Og³oszenie z dnia 2024-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00553826/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów higienicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostockie Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657379
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-027
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@onkologia.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.onkologia.bialystok.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów higienicznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c07c6a2-1a64-48f8-9f6c-e771c5eaf359
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00449211
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00027184/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawa papieru toaletowego, rêczników higienicznych, rêczników sk³adanych ZZ, ¶cierek w³ókninowych, itp.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c07c6a2-1a64-48f8-9f6c-e771c5eaf3593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl .
2. Strona internetowa s³u¿±ca do elektronicznego sk³adania ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy i innych
o¶wiadczeñ lub dokumentów: https://ezamowienia.gov.pl .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci,
w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±ce
formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. O¶wiadczenie nale¿y do³±czyæ do oferty w polu „Za³±czniki i inne dokumenty
przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
3. Pe³nomocnictwa: Osoba dzia³aj±ca w oparciu o pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danej procedurze zamówienia
publicznego, przed³o¿y wraz z ofert± jego orygina³ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Próbki nale¿y z³o¿yæ w Kancelarii BCO (ul. Warszawska 15, Budynek G, 15-062 Bia³ystok, w godzinach 08:00-14:30), w zapieczêtowanym lub w inny trwa³y sposób zabezpieczonym opakowaniu (np. w kopercie, kartonie), zaadresowanym do zamawiaj±cego wed³ug wzoru wskazanego w SWZ.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Bia³ostockie Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku,
adres: ul. Ogrodowa 12, 15-027 Bia³ystok.
2. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem ochrony danych osobowych w Bia³ostockim
Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest za po¶rednictwem poczty elektronicznej (adres:
iodo@onkologia.bialystok.pl ).
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich
nienaruszalno¶æ.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO. Dane osobowe nie bêd± profilowane, nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku korzystania z tego
uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
8.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników.
8.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów higienicznych o wymaganiach jako¶ciowych odnosz±cych siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca, na potwierdzenie, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania sk³ada wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty lub o¶wiadczenia:Dotyczy poz. 1-4, 6 Za³±cznika nr 2 do SWZ: Certyfikat EU Ecolabel lub równowa¿ny
Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia:
Ilo¶æ próbek:
Dotyczy poz. 1-3, 5 Za³±cznika nr 2 do SWZ: po min. 1 szt. (rolce),
Dotyczy poz. 4, 6 Za³±cznika nr 2 do SWZ: po min. 1 najmniejszym opakowaniu zbiorczym (np. binda).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Odpowiednio do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje siê przepisy dotycz±ce wykonawcy.
3. Do przygotowania i z³o¿enia pe³nomocnictwa stosuje siê zasady okre¶lone w pkt 14.23.2-14.23.5 SWZ.
4. Sk³adaj±c o¶wiadczenia jak równie¿ wype³niaj±c inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, z zastrze¿eniem punktu 14.6.5 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy dotycz±ce dopuszczalno¶ci zmian umowy zawarte s± w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 4 do SWZ) i Dziale VII Rozdziale 3 Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Je¿eli dotyczy: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i 4 Pzp – dotyczy wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.2. Je¿eli dotyczy: O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (o¶wiadczenie sk³adane w interaktywnym Formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 do SWZ).
3. Je¿eli dotyczy: Gwarancje lub porêczenia, je¿eli zamawiaj±cy okre¶li³ wymóg wniesienia wadium (dodatkowe informacje patrz pkt 12 SWZ).
4. Je¿eli dotyczy: Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – w przypadku, gdy w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS/CEIDG/inny rejestr).
5. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców – dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
Zamawiaj±cy za dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów uznaje dane identyfikuj±ce wykonawcê np. dane adresowe, numer REGON, NIP, KRS itp.
Zamawiaj±cy, w pkt IV interaktywnego Formularza ofertowego (Za³±cznik nr 1 do SWZ), umo¿liwia podanie adresów bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57, t.j. ze zm.), gdzie mo¿na uzyskaæ o¶wiadczenia lub inne dokumenty dotycz±ce wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa ¶rodków czysto¶ci i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych, ¶rodków czysto¶ci, chemii basenowej oraz artyku³ów biurowych do Miejskiego Zespo³u Szkó³ w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz artyku³ów do utrzymania czysto¶ci w Grupach 1-10 dla Pa³uckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w ¯ninie
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz drobnego sprzêtu do sprz±tania
- "Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci w pomieszczeniach oraz na placach bêd±cych w u¿ytkowaniu Okrêgowego Urzêdu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemy¶lu"
- Zakup wraz z dostaw± ¶rodków do utrzymania czysto¶ci III
wiêcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.