Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288593/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00298225/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - remont pomieszczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382133498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dionizego Czachowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Sienno
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzos.sienno@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozsienno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - remont pomieszczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-989c6bfc-1268-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00285728/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - remont pomieszczeń SPZOZ w Siennie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288593/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293653,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i na pierwszym piętrze budynku SPZOZ w Siennie.
Zakres inwestycji obejmuje przede wszystkim:
Piętro pierwsze:
• Roboty rozbiórkowe:
demontaż drzwi wraz z wykuciem ościeżnic,
zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego,
rozebranie wykładzin ściennych z płytek,
skucie tynków,
usunięcie i wywiezienie gruzu,
• Roboty montażowe:
zamurowanie otworów w ścianach,
ułożenie nadproży prefabrykowanych,
gruntowanie podłoży,
ręczne wykonanie tynków renowacyjnych,
wykonanie impregnacji przeciwsolnej natryskowej,
wykonanie gładzi gipsowych,
wykonanie sufitu podwieszanego,
wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo- kartonowych,
malowanie farbami antybakteryjnymi
zabezpieczanie ścian komunikacji lakierem bezbarwnym,
przygotowanie posadzki pod płytki: wykonanie warstwy wyrównującej i izolacji przeciwwilgociowej,
wykonanie posadzki płytkowej i cokolika z kształtek z kamienia sztucznego,
montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
obsadzenie listew wykończeniowych,
• instalacje sanitarne:
demontaż białego montażu wraz z podejściami i rurociągiem,
wykonanie rurociągu stalowego ocynkowanego wraz z wykuciem, zamurowaniem i otynkowaniem bruzd w ścianach,
montaż urządzeń do podgrzewania wody, umywalek, baterii umywalkowych wraz z wykonaniem podejść i montażem zaworów,
wykonanie rurociągu kanalizacyjnego,
• instalacje elektryczne:
montaż rozdzielnicy RE, wraz z wyposażeniem oraz osprzętem modułowym,
układanie przewodów kablowych wraz z przygotowaniem bruzd,
montaż puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych i łączników instalacyjnych,
montaż opraw oświetleniowych żarowych,
montaż opraw oświetleniowych żarowych – oprawy awaryjne z akumulatorem,
wykonanie pomiarów skuteczności zerowania, rezystancji izolacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłącznika zasilania,
Parter:
• Roboty rozbiórkowe:
demontaż drzwi wraz z wykuciem ościeżnic,
rozebranie ścianek drewnianych działowych,
demontaż i odzysk rolety antywłamaniowej,
rozebranie posadzki z płytek,
• Roboty montażowe:
wykonanie gładzi gipsowych,
wykonanie sufitu podwieszanego,
wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo- kartonowych,
gruntowanie podłoży,
malowanie farbami antybakteryjnymi
zabezpieczanie ścian komunikacji lakierem bezbarwnym,
wykonanie cokolika z kształtek z kamienia sztucznego,
montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
montaż okienka podawczego aluminiowego,
wykonanie okładzin z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie metalowym – obudowa pionów sanitarnych,
licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
• instalacje sanitarne:
demontaż białego montażu wraz z podejściami i rurociągiem,
wykonanie rurociągu stalowego ocynkowanego wraz z wykuciem, zamurowaniem i otynkowaniem bruzd w ścianach,
montaż umywalki, baterii umywalkowych, elementu montażowego i miski ustępowej wraz z wykonaniem podejść i montażem zaworów,
wykonanie rurociągu kanalizacyjnego,
• instalacje elektryczne:
układanie przewodów kablowych wraz z przygotowaniem bruzd,
montaż puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych i łączników instalacyjnych,
montaż opraw oświetleniowych żarowych,
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ
a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
2. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) opracowanie „Modernizacja instalacji Elektrycznej na 1 piętrze budynku SPZOZ w Siennie” ,
2) przedmiar robót,
3) wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349732,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359553,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349732,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEWIR Sebastian Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962283163
7.3.3) Ulica: Klwatecka 74M
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEWIR Sebastian Wojciechowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEWIR Sebastian Wojciechowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349732,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.