eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarłówZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BYŁEGO PRZEDSZKOLA W TARŁOWIE NA ŻŁOBEK SAMORZADOWY



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BYŁEGO PRZEDSZKOLA W TARŁOWIE NA ŻŁOBEK SAMORZADOWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-515

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15)83-85-111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BYŁEGO PRZEDSZKOLA W TARŁOWIE NA ŻŁOBEK SAMORZADOWY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d9b745-3691-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003808/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłego przedszkola w Tarłowie na żłobek samorządowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Planowana realizacja w ramach programu FERS: PL - Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.8/PN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Wydzielenie p.poż. części budynku przeznaczonej do zmiany sposobu użytkowania na żłobek w poziomie parteru: montaż drzwi wejściowych do pomieszczeń żłobka o klasie odporności p.poż. EI60, oraz rolety p.poż. o klasie odporności ogniowej EI60. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, montaż czujników p.poż.
• Prace remontowe: wymiana osprzętu elektrycznego, wyburzenie części ścianek działowych, zamurowanie i wybicie otworu drzwiowego, wymiana wewnętrznych otworów drzwiowych, malowanie z wykonaniem gładzi wewnętrznych.
• Prace instalacyjne: przebudowa instalacji wod-kan, c.o. Wykonanie wentylacji mechanicznej.
• Demontaż istniejących schodów stalowych. Wykonanie nowych schodów z krat we-ma.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 165037,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2 Wyposażenie żłobka - Kuchnia
144 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - stół przyścienny

1

145 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - energooszczędna lodówko-zamrażarka

1

146 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - zmywarko wyparzarka

1

147 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - kuchenka wolnostojąca

1

148 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - czajnik elektryczny

1

149 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - termos stołowy

1

150 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - deska do krojenia

1

151 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - dzbanek szklany

2

152 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - kubek

15

153 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - taca prostokątna

2

154 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - talerze: głębokie 15 szt, płaskie 15 szt., deserowe 15 szt.
45

155 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - łyżki 10 szt. i noże 10 szt., żłobkowe

20

156 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - widelce żłobkowe

10

157 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - apteczka pierwszej pomocy

1

158 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - pojemniki do segregacji 23 l: BIO 1 szt., Papier 1 szt., Plastik 1 szt. i Szkło 1 szt.
4

159 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - szafa przelotowa

1
160 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - wózek metalowy

1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39221180-2 - Naczynia do gotowania

4.5.5.) Wartość części: 18195,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3 Wyposażenie żłobka
3.1 Wyposażenie żłobka - sala las
100 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - zestaw meblowy

1

101 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafka o wym. 82 x 38 x 84,3 cm

2

102 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - wisząca ścienna półka

1

103 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - biurko o wym. 120 x 51,2 x 76,5 cm

1

104 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - funkcjonalne krzesło obrotowe

1

105 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - duży dywan las

1

106 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - ścianka manipulacyjna

1

107 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - solidne, drewniane nogi, komplet 4 szt.

2

108 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - blat o wym. 120 x 75 cm

2

109 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesło przedszkolne rozmiar 0

5

110 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesło przedszkolne rozmiar 1

5

111 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - biblioteczka o wym. 72 x 34 x 92 cm

1

112 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - pufa żaba o wym. 35 x 35 x 30 cm

1

113 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - pufa kurka o wym. 35 x 35 x 30 cm

1

114 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krążki 10 elem.; wym.: O 32 cm., gr. 2 cm

2

115 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - skrzynia 1 w roz. 37 x 36 x 34 cm

2

116 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - przewijak o wym. 77 x 74,5 x 100 cm

1

117 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - materac o wym. 50 x 70 x 15 cm

1

118 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - komplet bawełnianej pościeli

10

119 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafa o wym. 141 x 61 x 198,5 cm

1

120 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - 2 drzwi o roz. 70 x 108 cm

1

121 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - 2 drzwi o roz. 70 x 108 cm

1

122 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - wygodny wózek na kółkach

1

123 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - bujak o wym. 87 x 26 x 48 cm

1

124 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - bujak o wym. 90 x 26 x 47 cm

1

125 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kącik aktywności 6 elem.

1

126 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - dwustronna szafka

1

127 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafka o wym. 77 x 77 x 96,4 cm

1

128 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - mobilna szafka o wym. 34 x 39 x 97 cm

1

129 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kuchenka o wym. 104 x 37 x 56 cm

1

130 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - warsztat na kółkach

1

131 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kącik zabaw

1

132 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kącik zabaw o wym. 100 x 50 x 130 cm

1

133 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - siedzisko o wym. 73,5 x 28 x 53 cm

1

134 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - łóżeczka - zestaw 6 szt. o wym. 133 x 57 x 15 cm

1

135 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - łóżeczko o wym. 133 x 57 x 15 cm

4

136 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - łóżeczko dziecięce o wym. 120 x 60 x 72,5 cm

2

137 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - materac o wym. 122 x 50 x 5 cm

10

138 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - barierka ochronna

10

139 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - identyfikator na łóżeczko

10

140 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesełko

2

141 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafka o wym. 65 x 65 x 150 cm

1

142 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - karty pracy do kostki zestaw 3

1

143 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - materac okrągły o wym. 137 x 137 x 3 cm

1

3.3
161 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - szatnia o wym. 113 x 44 x 131 cm

2

162 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - tablica korkowa zielona o wym. 150 x 100 x 1 cm

