Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393123/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Podniesienie jakości kształcenia Zespołu Szkół Zawodowych im. S.Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie do wymogów regionalnego rynku pracy w ramach projektu pt. ,,Nowoczesny logistyk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@staszic.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszic.ostroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4a042e5-3875-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie jakości kształcenia Zespołu Szkół Zawodowych im. S.Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie do wymogów regionalnego rynku pracy w ramach projektu pt. ,,Nowoczesny logistyk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4a042e5-3875-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00392187/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu, pomocy i narzędzi dydaktycznych, w ramach realizacji projektu "Nowoczesny logistyk" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach realizacji projektu "Nowoczesny logistyk" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 – 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEWM.06.04-IZ.00-0043/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374977,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych, w ramach realizacji projektu "Nowoczesny logistyk" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 – 2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
34999400-0 - Modele w skali
39121200-8 - Stoły
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
34910000-9 - Wozy konne i ręczne, inne pojazdy nienapędzane mechanicznie, wózki bagażowe i różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 124094,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem, w ramach realizacji projektu "Nowoczesny logistyk" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 – 2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 135404,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wózka widłowego, w ramach realizacji projektu "Nowoczesny logistyk" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 – 2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
4.5.5.) Wartość części: 115478,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361639,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361639,58 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189630 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189630 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243771,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243771,24 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO DOTYCZĄCEGO ADAPTACJI ZAMKU W OSTRÓDZIE
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów urologicznych na potrzeby Szpitala w Ostródzie S.A.
- ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW TERENOWYCH TYPU SUV NA POTRZEBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W OSTRÓDZIE
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych"
- Remont drogi powiatowej Nr 1259N na odcinku Kalbornia - Leszcz
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Zakup wraz z dostawą i instalacją sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego, sprzętu do tłumaczenia symultanicznego i AGD na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET PROTECT Complete lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego dla Ministerstwa Zdrowia
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Rozbudowa systemu SNOW Software o dodatkowe licencje wraz z usługą Data Inteligence Service oraz przedłużenie subskrypcji posiadanych licencji wraz z usługą Data Inteligence Servicena okres 24 m-cy
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego oraz innych na potrzeby jednostek PANS w Chełmie w ramach programu "Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.