Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Rozbiórka budynków i budowli znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kańczuga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Węgierska 32
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 640 25 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Rozbiórka budynków i budowli znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kańczuga2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1c6121-1bd4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413511/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbiórka budynków i budowli znajdujących się w zarządzie Nadlesnictwa Kańczuga
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112761,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1. Rozbiórka wiaty w leśnictwie LipnikRoboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego obiektu,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót ,a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego obiektu, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy.
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- rozbiórka pozostałości ogrodzenia stalowego przy wiacie,
- ręczne usunięcie z budynku: śmieci, elementów wyposażenia,
- demontaż obróbek blacharskich,
- demontaż pozostałości ślusarki okiennej,
- rozbiórka pokrycia dachu z blachy,
- rozbiórka konstrukcji stalowej dachu,
- odcięcie elementów stalowych wsporczych i dekoracyjnych,
- rozbiórka ścian, słupów do poziomu posadzki w kolejności od góry do dołu obiektu,
- skucie i usunięcie podłogi na gruncie i fundamentów do poziomu posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu.
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym i estetycznym, zasianie trawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 12976,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Rozbiórka oczyszczalni ścieków (szambo) w leśnictwie BorowiecRoboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- zabezpieczenie obiektów sąsiednich.
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- ręczne usunięcie pozostałości pokryw na studniach i wylotach,
- zasypanie wszystkich elementów oczyszczalni piaskiem zmieszanym ze środkiem
dezynfekującym do poziomu ok. -0,2 m poniżej poziomu otaczającego terenu,
- zaślepienie wszystkich studni/innych zasypanych otworów płytami betonowymi
prefabrykowanymi lub wylewanymi na miejscu, o średnicy ⩾ średnicy zaślepianych
otworów,
- zasypanie zaślepień i niwelacja terenu,
- oznakowanie miejsc zasypanych otworów
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- usunięcie z terenu i wywóz wszystkich odpadów powstałych w trakcie robót,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym i estetycznym, zasianie trawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 7102,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3. Rozbiórka domku letniskowego w leśnictwie BorowiecRoboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie obiektów sąsiednich; zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego budynku,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót, a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego budynku, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- ręczne usunięcie z budynku: śmieci, elementów wyposażenia, elementów instalacji,
- demontaż okiennic, drzwi, okien,
- rozbiórka drewnianych podestów zewnętrznych i balustrad,
- rozbiórka niekonstrukcyjnych ścian wewnętrznych, schodów wewnętrznych, podłóg
drewnianych,
- rozbiórka pokrycia dachu z blachy,
- rozbiórka drewnianej konstrukcji dachu/konstrukcji obiektu,
- rozebranie podłogi na gruncie i fundamentów do poziomu posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym i estetycznym, zasianie trawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 22284,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4. Rozbiórka kwatery myśliwskiej w leśnictwie ŚliwnicaRoboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie obiektów sąsiednich; zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego budynku,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót, a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego budynku, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- ręczne usunięcie z budynku: śmieci, elementów wyposażenia, elementów instalacji,
- demontaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, itp.,
- demontaż okiennic, drzwi, okien,
- rozbiórka pokrycia dachów z blachy,
- rozbiórka kominów powyżej połaci,
- rozbiórka konstrukcji dachów,
- rozbiórka ścian, słupów, stropów, schodów do poziomu podłóg parteru, w kolejności od góry
do dołu budynku,
- rozebranie i usunięcie podłóg na gruncie, ścian piwnic, fundamentów do poziomu
posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym
i estetycznym, zasianie trawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 43613,21 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Rozbiórka budynku gospodarczego (stodoła Leśniczówki Śliwnica) w leśnictwie ŚliwnicaRoboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie budynków sąsiednich; zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego budynku,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót, a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego budynku, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- rozbiórka pokrycia dachu z blachy,
- rozbiórka poszycia ścian z desek i przepierzeń wewnętrznych,
- rozbiórka całej konstrukcji drewnianej od dachu do poziomu podłogi,
- rozbiórka podłogi na gruncie,
- rozbiórka podpiwniczenia i fundamentu z kamienia do poziomu posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym
i estetycznym, zasianie trawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 26784,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15536,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15536,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15536,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ślusarskie Wioleta Łukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842372142
7.3.4) Miejscowość: Szklary
7.3.5) Kod pocztowy: 38-485
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ŚLUSARSKIE WIOLETA ŁUKASIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ŚLUSARSKIE WIOLETA ŁUKASIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15536,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9446,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ślusarskie Wioleta Łukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842372142
7.3.4) Miejscowość: Szklary
7.3.5) Kod pocztowy: 38-485
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ŚLUSARSKIE WIOLETA ŁUKASIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ŚLUSARSKIE WIOLETA ŁUKASIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9446,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25839,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30894,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25839,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMMER WYBURZENIA Michał Koszołko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970004578
7.3.4) Miejscowość: Lgiń
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
jakie przetargi wygrała firma
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25839,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49816,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76298,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49816,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMMER WYBURZENIA Michał Koszołko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970004578
7.3.4) Miejscowość: Lgiń
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
jakie przetargi wygrała firma
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49816,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28907,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32224,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28907,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMMER WYBURZENIA Michał Koszołko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970004578
7.3.4) Miejscowość: Lgiń
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
jakie przetargi wygrała firma
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28907,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Zaprojektowanie i budowa szklarni doświadczalnej Białowieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.