej w miejscowości Krępiny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1662601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie a następnie kompleksowe wykonanie robót dla przebudowy budynku gminnego w celu utworzenia lokali socjalnych i komunalnych oraz magazynu obrony cywilnej w miejscowości Krępiny. Obiekt znajduje się na działce nr 200, obręb 0008 Krępiny. Na w/w działce znajdują się również inne budynki nie objęte inwestycją (budynek mieszkalny oraz budynek gospodarczy). Budynek po przebudowie będzie się składał z trzech lokali mieszkalnych wraz z przypisanymi do nich komórkami gospodarczymi, pomieszczeń magazynu obrony cywilnej oraz magazynu sołectwa. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu przyległego. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i pozwoleń. Wykonawca zobowiązany jest również opracować świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu oraz uzyskać pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2140200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2140200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2140200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.B. Neder-Pol s.c. Bożena Jankowska, Krzysztof Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210465469
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego, 4/1
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.B. "NEDER-POL" S.C. KRZYSZTOF, BOŻENA JANKOWSCY
jakie przetargi wygrała firma
P.H.B. "NEDER-POL" S.C. KRZYSZTOF, BOŻENA JANKOWSCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2140200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gminy Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.