eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont pomieszczeń biurowych nr 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze oraz pomieszczeń biurowych 225-234 na II piętrze w budynku MEN przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych nr 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze oraz pomieszczeń biurowych 225-234 na II piętrze
w budynku MEN przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Ch. Szucha 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-918

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@men.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych nr 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze oraz pomieszczeń biurowych 225-234 na II piętrze
w budynku MEN przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51d57225-27ed-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224194/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont pomieszczeń biurowych nr 225-234 na II piętrze w obiekcie MEN przy al. J. Ch. Szucha 25

1.1.3 Remont pomieszczeń biurowych nr 107-117 na I piętrze wraz z korytarzem w obiekcie MEN przy al. Szucha 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.8.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3381793,04 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2474151,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń biurowych nr 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze oraz pomieszczeń biurowych 225-234 na II piętrze w budynku MEN przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie, zgodnie z dokumentacją projektową, wskazaną w ustępie 2 poniżej. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na podstawie pisemnych zleceń określających każdorazowo zakres, termin rozpoczęcia i zakończenia danego zlecenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, które dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
1) Załącznik nr 1 – projekt budowlany- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze- opis,
2) Załącznik nr 1a – projekt budowlany- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze- projekty,
3) Załącznik nr 1b – projekt budowlany- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze – instalacja elektryczna i teletechniczna,
4) Załącznik nr 1c – projekt budowlany- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze – instalacja centralnego ogrzewania,
5) Załącznik nr 2 – projekt budowlany- remont pom. 225-234 - opis,
6) Załącznik nr 2a – projekt budowlany- remont pom. 225-234 - projekty,
7) Załącznik nr 2b – projekt budowlany- remont pom. 225-234 – instalacja elektryczna i teletechniczna,
8) Załącznik nr 2c – projekt budowlany- remont pom. 225-234 - instalacja centralnego ogrzewania,
9) Załącznik nr 3 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Remont pomieszczeń biurowych z częścią korytarza na parterze I i II piętrze MEN,
10) Załącznik nr 3a – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- inst. elektryczna i teletechniczna- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze,
11) Załącznik nr 3b – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- inst. centralnego ogrzewania- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze,
12) Załącznik nr 3c – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- inst. elektryczna i teletechniczna- remont pom. 225-234,
13) Załącznik nr 3d – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- inst. centralnego ogrzewania- remont pom. 225-234,
14) Załącznik nr 4 – przedmiar robót – architektura - remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze,
15) Załącznik nr 4a – przedmiar robót inst. elektryczna i teletechniczna- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze,
16) Załącznik nr 4b – przedmiar robót- inst. centralnego ogrzewania- remont pom. 107-117 wraz z korytarzem na I piętrze,
17) Załącznik nr 5 – przedmiar robót – architektura - remont pom. 225-234,
18) Załącznik nr 5a – przedmiar robót inst. elektryczna i teletechniczna- remont pom. 225-234,
19) Załącznik nr 5b – przedmiar robót- inst. centralnego ogrzewania - remont pom. 225 -234,
20) Załącznik nr 6 – decyzja Konserwatora Zabytków WZW.5142.51.2020.AKO,
21) Załącznik nr 6a – decyzja Konserwatora Zabytków WZW.5142.2474.2022.MD,
22) Załącznik nr 6b – decyzja Konserwatora Zabytków WZW. 5142.52.2020.AKO,
23) Załącznik nr 6c – decyzja Konserwatora Zabytków WZW.5142.1475.2022.MD,
24) Załącznik nr 7 – decyzja Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 66-ŚRD-2020,
25) Załącznik nr 7a – decyzja Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 106-ŚRD-2020,
UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót, zgodnie z dokumentacją projektową, z uwzględnieniem dostaw i montażu wszystkich niezbędnych materiałów budowlanych i wyposażenia.
Przedmiar jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania zadania (rozliczenie ilościowo-kosztorysowe kosztorysem powykonawczym). Dla wyceny oferty należy zapoznać się szczegółowo z projektem budowlanym oraz STWiOR.
W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej „PPU”), stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż., zawartych w ww. opracowaniach Zamawiającego.
5. Przedmiot Umowy obejmuje również udzielenie 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi przez okres równy okresowi gwarancji.
6. Budynek Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-816, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2091111,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3207808,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2091111,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&A BUDOWNICTWO SP. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384894149

7.3.3) Ulica: ul. Baczkowska

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2091111,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin obowiązywania Umowy ustala się na 2 lata od dnia protokolarnego wprowadzenia na teren budowy lub do momentu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia tj. kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
2. W przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty brutto określonej w § 5 ust. 1 Umowa niniejsza wygasa automatycznie z dniem, w którym dokonano płatności za ostatnią wykonaną część Zamówienia.
3. Terminy wykonania poszczególnych prac będą określane w Zleceniach, o których mowa
w § 1 ust. 2.
4. Za moment wykonania danego Zlecenia przez Wykonawcę Strony uznają dzień, w którym Wykonawca zakończy realizację robót w ramach danego Zlecenia i zgłosi je pisemnie Zamawiającemu do odbioru.
5. Zamawiający wprowadzi Wykonawcę na teren budowy w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. O terminie wprowadzenia na teren budowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę e-mailem w terminie jednego dnia przed dniem protokolarnego wprowadzenia na teren budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.