Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360522/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2023/BZP 00277349/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Dys i Jakubowice Konińskie”
w formie: „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 121
1.5.2.) Miejscowość: Niemce
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: INFO@NIEMCE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niemce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Dys i Jakubowice Konińskie”w formie: „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18330e8-3a6f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032415/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Dys i Jakubowice Konińskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3400000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę kanalizacji sanitarnej zbierającej ścieki południowej części miejscowości Dys i przepompownie ich do projektowanej kanalizacji sanitarnej realizowanej , w ramach zadania pn. „„Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dys – ul. Południowa”. Punkt włączenia określa się jako odcinek kanalizacji grawitacyjnej pomiędzy Jakubowicami Konińskimi oraz Elizówką.
W celach poglądowych (orientacyjnych) informuje się, że na podstawie koncepcji
ogólny zakres robót wymagany w celu wybudowania zbiorczego systemu kanalizacji
sanitarnej dla miejscowości Dys (w zakresie objętym kontraktem) przewiduje wykonanie łącznie
ok. 2,2 km sieci kanalizacji w tym:
- kanał grawitacyjny dn 200 2238 m,
W tym 254 mb sieci układanej przewiertem sterowanym)
- kanał grawitacyjny dn 160 40 m,
- rurociąg tłoczny dn 40 274 m
- przepompownia przydomowa 5 szt.
Długości w obszarze:
a) „Dys ul. Południowa” wynoszą łącznie: 3 291,00 m
b) „Dys południe” wynoszą łącznie: 1 747,00 m
Stan prawny działek, na których planuje się inwestycję powinien być uregulowany.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na zlokalizowanie kanalizacji sanitarnej i prowadzenie robót budowlanych.
Zamawiający informuje, że zakres obejmujący PFU stanowi odcinek od S7 do S 437 część od S 437 ma wykonaną dokumentacje techniczną i prawomocne pozwolenie na budowę. Należy jednak wykonać projekt zamienny uwzględniający zmiany kierunku spływu ścieków po wykonaniu zakresu objętego w PFU.
- Zamawiający informuje, że dla odcinka od S1 do S7 posiada projekt i prawomocne pozwolenie na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4182000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4182000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832090229
7.3.3) Ulica: ul. Zbożowa 26A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-827
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.