Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347161/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BYŁEGO PRZEDSZKOLA W TARŁOWIE NA ŻŁOBEK SAMORZADOWY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-515
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15)83-85-111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BYŁEGO PRZEDSZKOLA W TARŁOWIE NA ŻŁOBEK SAMORZADOWY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d9b745-3691-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003808/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłego przedszkola w Tarłowie na żłobek samorządowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Planowana realizacja w ramach programu FERS: PL - Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.8/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:• Wydzielenie p.poż. części budynku przeznaczonej do zmiany sposobu użytkowania na żłobek w poziomie parteru: montaż drzwi wejściowych do pomieszczeń żłobka o klasie odporności p.poż. EI60, oraz rolety p.poż. o klasie odporności ogniowej EI60. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, montaż czujników p.poż.
• Prace remontowe: wymiana osprzętu elektrycznego, wyburzenie części ścianek działowych, zamurowanie i wybicie otworu drzwiowego, wymiana wewnętrznych otworów drzwiowych, malowanie z wykonaniem gładzi wewnętrznych.
• Prace instalacyjne: przebudowa instalacji wod-kan, c.o. Wykonanie wentylacji mechanicznej.
• Demontaż istniejących schodów stalowych. Wykonanie nowych schodów z krat we-ma.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 165037,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Wyposażenie żłobka - Kuchnia144 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - stół przyścienny
1
145 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - energooszczędna lodówko-zamrażarka
1
146 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - zmywarko wyparzarka
1
147 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - kuchenka wolnostojąca
1
148 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - czajnik elektryczny
1
149 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - termos stołowy
1
150 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - deska do krojenia
1
151 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - dzbanek szklany
2
152 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - kubek
15
153 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - taca prostokątna
2
154 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - talerze: głębokie 15 szt, płaskie 15 szt., deserowe 15 szt.
45
155 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - łyżki 10 szt. i noże 10 szt., żłobkowe
20
156 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - widelce żłobkowe
10
157 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - apteczka pierwszej pomocy
1
158 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - pojemniki do segregacji 23 l: BIO 1 szt., Papier 1 szt., Plastik 1 szt. i Szkło 1 szt.
4
159 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - szafa przelotowa
1
160 d.3.2 Zakup i dostawa wyposażenia - wózek metalowy
1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.5.5.) Wartość części: 18195,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3 Wyposażenie żłobka3.1 Wyposażenie żłobka - sala las
100 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - zestaw meblowy
1
101 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafka o wym. 82 x 38 x 84,3 cm
2
102 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - wisząca ścienna półka
1
103 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - biurko o wym. 120 x 51,2 x 76,5 cm
1
104 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - funkcjonalne krzesło obrotowe
1
105 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - duży dywan las
1
106 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - ścianka manipulacyjna
1
107 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - solidne, drewniane nogi, komplet 4 szt.
2
108 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - blat o wym. 120 x 75 cm
2
109 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesło przedszkolne rozmiar 0
5
110 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesło przedszkolne rozmiar 1
5
111 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - biblioteczka o wym. 72 x 34 x 92 cm
1
112 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - pufa żaba o wym. 35 x 35 x 30 cm
1
113 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - pufa kurka o wym. 35 x 35 x 30 cm
1
114 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krążki 10 elem.; wym.: O 32 cm., gr. 2 cm
2
115 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - skrzynia 1 w roz. 37 x 36 x 34 cm
2
116 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - przewijak o wym. 77 x 74,5 x 100 cm
1
117 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - materac o wym. 50 x 70 x 15 cm
1
118 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - komplet bawełnianej pościeli
10
119 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafa o wym. 141 x 61 x 198,5 cm
1
120 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - 2 drzwi o roz. 70 x 108 cm
1
121 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - 2 drzwi o roz. 70 x 108 cm
1
122 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - wygodny wózek na kółkach
1
123 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - bujak o wym. 87 x 26 x 48 cm
1
124 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - bujak o wym. 90 x 26 x 47 cm
1
125 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kącik aktywności 6 elem.
