Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359078/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00379551/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00384050/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko
– ORLIK 2012” Powiatu Tomaszowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8dede7f-2711-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko– ORLIK 2012” Powiatu Tomaszowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8dede7f-2711-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko Orlik 2012 Powiatu Tomaszowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – ORLIK 2012” Powiatu Tomaszowskiego zlokalizowanych w Tomaszowie Mazowieckim:1. ZADANIE 1: przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, ul.Majowa 1/13, dalej : SOSW
Przedmiot zamówienia w zakresie obiektu „Moje boisko – ORLIK 2012” przy SOSW obejmuje kompleksową modernizację całości obiektu, w szczególności:
- roboty rozbiórkowe zewnętrznych elementów budynku tj. rynny, rury spustowe, zadaszenia, poliwęglanowe, obróbki blacharskie, świetliki dachowe wraz z zabudową, wywiewek dachowych, fragmentów instalacji odgromowej, zewnętrznych drzwi wejściowych,
- roboty rozbiórkowe wewnętrznych drewnianych ścianek działowych, wykładzin PVC, uszkodzonych wentylatorów mechanicznych, skucie zgrzybiałych i odspojonych tynków, rozbiórka sufitów podwieszanych,
- demontaż osiatkowania ogrodzeń i piłkochwytów,
- rozbiórka nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego oraz nawierzchni boiska z trawą sztuczną,
- rozbiórka wyposażenia sportowego w zakresie tablic i koszy do koszykówki oraz bramek,
- demontaż opraw oświetleniowych,
- pielęgnacja krzewów,
- modernizacja elewacji budynku,
- wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
- modernizacja dachu budynku,
- modernizacja posadzek wewnętrznych,
- modernizacja ścian i sufitów wewnętrznych,
- modernizacja wentylatorów mechanicznych,
- modernizacja boiska wielofunkcyjnego,
- modernizacja boiska do piłki nożnej,
- modernizacja ogrodzeń i piłkochwytów,
- modernizacja oświetlenia boisk,
- modernizacja nawierzchni utwardzonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1503114,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2Przedmiot zamówienia w zakresie obiektu „Moje boisko – ORLIK 2012” przy II LO obejmuje modernizację oświetlenia boisk poprzez wymianę opraw oświetlenia na energooszczędne LED na istniejących słupach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa dokumentacja:
- projekt techniczny-wykonawczy modernizacji oświetlenia kompleksu sportowego „Moje boisko-ORLIK 2012” przy II Liceum Ogólnokształcącym im.Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji kompleksu sportowego „Moje boisko-ORLIK 2012” przy II Liceum Ogólnokształcącym im.Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim,
- przedmiar robót modernizacji oświetlenia boisk „Moje boisko-ORLIK 2012” przy II Liceum Ogólnokształcącym im.Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim,
- projekt umowy dla Zadania 2,
- SWZ.
W obowiązku Wykonawcy i na jego koszt jest również zlecenie wykonania i montażu tablicy informacyjnej (1 szt.) o wymiarach 180x120 cm, w miejscu realizacji zadania, nie później niż w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego wzoru tablicy i miejsca jej montażu, przedmiotowy obowiązek Wykonawca musi wykonać wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U.2021 poz. 953 z późn.zm.), w tym Wykonawca jest zobowiązany do aktualizowania danych na tablicy zgodnie z postanowieniami w/w Rozporządzenia.
Zadanie obejmuje również zakres wg pozostałych postanowień umowy lub postępowania lub z nich wynikający, w tym: ujęty w: umowie, dokumentach jej towarzyszących, dokumentacji postępowania, dokumentach towarzyszących, lub wynikający z przepisów prawa, wynikający z postanowień: umowy, dokumentów jej towarzyszących, dokumentacji postępowania, dokumentów towarzyszących .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 44295,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3Przedmiot zamówienia w zakresie obiektu „Moje boisko – ORLIK 2012” przy ZSP Nr 8 obejmuje modernizację oświetlenia boisk poprzez wymianę opraw oświetlenia na energooszczędne LED na istniejących słupach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa dokumentacja:
- projekt techniczny-wykonawczy modernizacji oświetlenia kompleksu sportowego „Moje boisko-ORLIK 2012” przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji kompleksu sportowego „Moje boisko-ORLIK 2012” przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim,
- przedmiar robót modernizacji oświetlenia boisk „Moje boisko-ORLIK 2012” przy Zespole szkół Ponadpodstawowych Nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim,
- projekt umowy dla Zadania 3,
- SWZ.
W obowiązku Wykonawcy i na jego koszt jest również zlecenie wykonania i montażu tablicy informacyjnej (1 szt.) o wymiarach 180x120 cm, w miejscu realizacji zadania, nie później niż w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego wzoru tablicy i miejsca jej montażu, przedmiotowy obowiązek Wykonawca musi wykonać wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U.2021 poz. 953 z późn.zm.), w tym Wykonawca jest zobowiązany do aktualizowania danych na tablicy zgodnie z postanowieniami w/w Rozporządzenia.
Zadanie obejmuje również zakres wg pozostałych postanowień umowy lub postępowania lub z nich wynikający, w tym: ujęty w: umowie, dokumentach jej towarzyszących, dokumentacji postępowania, dokumentach towarzyszących, lub wynikający z przepisów prawa, wynikający z postanowień: umowy, dokumentów jej towarzyszących, dokumentacji postępowania, dokumentów towarzyszących .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 42189,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1951268,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1951268,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1951268,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenia Sport Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252280125
7.3.3) Ulica: Kłobucka 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-699
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1951268,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania nr 2,
w związku z tym, iż na realizację przedmiotowego zadania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania nr 3
w związku z tym, iż na realizację przedmiotowego zadania nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.