Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329419/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i organizację dwudniowego wyjazdu studyjnego pn. „W poszukiwaniu wiedzy i umiejętności – szanse i możliwości rozwoju dla Kół Gospodyń Wiejskich” dla grupy 40 osób.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowości 32
1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a6809dd-1e8c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i organizację dwudniowego wyjazdu studyjnego pn. „W poszukiwaniu wiedzy i umiejętności – szanse i możliwości rozwoju dla Kół Gospodyń Wiejskich” dla grupy 40 osób.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a6809dd-1e8c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021935/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 organizacja dwudniowego wyjazdu studyjnego w ramach projketu pn. ,,W poszukiwaniu wiedzy i umiejętności – szanse i możliwości rozwoju dla Kół Gospodyń Wiejskich’’
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„W poszukiwaniu wiedzy i umiejętności – szanse i możliwości rozwoju dla Kół Gospodyń Wiejskich” w ramach Planu Operacyjnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2022-2023. Operacje współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 500/DROW/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44715,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja dwudniowego wyjazdu studyjnego pn. „W poszukiwaniu wiedzy i umiejętności – szanse i możliwości rozwoju dla Kół Gospodyń Wiejskich” dla grupy 40 osób oraz 2 koordynatorów. Planowany termin wyjazdu pomiędzy 11 a 18 września 2023 r.
2. Usługa będzie obejmowała:
1) usługi transportu;
2) usługi pilotażu;
3) usługi noclegowe;
4) usługi gastronomiczne;
5) ubezpieczenie uczestników;
6) organizacje programu;
7) materiały szkoleniowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca wyznaczy osobę (pracownik Wykonawcy zatrudniony na podstawie umowy
o pracę) sprawującą nadzór nad prawidłową realizacją usługi, która będzie miała niezbędną wiedzę o obowiązkach Wykonawcy wynikających z OPZ oraz umowy. Osoba ta będzie współpracowała z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w celu zapewnienia wykonania usługi na najwyższym poziomie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63511000-4 - Organizacja wycieczek
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37212 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37212 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRISTAL TRAVELNET SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122697328
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 34
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37212 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-20INNE PRZETARGI BRATOSZEWICE
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia 2025-2026
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa maszyn rolniczych
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
więcej: przetargi BRATOSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.