eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostom³otyPrzebudowa drogi gminnej Piotrowice Szymanowice



Og³oszenie z dnia 2022-11-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Piotrowice Szymanowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Piotrowice Szymanowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3431d89c-699c-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00449937

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00033712/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 przebudowa drogi gminnej Piotrowice Szymanowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.kostomloty.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wyko-nawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazy-wane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem:
• miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
• ePUAPu:https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal
• poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
• adres skrzynki podawczej ePUAP: /ljh32d3x0r/Skrytka
2) Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po-¶rednictwem Platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej nie-zw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komuni-kacji.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5) Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z In-strukcj± korzystania z Mini Portalu. Instrukcja zosta³a zamieszona na https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiad-czeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8) Identyfikator postêpowania i klucz publiczny dla danego postêpowania o udzielenie zamó-wienia dostêpne s± na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w
miejscowo¶ci Pa¼dziorno.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona
dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do
informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w punkcie XXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ.271.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Piotrowice Szymanowice” o ca³kowitej d³ugo¶ci 1018,87m. Inwestycja polegaj±ca na przebudowie drogi gminnej zlokalizowana jest w miejscowo¶ciach Piotrowice i Szymanowice na obszarze Gminy Kostom³oty w powiecie ¶redzkim w województwie dolno¶l±skim.
2. Odcinek przewidziany do realizacji - 1018,87m. Inwestycjê stanowi jezdnia o nawierzchni asfaltowej. W bezpo¶rednim s±siedztwie inwestycji znajduj± siê pola uprawne oraz zabudowa domów jednorodzinnych wolnostoj±cych. W obecnym stanie wody opadowe z projektowanych dróg odprowadzane s± do istniej±cych rowów przydro¿nych oraz na tereny przyleg³e.
3. W pobli¿u budowanej drogi wystêpuj± sieci:
-sieæ energetyczna,
-sieæ wodoci±gowa,
-kanalizacja sanitarna,
-sieæ teletechniczna.
4. Podstawowe parametry przebudowywanego odcinka. Parametry projektowanej jezdni:
-KR 1
-Klasa drogi L
-kategoria drogi: gminna
-no¶no¶æ 100 kN/o¶
-prêdko¶æ projektowa: 40 km/h
-przekrój poprzeczny: 1x2
-typ przekroju: drogowy, pó³uliczny
-szeroko¶æ jezdni: 5,00-5,50 m
-szeroko¶æ poboczy: 0,75 m
-pochylenie dwustronne, jednostronne: 2%,
5. Opis trasy w planie:
Trasa w planie poprowadzona zasta³a po istniej±cym ¶ladzie drogi wpisuj±c j± optymalnie w istniej±cy pas drogowy. Przebieg trasy pokazano na planie zagospodarowania terenu rys 2.1 - 2.4. Pocz±tek opracowania rozpoczyna siê w miejscowo¶ci Piotrowice w obrêbie dzia³ki nr 393/5 (skrzy¿owanie drogi gminnej z drog± powiatow± ul. G³ówna) w miejscowo¶ci Szymanowice natomiast koñczy siê w km 1+018,87.
6. Opis trasy w przekroju pod³u¿nym
Niweleta projektowanej drogi zosta³a zaprojektowana z maksymalnym wpisaniem do istniej±cego ukszta³towania terenu w celu minimalizacji robót ziemnych. Pochylenia pod³o¿a przyjêto zgodnie z wymaganiami dla drogi gminnej. Spadek pod³u¿ny niwelety mie¶ci siê w przedziale: -3,59÷ 2,55 %.

7. Konstrukcja:
Konstrukcja drogi gminnej od km 0+000.00 do km 0+095.00
-warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 4 cm,
-warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 5 cm,
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31,5 mm grub.20 cm,
-warstwa wzmocnionego pod³o¿a stabilizowanego cementem z Rm = 5 MPa o grubo¶ci 15 cm
Konstrukcja drogi gminnej od km 0+095.00 do km 1*018,87
-warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 4 cm,
-warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 5 cm,
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31,5 mm grub.20 cm,
-warstwa wzmocnionego pod³o¿a stabilizowanego cementem z Rm = 2,5 MPa o grubo¶ci 15 cm
Konstrukcja zjazdów publicznych
-warstwa z kostki betonowej brukowej, prostok±tnej, fazowej koloru szarego gr. 8 cm,
-podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 5 cm,
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31,5 mm o grub. 20 cm
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷63 mm o grub. 15 cm
Konstrukcja zjazdu indywidualnego (kostka brukowa)
-warstwa z kostki betonowej brukowej, prostok±tnej, fazowej koloru czerwonego gr. 8 cm,
-podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 5 cm,
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31,5 mm o grub. 15 cm
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷63 mm o grub. 15 cm
Konstrukcja zjazdu indywidualnego (kruszywo ³amane)
-warstwa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31,5 mm o grub. 15 cm,
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷63 mm o grub. 15 cm
Konstrukcja projektowanego chodnika
-warstwa z kostki betonowej brukowej, prostok±tnej, fazowej koloru szarego grub. 6 cm,
-podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 5 cm,
-podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0÷31,5 mm o grub. 15 cm
Konstrukcja pobocza
-kruszywo ³amane stabilizowane mechanicznie 0÷31,5 mm grub. 10 cm
8. Odwodnienie
Odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo poprzez odprowadzenie wód opadowych z utwardzonych powierzchni do projektowanych rowów przydro¿nych oraz do projektowanej kanalizacji deszczowej (odrêbne opracowanie). Przewiduje siê budowê rowu przydro¿nego o kszta³cie trapezowym wzd³u¿ drogi gminnej.
9. Kana³ technologiczny o d³. do studni skr-1/10 km 1+133
10. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
11. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV);
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45232000-2 – Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli.
12. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Podzia³ grozi³by równie¿ nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
13. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesiêcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

• Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca zrealizowa³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie drogi w zakresie podobnym do wskazanego w postêpowaniu za kwotê minimum 200 000,00 z³ brutto.
• Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego na-stêpuj±ce osoby: Kierownik Budowy – do¶wiadczenie zawodowe co najmniej 2 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub inne odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. Poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.- Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami; – wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ.

b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. wed³ug za³±cznika nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ustala wymagania dotycz±ce wniesienia wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³ada-nia ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 5.01.2023 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy o numerze 17 9584 1106 2011 1101 0355 0003. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy za-mawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaran-ta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub po-rêczeniu musi byæ Gmina Kostom³oty.
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

Potencja³ podmiotu trzeciego
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencja³ którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1.

Podwykonawstwo
Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e dotyczyæ:
1) terminów realizacyjnych (rozpoczêcia i zakoñczenia robót okre¶lonych umow±) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu (warunki atmosferyczne, kataklizmy, akty wandalizmu, itp.),
2) terminów p³atno¶ci za wykonane zakresy robót okre¶lonych umow±, w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczno¶ci po stronie Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
3) wyst±pienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4) zmian zwi±zanych z umow± o dofinansowanie niezale¿nych od Zamawiaj±cego.
5) rodzaju dokumentów stanowi±cych podstawê do wystawienia faktury koñcowej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Kostom³oty za po¶rednictwem Mini Portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.