Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00309746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00320643/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00323037/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00326499/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00329475/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00330804/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
- 2023/BZP 00309437/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00309481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2022/BZP 00418534/01 - Wynik z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83812f9a-1e03-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338502/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa artykułów BHP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 48/VIII/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej BHP - szczegółowy opis znajduje się w zał nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 164881,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawę odzieży ochronnej dla kelnerek - szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 12472,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawę odzieży ochronnej dla recepcjonistek - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 10690,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawę obuwia dla kelnerek i recepcjonistek - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 4066,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawę przyborów higieny osobistej oraz konserwacji obuwia i oporządzenia dla służby przygotowawczej - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 22587,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki ochrony pracy BHP - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 11253,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RĘKAWICE (ZZLT) - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 232500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czyściwo (ZZLT) - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 174200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mat.ochronne (ZZLT) - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 51050,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kombinezony (ZZLT) - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 22100,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochronniki słuchu (ZZLT) - szczegółowy opis zawiera zał. nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
44174000-0 - Folia
33735100-2 - Gogle ochronne
4.5.5.) Wartość części: 8691,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201458,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208499,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208499,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IGNANTO S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BHPMK MARCIN KĘPKA, IGNANTO Mateusz Markiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773347287
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20850668 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13392,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13392,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IGNANTO S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IGNANTO Mateusz Markiewicz, BHPMK MARCIN KĘPKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773347287
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1339200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- Dostawa rękawów foliowych
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.