Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00392204/01 - Wynik z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 97124700700011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górzykowo 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 95 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bip.pzzd.zgo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzzd_gorzykowo/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzzdgorzykowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań zarządcy dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd872274-2d4c-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570690/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZZD.272.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 544333,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 447077,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025 – zadanie nr I, Miasto SulechówOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie miasta Sulechów (3801F ul. Łochowska, 3803F ul. Piaskowa, 1201F ul. Poznańska, 3802F ul. Niepodległości, 3804F ul. Sportowa, 3805F ul. Jana Pawła II, 1201F ul. Styczniowa, 1201F ul. Żwirki i Wigury do drogi gminnej (była droga krajowa nr 3) oraz droga powiatowa nr 1187F (Sulechów – Zawada, tj.: od Nowego Świata, Cigacice, most w Cigacicach do granicy administracyjnej gminy Sulechów) - standard III utrzymania polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu czystej soli zwilżanej roztworem wodno-solnym wraz z odpłużaniem śniegu oraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 65208,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025 – zadanie nr II, Gmina SulechówOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie Gminy Sulechów nr: 1201F, 1203F, 1204F, 1205F, 1206F, 1207F, 1208F, 1174F, 1198F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli oraz odpłużaniem śniegu wraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 118887,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025– zadanie nr III, Gmina BojadłaOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie Gminy Bojadła nr: 1024F, 1189F, 1177F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli oraz odpłużaniem śniegu wraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 42298,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025 – zadanie nr IV, Gmina BabimostOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie Gminy Babimost nr: 1190F, 1191F, 1193F, 1194F, 1195F, 1196F, 1437F oraz drogi powiatowej na terenie Miasta Babimost nr: ul. Dworcowa 2101F, ul. Gagarina 2102F, ul. Łąkowa 2103F, ul. 1-go Maja 2104F, ul. Młynisko 2105F, ul. Mostowa 2106F, ul. Poznańska 2107F, ul. Żwirki i Wigury 2108F, ul. Leśna 1194F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli oraz odpłużaniem śniegu wraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 71706,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025– zadanie nr V, Gmina ŚwidnicaOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie Gminy Świdnica nr: 1181F, 1180F, 1144F, 1178F, 1050F - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli oraz odpłużaniem śniegu wraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 80706,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025– zadanie nr VI, Gmina ZabórOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie Gminy Zabór nr: 1184 F Droszków – Czarna – Dąbrowa, dr. nr 1029 F Zabór - Czarna – granica Powiatu Zielonogórskiego, dr. nr 1438 F Dąbrowa – Milsko, dr. nr 1185 F Łaz – Przytok – Jany - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli oraz odpłużaniem śniegu wraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 56911,99 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2023/2024– zadanie nr VII, Gmina KargowaOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie Gminy Kargowa: dr. nr 1022 F Nowy Jaromierz – Uście – Kolsko, dr. nr 1179 F Nowy Jaromierz – Obra Dolna – granica województwa (Nowa Obra), dr. nr 1189 F Kargowa – Karszyn -Siadcza – Klenica, w m. Kargowa, dr. nr 1190 F Nowe Kramsko – Wojnowo, dr. Nr 1191F Kolesin – Wojnowo - do drogi krajowej nr 32, dr nr 1192F Smolno Wielkie- Ostrzyce – Trzebiechów oraz ulice w m. Kargowa: ul. Karszyńska w ciągu dr nr 1189F (od drogi woj. 313 do granicy miasta), dr nr 2801F ul. Kościelna (od Rynku do ul. Piaskowej), dr nr 2802 F ul. Piaskowa (od ul. Przemysłowej do ul. Kościelnej), dr nr 2803F ul. Przemysłowa (od ul. Piaskowej do ul. Kościuszki), dr nr 2804F (od ul. Kościelnej do ul. Sulechowskiej) - standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli oraz odpłużaniem śniegu wraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 53270,79 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2023/2024– zadanie nr VIII, Gmina CzerwieńskOkreślenie przedmiotu zamówienia: drogi powiatowe na terenie Gminy Czerwieńsk:
Gmina Czerwieńsk drogi powiatowe nr: 1147F Laski – Nietków, dr. nr 1176F Leśniów W. – Leśniów M., dr. nr 1176F Sudoł – Leśniów Wielki, dr. nr 1168F Sycowice – Podła Góra, dr. nr 1176F ul. Sadowa w m. Płot, dr. nr 1176F Płoty – Sudoł (m.in. ul. Dębowa w Płotach)
Miasto Czerwieńsk:
ul. Cicha 2301F, ul. Graniczna 2302F, ul. Zachodnia 2303F- standard IV utrzymania dróg polegający na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piasku i soli oraz odpłużaniem śniegu wraz ze sprzątaniem i oczyszczaniem wpustów ulicznych i ulic po zakończeniu sezonu zimowego- bez względu na rodzaj materiału stosowanego do zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 55342,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66940,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71831,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66940,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUT SULECHÓW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731089290
7.3.3) Ulica: Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66940,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97993,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135529,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97993,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Barcewicz BRUNATNI 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271104437
7.3.3) Ulica: Gronów
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97993,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43921,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43921,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43921,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMB-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271971306
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Doradztwo oraz nadzór nad realizacją zamówienia z ramienia formy, częściowa realizacja zamówienia- 30%
Podwykonawca: Kamil Barcewicz ul. Adama Mickiewicz 1 66-220 Łagów NIP 9271933955
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43921,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71045,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71045,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71045,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Rolniczych Józef Trocholepszy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231348274
7.3.3) Ulica: Podmokle Małe
7.3.4) Miejscowość: Babimost
7.3.5) Kod pocztowy: 66-110
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF TROCHOLEPSZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF TROCHOLEPSZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71045,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60802,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60802,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60802,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Barcewicz BRUNATNI 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271104437
7.3.3) Ulica: Gronów
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60802,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53594,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53594,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53594,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMB-TECH Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271971306
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Doradztwo oraz nadzór nad realizacją zamówienia z ramienia firmy, częściowa realizacja zamówienia- 30%
Podwykonawca: Kamil BArcewicz ul. Adama Mickiewicza 1 66-220 Łagów, NIP 9271933955
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53594,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52779,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52779,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52779,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Rolniczych Józef Trocholepszy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231348274
7.3.3) Ulica: Podmokle Małe
7.3.4) Miejscowość: Babimost
7.3.5) Kod pocztowy: 66-110
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF TROCHOLEPSZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF TROCHOLEPSZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52779,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Roboty sprzętem na terenie gminy Sulechów
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa wyrobów pogrzebowych w roku 2025
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.