2

163 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - przewijak wiszący o wym. 78,5 x 67 x 19 cm

1

164 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - drzwi do szatni kolor: zielony 1 szt. i żółty 1 szt. 5 drzwi o roz. 22,3 x 91 cm
2

165 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - kostka piankowa żółta 2 szt. i zielona 2 szt. o wym. 40 x 40 x 25 cm
4

3.4
166 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - piankowy tor przeszkód 11 elem.; o wym. 250 x 250 x 150 cm
1

167 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - stół składany o wym. 180 x 76 x 76 cm

2

168 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - materacyk do regału o wym. 114,5 x 41 x 2 cm

1

169 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - stojak na krzesła o wym. 45 x 75 x 118 cm

2

170 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - kwadrat 2 x 2 m. Suchy basen z piłkami o wym. 200 x 200 x 60 cm
1

171 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - schody ze zjeżdżalnią

1

172 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - stojak na stoły

1

173 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - zestaw kolorowych kamyków

1

174 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - zestaw kolorowych kamyków

1

175 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - duży zestaw akcesoriów do sensoryki

1

176 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - kolorowa ścieżka sensoryczna

1

177 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesło składane o wym. 44,5 x 48,8 x 82,5 cm

20

178 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - materac gimnastyczny antypoślizgowy z uchwyta- mi niebieski o wym. 200 x 120 x 8 cm
1

179 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - siedzisko piankowe

1

180 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - kryjówka wyciszająca o wym. 153 x 54 x 149 cm

1

181 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - materac do kryjówki szary o wym. 127 x 50 x 58 cm
1

182 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - regał mały o wym. 114 x 40 x 49 cm

1

4
183
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Zestaw UNO. Szafka kuchenna 80 cm ze zlewem i baterią oraz blatem kolor dąb olejowany
1

184
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafka skrytkowa Prima 9 o wym. 90,3 x 41,8 x 119,9 cm
1

185
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - 4 Metalowe nogi rozmiar 6 wys. 76 cm, 4 szt.

1

186
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Kwadratowy blat 69 x 69 cm - biały

1

187
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa ubraniowa duża Prima brzoza biały 2 szt. o wym. 90,3 x 41,8 x 190,3 cm
2

188
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Dobre kerzesło 6 - szare 2 szt.

2

189
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Biała tablica suchościeralna mała o wym. 100 x 80 cm
1

190
d.4 Zakup lodówki

1

5
191
d.5 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa metalowa o wym. 76 x 60 x 185 cm

1

6
192
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Biurko Prof z drzwiczkami i szufladą o wym. 120 x 60 x 77 cm
1

193
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło Uni szare roz. 6

1

194
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - regał średni brzozowo biały z parą drzwi o wym. 85,5 x 45,5 x 143,5 cm
1

195
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia- Szafa ubraniowa brzozowa biała o wym. 85,5 x 45, 5 x 210 cm
1

196
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Blat do stolika kawowego brzozowa biały o śr. 68 cm
1

197
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Nogi drewniane. Rozmiar 6. Komplet 4 szt.

1

198
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło ISO. Szare o wym. 54,5 x 41,5 x 82 cm

4

7
199
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło obrotowe. Szare

1

200
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Biurko duże z półką brzozowo-białe o wym. 120 x 55 x 76,5 cm
1

201
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Duża szafka stojąca z parą drzwi białych o wym. 92 x 45 x 94 cm
1

202
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafka na pojemniki z półkami i drzwiami białymi o wym. 92 x 45 x 94 cm
1

203
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Pojemniki plastikowe duże żółte 4 szt. o wym. 31 x 42 x 16 cm
1

204
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Blat kwadratowy kolorowy - biały o wym. 75 x 75 cm
1

205
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Nogi drewniane. Kombistół. Komplet 4 szt.

1

206
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesełko drewniane Mimi 1 - białe 2 szt.

2

207
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło ISO. Szare o wym. 54,5 x 41,5 x 82 cm

1

208
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Lustro logopedyczne 1 o wym. 60 x 120 cm

1

209
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Gruszka duża żółta. Worek do siedzenia o wym. 120 x 110 cm
1

8
210
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Drzwi do szafy na nocniki. 2 drzwi w roz. 48 x 116 cm
1

211
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Nocnik biały 10 szt.

10

212
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Podest biały z antypośligiem kropki 2 szt. o wym. 36,5 x 25 x 13 cm
2

213
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Półka łazienkowa na 5 kubków 2 szt. o wym. 54 x 15 x 17 cm
2

214
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa na nocniki 15 o wym. 98 x 39 x 130 cm
215
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Kubek do półki łazienkowej 10 szt.

10

9
216
d.9 Zakup i dostawa wyposażenia - Pojemnik przezroczysty na kółkach z pokrywą zie- loną 60 l o wym. 61 x 45 x 36 cm, 2 szt.
2

217
d.9 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa Prima - brzoza o wym. 90 x 40 x 190 cm

1

218
d.9 Zakup i dostawa wyposażenia - Kosz na śmieci - Tygrysek 2 szt.

2

4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39111000-3 - Siedziska

39531000-3 - Dywany

39143112-4 - Materace

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39143116-2 - Łóżeczka

4.5.5.) Wartość części: 141256,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22165,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22165,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22165,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471014170

7.3.3) Ulica: Ul. POW 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22165,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72727,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72727,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471014170

7.3.3) Ulica: Ul. POW 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72727,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.