eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁazyUtworzenie nowych instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie nowych instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85272608-339a-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie nowych instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85272608-339a-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie nowych instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 10. 2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 488254,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Adaptacja części pomieszczeń znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach, przy ul. Rtm. Witolda Pileckiego 14 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach dz. nr ew. 402,403.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy dla zadania nr 1 zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) Projekt architektoniczno-budowlany, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA /ADAPTACJA/ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU SP NR 3 W ŁAZACH PRZY UL. RTM. WITOLDA PILECKIEGO 14 NA POTRZEBY ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W ŁAZACH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH+” 2022-2029 branża architektoniczna, branża konstrukcyjna, branża elektryczna (Tomy I-III) opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
2) STWIORB opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
3) Przedmiary robót (pomocniczo)
2.1. Zakres robót zadanie nr 1:
Inwestycja obejmuje zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3
w Łazach, przy ul. Rtm. Witolda Pileckiego nr 14 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach w ramach
programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.
Przedmiotowy żłobek zaprojektowany jest na poziomie kondygnacji parteru, jako wydzielona przestrzeń dostępna bezpośredni z zewnątrz. Żłobek zaprojektowany jest wg wytycznych programu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „ MALUCH + 2022-2029”
Zakres prac:
a) Wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń w stosunku do istniejącej funkcji szkoły na funkcję
Żłobka Miejskiego (część pomieszczeń segmentu „A”),
b) Wykorzystanie istniejących przegród budowlanych które tworzą zabudowę wynikającą z zaprojektowanej nowej funkcji
c) Wykonanie nowych ścianek działowych zgodnie z projektowaną aranżacją
d) Rozbiórka istniejących ścianek działowych,
e) Roboty polegające na poszerzeniu otworów drzwiowych i założenie nadproży stalowych
f) Wykonanie prac wykończeniowych dostosowując pomieszczenia zgodnie z wymogami dla obiektu
o funkcji użyteczności publicznej Szkoły oraz Żłobka Miejskiego,
g) wykonanie ściany wewnętrznej działowej - wykonanie pasa niepalnego, międzykondygnacyjnego
jako - systemowej zabudowy z płyt GKF z wypełnieniem z wełny mineralnej REI 120 w ostatniej
kwaterze okiennej H = 80cm (we wszystkich dużych witrynach) wraz z okleiną szybową przyciemniającą od strony wewnętrznej w ostatniej kwaterze okiennej H = 80cm,
h) dostosowanie stolarki otworowej do przepisów pożarowych _wg rysunków,
i) wykonanie podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych wraz z wysunięciem podestu,
j) demontaż barierki przychodowej wewnętrznej i jej renowacja,
k) docieplenie z wełny mineralnej (niepalnej) gr. 15,00cm ściany zewnętrzne segmentu „A”
na poziomie parteru (do wysokości I piętra 3,3m) w celu dostosowania do przepisów
przeciwpożarowych,
l) wymiana okien od strony działki sąsiedniej na pustaki szklane o odporności ogniowej EI 120
(odległość między budynkami 4,5m)
m) Zastosowanie prac wykończeniowych takich jak.: malowanie farbą lateksową oraz zabezpieczenie
istniejących powierzchni ścian, oraz układanie okładzin ściennych w postaci płytek ceramicznych
oraz wykładziny PCV (nawierzchnia łatwo zmywalna) z zastosowaniem lakieru lamperyjnego
pomieszczeń przeznaczonych dla potrzeb nowego układu funkcjonalnego wg dokumentacji,
założenie taśmy ostrzegawczej na pierwszym i ostatnim stopniu w schodach zewnętrznych,
n) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem nowych opraw oświetleniowych, w tym
awaryjnych i ewakuacyjnych _wg opracowania branży sanitarnej,
o) Wykonanie instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach ogólnodostępnych i sanitarnych jako
grawitacyjno (nawietrzak ścienny, nwietrzaki okienne) - mechaniczna (wentylator kanałowy),
hybrydowa o działaniu ciągłym lub włączaną automatycznie _ wg opracowania branży sanitarnej,
p) Wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej dla potrzeb nowej funkcji pomieszczeń wg
zaprojektowanego rysunku aranżacji na poziomie parteru wg opracowania branży sanitarnej,;
q) Montaż elementów wyposażenia i urządzeń zgodnie z rysunkiem aranżacji i spisem wyposażenia.
r) Przebudowa wraz remontem pomieszczeń istniejącej kuchni wraz za zapleczem. s) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla obsługi kuchni oraz wentylacji pomieszczeń zaplecza kuchennego oraz instalacji nawiewnej poprzez zastosowanie czerpni w ścianie zewnętrznej t) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem nowych opraw oświetleniowych, w tym awaryjnych i ewakuacyjnych dla zaplecza kuchennego _wg opracowania branży sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262300-4 - Betonowanie

