Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu flagowego dla placówki w Wilnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada RP w Wilnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1323814682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śv. Jono g. 3
1.5.2.) Miejscowość: Wilno
1.5.3.) Kod pocztowy: LT-01123
1.5.5.) Kraj: Litwa
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: LT011 - Vilniaus apskritis
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilno.amb.sekretariat@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/litwa/ambasada
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dyplomacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu flagowego dla placówki w Wilnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4beb3d7f-6d90-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133299/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu flagowego dla placówki w Wilnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczna w rozumieniu ustawy z dnia 21 stycznia 2021r. o służbie zagranicznej a jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 139 tys.eur dla dostaw lub usług
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMB.WIL.270.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212609,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
samochód osobowy sedan, lakier czarny, silnik moc minimum 250 km, liczba miejsc 5 skrzynia automatyczna min. 7 biegów, norma spalin EUR6 i wyżej, napęd typu 4X4 systemy ABS, ESP, kontroli trakcji, line asist, alarm, immobilizer, centralny zamek z pilotem, keyless, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, fotele skórzane, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199407,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229612,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199407,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Cichy Zasada sp. zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812010274
7.3.3) Ulica: Skórzewska 8
7.3.4) Miejscowość: Wysogotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212609,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-18 do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Naczelnego Sądu Administracyjnego
- ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
- Dostawa 3 samochodów (2 szt. SUV. hybryda i 1 szt. Sedan benzyna) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- Zakup dwóch nowych samochodów typu SUV na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kartuzach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.