Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358557/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00369775/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567
1.5.8.) Numer faksu: 22 7295940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Brwinów i Michałowice oraz placówce oświatowej w Islandii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-566c7967-39a5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Pomoce dydaktyczne, nagrody dla uczestników, aparaty.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Działaj dla klimatu. Inicjatywy podnoszące świadomość ekologiczną w szkołach w gminach Brwinów i Michałowice w partnerstwie z Sandgerdi Elementary School z Islandii" - dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 w ramach programu: "Środowisko, Energia i Zmiany klimatu"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358557/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.77.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego.Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685 ze zm.) oraz art. 57 ust. 1 i art. 58 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm.) Zamawiający oświadcza, że odbiorcą monitorów dotykowych będą placówki oświatowe, dla których organem prowadzącym jest Zamawiający(Gmina Brwinów) i Partner Zamawiającego (Gmina Michałowice) tym samym potwierdza, że monitory dotykowe będą wykorzystywane do celów związanych z realizowaną przez te placówki działalnością dydaktyczną.
Zamawiający skorzysta z możliwości zastosowania preferencyjnej stawki VAT w wysokości 0%, zgodnie z Załącznikiem nr 6– Zaświadczenie.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zapewnić montaż i konfiguracje pięciu monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych, w szkołach położonych w Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 monitor,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 1 monitor, 1 mobilny statyw jezdny.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą, montażem i konfiguracją monitorów dotykowych i mobilnych statywów jezdnych dla szkół wymienionych w pkt 1-5.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć 1 monitor dotykowy i 1 mobilny statyw jezdny, do szkoły w Islandii. Miejsce dostawy: Sandgerdi Elementary School, ul Skólastræti, 245 Sandgerdi.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą monitora dotykowego i mobilnego statywu jezdnego do szkoły w Islandii.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć ekran ramowy przenośny i rzutnik do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 1 ekran ramowy, 1 rzutnik.
Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą ekranu ramowego i rzutnika.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć laptop do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy: Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 1 laptop.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą laptopa.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie wielofunkcyjne do szkoły położonej na terenie Gminy Brwinów.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 1 urządzenie wielofunkcyjne.
Wykonawca zobowiązują się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 stanowi Załącznik 5.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30213100-6 - Komputery przenośne
30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.5.) Wartość części: 109953,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 2: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2 stanowi Załącznik 5.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.5.5.) Wartość części: 13161,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 3: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów położonej na terenie Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 3 stanowi Załącznik 5.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.5.5.) Wartość części: 12324,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa gier, książek i materiałów edukacyjnych.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pomoce dydaktyczne do Urzędu Gminy w Brwinowie, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 4 stanowi Załącznik 5.4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524000-7 - Gry
22110000-4 - Drukowane książki
22111000-1 - Podręczniki szkolne
37820000-2 - Wyroby artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 3950,01 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ 5: Zakup i dostawa koszy do segregacji odpadów.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zestawy koszy 5-cio frakcyjnych do szkół położonych na terenie Gminie Brwinów i Gminie Michałowice.
Miejsce dostawy:
1) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16, 05-840 Brwinów – 8 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11, 05-840 Brwinów – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Otrębusach, ul. Piaseckiego 2, 05-805 Otrębusy – 6 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
4) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Żółwinie, ul. Szkolna 39, 05-807 Żółwin – 3 zestawy koszy 5 frakcyjnych,
5) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice – 10 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
6) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów – 17 zestawów koszy 5 frakcyjnych,
7) Zespół Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi, ul. Główna 96, 05-806 Komorów – 5 zestawów koszy 5 frakcyjnych.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty związane z dostawą zestawów koszy 5-cio frakcyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 5 stanowi Załącznik 5.5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224340-3 - Kosze
4.5.5.) Wartość części: 148634,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124107,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124107,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124107,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVC Systemy Audiowizualne Kamil Sidor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180424281
7.3.3) Ulica: ul. Widokowa 3/2L
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-119
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVC SYSTEMY AUDIOWIZUALNE KAMIL SIDOR
jakie przetargi wygrała firma
AVC SYSTEMY AUDIOWIZUALNE KAMIL SIDOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124107,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-16 do 2022-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18087,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20684,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18087,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU EL HYDRO s.c. Arkadiusz Ogłoza
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU EL HYDRO s.c. Grzegorz Zawierucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18087,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14897,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14897,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14897,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU EL HYDRO s.c. Arkadiusz Ogłoza
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU EL HYDRO s.c. Grzegorz Zawierucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14897,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4257,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4257,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4257,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU EL HYDRO s.c. Arkadiusz Ogłoza
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU EL HYDRO s.c. Grzegorz Zawierucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4257,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168110,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168110,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168110,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMULA Jan Szywała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290852876
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 46/7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-373
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część transportowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168110,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-17INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Rozbudowa ul. Sadowej w Kaniach i Otrębusach na odc. od DW 719 do ul. Wspólnej
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy strażnicy OSP Biskupice z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem ter. na dz.nr ew. 86/5 w Biskupicach wraz z decyzją pozwolenie na budowę
- Opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.