1
126 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - dwustronna szafka
1
127 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafka o wym. 77 x 77 x 96,4 cm
1
128 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - mobilna szafka o wym. 34 x 39 x 97 cm
1
129 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kuchenka o wym. 104 x 37 x 56 cm
1
130 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - warsztat na kółkach
1
131 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kącik zabaw
1
132 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - kącik zabaw o wym. 100 x 50 x 130 cm
1
133 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - siedzisko o wym. 73,5 x 28 x 53 cm
1
134 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - łóżeczka - zestaw 6 szt. o wym. 133 x 57 x 15 cm
1
135 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - łóżeczko o wym. 133 x 57 x 15 cm
4
136 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - łóżeczko dziecięce o wym. 120 x 60 x 72,5 cm
2
137 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - materac o wym. 122 x 50 x 5 cm
10
138 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - barierka ochronna
10
139 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - identyfikator na łóżeczko
10
140 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesełko
2
141 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - szafka o wym. 65 x 65 x 150 cm
1
142 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - karty pracy do kostki zestaw 3
1
143 d.3.1 Zakup i dostawa wyposażenia - materac okrągły o wym. 137 x 137 x 3 cm
1
3.3
161 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - szatnia o wym. 113 x 44 x 131 cm
2
162 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - tablica korkowa zielona o wym. 150 x 100 x 1 cm
2
163 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - przewijak wiszący o wym. 78,5 x 67 x 19 cm
1
164 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - drzwi do szatni kolor: zielony 1 szt. i żółty 1 szt. 5 drzwi o roz. 22,3 x 91 cm
2
165 d.3.3 Zakup i dostawa wyposażenia - kostka piankowa żółta 2 szt. i zielona 2 szt. o wym. 40 x 40 x 25 cm
4
3.4
166 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - piankowy tor przeszkód 11 elem.; o wym. 250 x 250 x 150 cm
1
167 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - stół składany o wym. 180 x 76 x 76 cm
2
168 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - materacyk do regału o wym. 114,5 x 41 x 2 cm
1
169 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - stojak na krzesła o wym. 45 x 75 x 118 cm
2
170 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - kwadrat 2 x 2 m. Suchy basen z piłkami o wym. 200 x 200 x 60 cm
1
171 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - schody ze zjeżdżalnią
1
172 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - stojak na stoły
1
173 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - zestaw kolorowych kamyków
1
174 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - zestaw kolorowych kamyków
1
175 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - duży zestaw akcesoriów do sensoryki
1
176 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - kolorowa ścieżka sensoryczna
1
177 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - krzesło składane o wym. 44,5 x 48,8 x 82,5 cm
20
178 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - materac gimnastyczny antypoślizgowy z uchwyta- mi niebieski o wym. 200 x 120 x 8 cm
1
179 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - siedzisko piankowe
1
180 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - kryjówka wyciszająca o wym. 153 x 54 x 149 cm
1
181 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - materac do kryjówki szary o wym. 127 x 50 x 58 cm
1
182 d.3.4 Zakup i dostawa wyposażenia - regał mały o wym. 114 x 40 x 49 cm
1
4
183
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Zestaw UNO. Szafka kuchenna 80 cm ze zlewem i baterią oraz blatem kolor dąb olejowany
1
184
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafka skrytkowa Prima 9 o wym. 90,3 x 41,8 x 119,9 cm
1
185
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - 4 Metalowe nogi rozmiar 6 wys. 76 cm, 4 szt.
1
186
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Kwadratowy blat 69 x 69 cm - biały
1
187
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa ubraniowa duża Prima brzoza biały 2 szt. o wym. 90,3 x 41,8 x 190,3 cm
2
188
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Dobre kerzesło 6 - szare 2 szt.
2
189
d.4 Zakup i dostawa wyposażenia - Biała tablica suchościeralna mała o wym. 100 x 80 cm
1
190
d.4 Zakup lodówki
1
5
191
d.5 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa metalowa o wym. 76 x 60 x 185 cm
1
6
192
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Biurko Prof z drzwiczkami i szufladą o wym. 120 x 60 x 77 cm
1
193
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło Uni szare roz. 6
1
194
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - regał średni brzozowo biały z parą drzwi o wym. 85,5 x 45,5 x 143,5 cm
1
195
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia- Szafa ubraniowa brzozowa biała o wym. 85,5 x 45, 5 x 210 cm
1
196
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Blat do stolika kawowego brzozowa biały o śr. 68 cm
1
197
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Nogi drewniane. Rozmiar 6. Komplet 4 szt.
1
198
d.6 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło ISO. Szare o wym. 54,5 x 41,5 x 82 cm
4
7
199
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło obrotowe. Szare
1
200
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Biurko duże z półką brzozowo-białe o wym. 120 x 55 x 76,5 cm
1
201
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Duża szafka stojąca z parą drzwi białych o wym. 92 x 45 x 94 cm
1
202
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafka na pojemniki z półkami i drzwiami białymi o wym. 92 x 45 x 94 cm
1
203
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Pojemniki plastikowe duże żółte 4 szt. o wym. 31 x 42 x 16 cm
1
204
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Blat kwadratowy kolorowy - biały o wym. 75 x 75 cm
1
205
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Nogi drewniane. Kombistół. Komplet 4 szt.
1
206
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesełko drewniane Mimi 1 - białe 2 szt.
2
207
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Krzesło ISO. Szare o wym. 54,5 x 41,5 x 82 cm
1
208
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Lustro logopedyczne 1 o wym. 60 x 120 cm
1
209
d.7 Zakup i dostawa wyposażenia - Gruszka duża żółta. Worek do siedzenia o wym. 120 x 110 cm
1
8
210
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Drzwi do szafy na nocniki. 2 drzwi w roz. 48 x 116 cm
1
211
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Nocnik biały 10 szt.
10
212
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Podest biały z antypośligiem kropki 2 szt. o wym. 36,5 x 25 x 13 cm
2
213
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Półka łazienkowa na 5 kubków 2 szt. o wym. 54 x 15 x 17 cm
2
214
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa na nocniki 15 o wym. 98 x 39 x 130 cm
215
d.8 Zakup i dostawa wyposażenia - Kubek do półki łazienkowej 10 szt.
10
9
216
d.9 Zakup i dostawa wyposażenia - Pojemnik przezroczysty na kółkach z pokrywą zie- loną 60 l o wym. 61 x 45 x 36 cm, 2 szt.
2
217
d.9 Zakup i dostawa wyposażenia - Szafa Prima - brzoza o wym. 90 x 40 x 190 cm
1
218
d.9 Zakup i dostawa wyposażenia - Kosz na śmieci - Tygrysek 2 szt.
2
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39111000-3 - Siedziska
39531000-3 - Dywany
39143112-4 - Materace
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39143116-2 - Łóżeczka
4.5.5.) Wartość części: 141256,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22165,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22165,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22165,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471014170
7.3.3) Ulica: Ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22165,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72727,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72727,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72727,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471014170
7.3.3) Ulica: Ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72727,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.