eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KańczugaWykonanie robót budowlanych na zadaniu - Rozbiórka budynków i budowli znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kańczuga



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Rozbiórka budynków i budowli znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kańczuga

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Węgierska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 640 25 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Rozbiórka budynków i budowli znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kańczuga

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1c6121-1bd4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413511/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbiórka budynków i budowli znajdujących się w zarządzie Nadlesnictwa Kańczuga

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 112761,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1. Rozbiórka wiaty w leśnictwie Lipnik
Roboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego obiektu,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót ,a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego obiektu, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy.
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- rozbiórka pozostałości ogrodzenia stalowego przy wiacie,
- ręczne usunięcie z budynku: śmieci, elementów wyposażenia,
- demontaż obróbek blacharskich,
- demontaż pozostałości ślusarki okiennej,
- rozbiórka pokrycia dachu z blachy,
- rozbiórka konstrukcji stalowej dachu,
- odcięcie elementów stalowych wsporczych i dekoracyjnych,
- rozbiórka ścian, słupów do poziomu posadzki w kolejności od góry do dołu obiektu,
- skucie i usunięcie podłogi na gruncie i fundamentów do poziomu posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu.
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym i estetycznym, zasianie trawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 12976,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Rozbiórka oczyszczalni ścieków (szambo) w leśnictwie Borowiec
Roboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- zabezpieczenie obiektów sąsiednich.
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- ręczne usunięcie pozostałości pokryw na studniach i wylotach,
- zasypanie wszystkich elementów oczyszczalni piaskiem zmieszanym ze środkiem
dezynfekującym do poziomu ok. -0,2 m poniżej poziomu otaczającego terenu,
- zaślepienie wszystkich studni/innych zasypanych otworów płytami betonowymi
prefabrykowanymi lub wylewanymi na miejscu, o średnicy ⩾ średnicy zaślepianych
otworów,
- zasypanie zaślepień i niwelacja terenu,
- oznakowanie miejsc zasypanych otworów
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- usunięcie z terenu i wywóz wszystkich odpadów powstałych w trakcie robót,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym i estetycznym, zasianie trawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 7102,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3. Rozbiórka domku letniskowego w leśnictwie Borowiec
Roboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie obiektów sąsiednich; zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego budynku,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót, a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego budynku, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy

Roboty rozbiórkowe obiektu:
- ręczne usunięcie z budynku: śmieci, elementów wyposażenia, elementów instalacji,
- demontaż okiennic, drzwi, okien,
- rozbiórka drewnianych podestów zewnętrznych i balustrad,
- rozbiórka niekonstrukcyjnych ścian wewnętrznych, schodów wewnętrznych, podłóg
drewnianych,
- rozbiórka pokrycia dachu z blachy,
- rozbiórka drewnianej konstrukcji dachu/konstrukcji obiektu,
- rozebranie podłogi na gruncie i fundamentów do poziomu posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym i estetycznym, zasianie trawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 22284,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4. Rozbiórka kwatery myśliwskiej w leśnictwie Śliwnica
Roboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie obiektów sąsiednich; zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego budynku,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót, a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego budynku, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy

Roboty rozbiórkowe obiektu:
- ręczne usunięcie z budynku: śmieci, elementów wyposażenia, elementów instalacji,
- demontaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, itp.,
- demontaż okiennic, drzwi, okien,
- rozbiórka pokrycia dachów z blachy,
- rozbiórka kominów powyżej połaci,
- rozbiórka konstrukcji dachów,
- rozbiórka ścian, słupów, stropów, schodów do poziomu podłóg parteru, w kolejności od góry
do dołu budynku,
- rozebranie i usunięcie podłóg na gruncie, ścian piwnic, fundamentów do poziomu
posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu
Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym
i estetycznym, zasianie trawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 43613,21 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Rozbiórka budynku gospodarczego (stodoła Leśniczówki Śliwnica) w leśnictwie Śliwnica

Roboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi terenu rozbiórki,
- zabezpieczenie budynków sąsiednich; zabezpieczenie drzew i innej zieleni chronionej,
- organizacja i utrzymanie zaplecza robót,
- przekopy kontrolne/użycie lokalizatorów w celu ustalenia przebiegu sieci i lokalizacji
przyłączy w pobliżu rozbieranego budynku,
- w przypadku stwierdzenia obecności przyłączy - powiadomienie gestorów sieci
o planowanym terminie rozpoczęcia robót i uzgodnienie z gestorami zasad i terminów
nadzorów oraz dokonanie ewentualnych innych uzgodnień wynikających z charakteru robót, a następnie likwidacja wszystkich przyłączy do rozbieranego budynku, wykonanie zaślepień i zabezpieczeń sieci w sposób określony przez gestorów, w razie konieczności odtworzenie uszkodzonych elementów uzbrojenia; zasypanie wykopów i niwelacja terenu po robotach ziemnych związanych z likwidacją przyłączy
Roboty rozbiórkowe obiektu:
- rozbiórka pokrycia dachu z blachy,
- rozbiórka poszycia ścian z desek i przepierzeń wewnętrznych,
- rozbiórka całej konstrukcji drewnianej od dachu do poziomu podłogi,
- rozbiórka podłogi na gruncie,
- rozbiórka podpiwniczenia i fundamentu z kamienia do poziomu posadowienia,
- zasypanie wykopów i niwelacja terenu

Roboty porządkowe i likwidacja placu rozbiórki:
- wywóz posegregowanych odpadów porozbiórkowych,
- usunięcie z terenu wszystkich pozostałości innych odpadów,
- likwidacja zaplecza socjalno-sanitarnego
- usunięcie wszystkich maszyn, urządzeń i narzędzi używanych w trakcie rozbiórki,
- likwidacja tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczeń i innych elementy zagospodarowania
zorganizowanych przez Wykonawcę na czas rozbiórki,
- roboty porządkowe, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego pod względem użytkowym
i estetycznym, zasianie trawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 26784,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15536,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15536,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15536,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ślusarskie Wioleta Łukasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842372142

7.3.4) Miejscowość: Szklary

7.3.5) Kod pocztowy: 38-485

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15536,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9446,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ślusarskie Wioleta Łukasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842372142

7.3.4) Miejscowość: Szklary

7.3.5) Kod pocztowy: 38-485

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9446,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25839,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30894,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25839,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMMER WYBURZENIA Michał Koszołko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970004578

7.3.4) Miejscowość: Lgiń

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25839,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49816,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76298,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49816,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMMER WYBURZENIA Michał Koszołko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970004578

7.3.4) Miejscowość: Lgiń

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49816,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28907,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32224,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28907,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMMER WYBURZENIA Michał Koszołko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970004578

7.3.4) Miejscowość: Lgiń

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28907,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.