Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388490/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa elementów zagospodarowania rekreacyjnego i małej architektury w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8158661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa elementów zagospodarowania rekreacyjnego i małej architektury w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-296f7026-4e3b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033953/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Budowa elementów zagospodarowania rekreacyjnego i małej architektury w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 845577,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 627222,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie terenów rekreacyjnych:
1.1. ścieżka z nawierzchnią mineralną w obrzeżach betonowych o powierzchni ok. 210 m2
1.2. teren rekreacyjny z piasku pod rekreacje, boisko do piłki plażowej i plac zabaw o pow. ok 742 m2
1.3. teren placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną dla dzieci z niepełnosprawnościami dwuwarstwową o pow. ok 54m2 - podbudowa
z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym o grubości 35 mm - nawierzchnia układana bezspoinowo składająca się z dwóch warstw: elastycznej (nośnej) i użytkowej o grubości łącznej 13 mm.
1.4.boisko do piłki nożnej trawiaste14x8 m
2) Wyposażenie terenów rekreacyjnych:
2.1.pomost pływający 2 kpl., tj. dwa moduły, powierzchnia jednego modułu pomostu 18 m2 + trap ok. 7m2
2.2.komplet do siatkówki plażowej z piłkochwytami sznurowymi wys. 3m dług. 52 m
2.3.bramki do piłki nożnej 2 szt. szer. 2 m
2.4.elementy małej architektury (ławki parkowe 7 szt. kosze 4 szt.)
2.5.urządzenia zabawowe - zestaw zabawowy w formie statku - karuzela integracyjne mała przystosowana dla dzieci z niepełnosprawnościami - huśtawka pojedyncza z siedziskiem typu bocianie gniazdo - huśtawka ważka - bujak
3) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw ogrodzenie stalowe z profili bezpiecznych (giętych)
4) Wykonanie żelbetowych schodów terenowych o pow. ok 22 m2 posadowionych na palach żelbetowych z balustradą ze stali nierdzewnej.
5) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wytyczenia obiektów oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę,
b) wykonania badań archeologicznych, zgodnie z pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 300/2021/C
z dnia 28.04.2021 r.,
c) zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z wymaganymi dokumentami wynikającymi z ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
d) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu zestawienia środków trwałych wraz z ich charakterystyką (w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym) oraz z ich symbolami według obowiązującego rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2013 r. w sprawie klasyfikacji środków trwałych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1864).
Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania dostawy toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem oraz przyłączy do niej. Ten zakres zamówienia został zawarty w ogłoszonym postępowaniu nr NIiPP.271.24.2023.
Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, projekcie technicznym – architektura, projekcie technicznym – konstrukcje, projekcie technicznym – branża sanitarna, projekcie technicznym – branża elektryczna, projekcie technicznym – dokumentacja geotechniczna, projekcie zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
34928200-0 - Ogrodzenia
34515000-0 - Konstrukcje pływające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892381,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892381,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892381,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBET KAMIL NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872093915
7.3.4) Miejscowość: Piotrowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-520
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892381,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- "Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego z 2 połowy XIX w. w miejscowości Straszewo" - etap I
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
więcej: Konstrukcje pływające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.