eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad WisłąPrzebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0783627100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02da816b-fbb9-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02da816b-fbb9-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027003/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360950,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka 129 w obrębie Glina. Długość odcinka 425 mb.,
-klasa drogi: D – dojazdowa,
-szerokość nawierzchni projektowanego docinka: zmienna 2,5-3,5 m,
-pochylenie poprzeczne jezdni: 2% (dwustronny),
-na całym odcinku zakłada się wykonanie nawierzchni bitumicznej,
-zaprojektowano pobocza utwardzone o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego,
-odwodnienie jezdni za pomocą spadków poprzecznych,
- oznakowanie pionowe.

Zakres planowanych prac obejmuje w szczególności:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z inwentaryzacją.
2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie,
3. Ręczne formowanie nasypów z gruntu,
4. Zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego,
5. Podbudowa z kruszyw łamanych gr 20 cm,
6. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną gr 3 cm,
7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr 4 cm,
8. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm,
9. Pionowe znaki drogowe – słupki – 4 szt.
10. Pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i inf. – 4 szt.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, organizacja ruchu, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, przegotowanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SWZ, zawierająca:
- projekt wykonawczy,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) Przedmiary robót,
3) Wzór umowy.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po Zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Szczegółowy zakres zamówienia określa: dokumentacja techniczna, przedmiary robót i SST.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, obsługa geodezyjna, prowadzenia dziennika budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287823,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354166,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287823,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BUDROMOST-STARACHOWICE” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664-19-36-388

7.3.3) Ulica: Św. Rocha 31

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287823,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.