Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380622/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00386619/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Działania informacyjno-promocyjne inwestycji elektryfikacji linii PKM wraz z budową nowego przystanku Gdańsk Firoga realizowanej przez PKM S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221037360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych 77
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-298
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 3501114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkm-sa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm-sa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_sa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa infrastruktury kolejowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Działania informacyjno-promocyjne inwestycji elektryfikacji linii PKM wraz z budową nowego przystanku Gdańsk Firoga realizowanej przez PKM S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05edf80b-4b12-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomorska Kolej Metropolitalna Etap I – rewitalizacja „Kolei Kokoszkowskiej” Faza III – elektryfikacja linii kolejowych nr 248 i 253 wraz z budową przystanku Gdańsk Firoga2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380622
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKM/DO/SP/350/6/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99193,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca ma wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego kalendarze ścienne oraz biurkowe promujące efekty inwestycji elektryfikacji linii PKM zrealizowanej w 2023 r. dzięki wsparciu środków UE:a) Wszystkie materiały graficzne potrzebne do produkcji kalendarzy przygotuje Zamawiający,
b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu parametry techniczne lub makiety niezbędne do przygotowania wszystkich objętych umową plików i materiałów najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
c) Wszystkie materiały realizowane w ramach zamówienia powinny zawierać obowiązkowe oznakowanie logotypami wymaganymi przy projektach dofinansowanych z UE, które Wykonawcy dostarczy Zamawiający. Dotyczy to wszystkich materiałów objętych niniejszym postępowaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 25976,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca ma dostarczyć do siedziby Zamawiającego drukowane materiały informacyjno-promocyjne pokazujące efekty inwestycji elektryfikacji linii PKM, zrealizowanej dzięki wsparciu środków UE:a) Materiały o których mowa będą miały formę:
- Puzzli po 500 elementów w liczbie 600 szt.,
- Puzzli po 1000 elementów w liczbie 600 szt.,
- Zestawów podkładek pod kubki po 6 elementów w opakowaniu w liczbie 1000 szt.,
- Rozkładanych pojemników na biurko w liczbie 1000 szt.,
b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu parametry techniczne lub makiety niezbędne do przygotowania wszystkich objętych umową plików i materiałów najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 73217,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31217,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34194,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34194,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART MIND MEDIA Marcin Chyczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392446070
7.3.3) Ulica: ul. Porębskiego 72/23
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMART MIND MEDIA MARCIN CHYCZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SMART MIND MEDIA MARCIN CHYCZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34194,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART MIND MEDIA Marcin Chyczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392446070
7.3.3) Ulica: ul. Porębskiego 72/23
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-170
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMART MIND MEDIA MARCIN CHYCZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SMART MIND MEDIA MARCIN CHYCZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-11SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla części 2 termin dostawy gadżetów zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin ten upływa w dn. 11 grudnia 2023 r.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
- Dostawa butelek filtrujących
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Dostawa artykułów reklamowych
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.