Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00441722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00454078/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2023/BZP 00033162/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich i Rejonów Dróg Wojewódzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.2.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449618
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00441722/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) formularze cenowe szczegółowe, według wzorów stanowiących załącznik nr 2.1-2.8 do SWZ
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca podał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 3);
5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych wykonawców.
6) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W/w oświadczenia i dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
Po zmianie:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) formularze cenowe szczegółowe, według wzorów stanowiących załącznik nr 2.1-2.8 do SWZ
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca podał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 3);
5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych wykonawców.
6) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
W/w oświadczenia i dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający na podstawie art. art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1) Zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe w zakresie w jakim zmiana stawki podatku ma wpływ na ceny jednostkowe,
2) Zmiany przepisów dotyczących ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe,
2. Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu, na co najmniej 10 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
3. Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie aneksu zostanie uznana za nieważną.
Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy określa zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje zmian wynagrodzenia w pierwszych 6 miesiącach obowiązywania Umowy oraz po dacie zakończenia realizacji usługi.
3. Zamawiający określa, że wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku minimalnego wynagrodzenia ustalonego ustawą o minimalnym wynagrodzeniu za pracę obowiązującą w dniu zawarcia umowy, o co najmniej 10% po 6 miesiącach obowiązywania umowy.
4. Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko raz na podstawie wniosku, który złożony może być nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, a przed upływem terminu realizacji umowy.
5. Waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane w ciągu 6 miesięcy od zawarcia Umowy, chyba, że opóźnienie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
6. Strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym wysokość wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
7. W przypadku wzrostu/spadku minimalnego wynagrodzenia za prace w sposób określony w ust. 3, waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za prace pozostałe do wykonania po dniu złożenia wniosku o 2,5%, jednak nie więcej niż 2% wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 1 umowy.
8. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 3 - 7 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę,
w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są usługi,
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
Po zmianie:
1. 1. Zamawiający na podstawie art. art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1) Zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe w zakresie w jakim zmiana stawki
podatku ma wpływ na ceny jednostkowe,
2) Zmiany przepisów dotyczących ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe,
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia w/w przesłanek, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę.
3. Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu.
4. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 3, każda ze Stron może wystąpić do
drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, wraz z uzasadnieniem
zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką
wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca
zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
5. Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie aneksu zostanie uznana za nieważną.
Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy określa zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje zmian wynagrodzenia w pierwszych 6 miesiącach obowiązywania Umowy oraz po dacie zakończenia realizacji usługi.
3. Zamawiający określa, że wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku minimalnego wynagrodzenia ustalonego ustawą o minimalnym wynagrodzeniu za pracę obowiązującą w dniu zawarcia umowy, o co najmniej 10% po 6 miesiącach obowiązywania umowy.
4. Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko raz na podstawie wniosku, który złożony może być nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, a przed upływem terminu realizacji umowy.
5. Waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane w ciągu 6 miesięcy od zawarcia Umowy, chyba, że opóźnienie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
6. Strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym wysokość wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
7. W przypadku wzrostu/spadku minimalnego wynagrodzenia za prace w sposób określony w ust. 3, waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za prace pozostałe do wykonania po dniu złożenia wniosku o 2,5%, jednak nie więcej niż 2% wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 1 umowy.
8. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 3 - 7 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę,
w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są usługi,
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
- Świadczenie usług Poczty firmowej dla 26 Biur Powiatowych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy Bochnia
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich: Zad. 1 - Usługi kurierskie
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.