Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370871/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00389528/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnych-ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów oraz ubezpieczenia NNW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomia
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324516614
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubomia@lubomia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubomia.idcom-web.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-733a3a1d-2ca0-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnych-ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów oraz ubezpieczenia NNW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733a3a1d-2ca0-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003847/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.08.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubomia i gminnych jednostek organizacyjnychCzęść nr 1 obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń:
- ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu,
- ubezpieczenie oszklenia,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca dla Części nr 1, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU)
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 402360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów zarządzanych, stanowiących własność lub użytkowanych przez Gminę Lubomia i gminne jednostki organizacyjneCzęść nr 2 obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń:
- obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów OC,
- ubezpieczenie pojazdów od uszkodzeń i utraty autocasco (AC+KR),
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW).
Wyłoniony w toku postępowania, Wykonawca dla Części nr 2, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU)
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 58080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP oraz członków młodzieżowych drużyn pożarniczych.Część nr 3 obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń:
- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP
- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków młodzieżowych drużyn pożarniczych
Wyłoniony w toku postępowania, Wykonawca dla Części nr 3, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4:- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci i młodzieży uczestniczących podczas przygotowań technicznych i prób w zajęciach tanecznych organizowanych przez Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Lubomi oraz przeglądach tanecznych na terenie RP.
Wyłoniony w toku postępowania, Wykonawca dla Części nr 4, zobowiązany jest do zawarcia umowy której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz do wystawienia polis ubezpieczeniowych na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SWZ) i ogólnych warunkach Ubezpieczenia (OWU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części 1 zamówienia w terminie składania ofert wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” Biuro Regionalne w Katowicach, ul. Warszawska 31, 40-010 Katowice, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie w części 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46586,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216959
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46586,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2026-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262349108
7.3.3) Ulica: Senatorska 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2026-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262349108
7.3.3) Ulica: Senatorska 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2026-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie komunikacyjne, min. OC, AC, NNW, dla samochodów będących w dyspozycji Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Skoki
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BUDZÓW
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.