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 430780,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Adaptacja pomieszczenia w Przedszkolu nr 1 przy ul. Topolowej 9 w Łazach na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach dz. nr ew. 860/157.
Szczegółowy opis przedmiotu umowy dla zadania nr 2 zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:

1) Projekt architektoniczno-budowlany, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR1 W ŁAZACH PRZY UL. TOPOLOWEJ 9 NA POTRZEBY ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W ŁAZACH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH+” 2022-2029 opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
2) STWIORB opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie.
3) Przedmiary robót (pomocniczo)

3.1. Zakres robót dla zadania nr 2:
Inwestycja obejmuje adaptację istniejących pomieszczeń Przedszkola Publicznego nr1 w Łazach przy ul. Topolowej nr 9 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Łazach w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029. Projekt zakłada wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń wg opracowanej dokumentacji projektowej.

WYKONANIE ADAPTACJI:
a) Strefa sanitarna: łazienka dostosowana dla obsługi żłobka (dzieci i personel), pomieszczenie szatniowe z wózkarnią,
b) Strefa usługowa – funkcja żłobku: jedno pomieszczenie jako wydzielony oddział żłobkowy (15 dzieci),
c) Strefa obsługi żywieniowej: bez zmian _wspólna kuchnia dla żłobka i przedszkola, rozdział posiłków na piętrze bez zmian),
d) Strefa gospodarcza – obsługa obiektu: pomieszczenie na środki czystości w części żłobkowej.
Przedmiotowa inwestycja zakłada wykonanie prac wewnętrznych:
1) remont pomieszczeń objętych opracowaniem wg dokumentacji projektowej (opracowania branży
architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej),
2) wykonanie nowych gładzi ściennych i sufitowych oraz malowanie,
3) wykonie nowych posadzek w pomieszczeniach objętych pracami adaptacyjnymi - wykładzina obiektowa PVC,
4) wymiana stolarki otworowej, t.j. 1 szt drzwi wewnętrznych (demontaż i montaż nowych z kratką wentylacyjną,
5) wymiana opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
6) instalacja elektryczna bez zmian,
7) istniejąca infrastruktura technicznej wod-kan, co. bez zmian,
8) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wg rysunków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 57474,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799261,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1301068,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799261,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALVIC INVESTMENT S.C.MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6332169206

7.3.3) Ulica: Libowiec 31 A

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-337

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MIR-BUD Mirosław Haładyn, 42-200 Zawiercie ul. Nowomiejska 9A, NIP 6491350817 – zgodnie z zobowiązaniem załączonym do oferty


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799261,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135684,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202467,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135684,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALVIC INVESTMENT S.C.MONIKA MAMAK, KAROL MAMAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6332169206

7.3.3) Ulica: Libowiec 31 A

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-337

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MIR-BUD Mirosław Haładyn, 42-200 Zawiercie ul. Nowomiejska 9A, NIP 6491350817 – zgodnie z zobowiązaniem załączonym do oferty.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135684,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.