Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381458/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00384073/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00392306/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00397180/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00406436/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG-1200.2712.44.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.44.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bec9172-31fd-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Zakup materiałów eksploatacyjno- technicznych (tusze, tonery)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych poległych gospodarczo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
-Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
- Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 5 do SWZ – Formularz cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192112-9 - Głowice barwiące do maszyn drukujących
30192320-0 - Taśmy do drukarek
30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 17.07.2024 r. do godziny 8:30 złożono 4 ofert. Cena najkorzystniejszej oferty (1 488 654,24 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:785 052,32 zł (brutto).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027
- Dostawa i montaż żaluzji pionowych (Verticale) do Katedry Fizykochemii i Technologii Polimerów, Wydziału Chemicznego. Znak sprawy: DZPZ.282.73.2024.EK
- Zabudowa targowa na Inżynierskie Targi Pracy, Przedsiębiorczości, Technologii i Dostępności w dniu 21.10.2024 r. Znak sprawy: DZPZ.282.76.2024.MW
- Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
- Dostawy palet używanych
- 167-P-24 Dostawa leków
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Powiatowego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych obejmująca serwis i dostawę materiałów eksploatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.