Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390982/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nospr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2aab629-379d-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241948/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprzątanie budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 877245,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres usługi obejmuje sprzątanie strefy publicznej oraz pracowniczej NOSPR; dwóch sal koncertowych, pokoi biurowych, garderób muzyków, pokoi gościnnych, sal ćwiczeń i prób, foyer, korytarzy, ciągów komunikacyjnych, schodów, wind, toalet, pomieszczeń technicznych, zaplecza estrady, parkingu podziemnego, bufetu pracowniczego w zakresie opisanym poniżej.
Usługa sprzątania dotyczy wszystkich imprez organizowanych przez NOSPR oraz innych wydarzeń Przeprowadzanych przez zewnętrzne podmioty na terenie siedziby Zamawiającego.
2. Wykonawca skieruje do realizacji usługi 17 osób (należy rozumieć jako 17 pełnych etatów):
- 14 pracowników skierowanych do sprzątania
- 2 pracowników gospodarczych
- 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika/koordynatora zespołu
Osoby niekarane, zatrudnione na umowę o pracę. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do wglądu kopii zawartych umów. Dopuszcza się zatrudnienie większej liczby osób w niepełnym wymiarze czasu pracy pod warunkiem, że każdy z nich będzie zatrudniony co najmniej na ½ etatu a łączna liczba pełnych etatów nie będzie mniejsza niż 17.
Osoby zatrudnione jako pracownicy gospodarczy muszą posiadać uprawniania SEP do 1 kV oraz uprawnienia do pracy na wysokościach (wymagane przy utrzymywaniu czystości balkonów na sali koncertowej i innych prac). Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do wglądu kopii posiadanych przez pracowników gospodarczych uprawnień SEP oraz kopii zaświadczeń o badaniach wysokościowych. Pracownicy gospodarczy będą zatrudnieni w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowy harmonogram czasu pracy będzie ustalony z Zamawiającym.
Osoba koordynatora/kierownika będzie zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowy harmonogram czasu pracy będzie ustalony z Zamawiającym. Koordynator/kierownik będzie ściśle współpracować z wskazanymi przez Zamawiającego osobami w zakresie zlecania, koordynowania i nadzoru prac. Kierownik/koordynator będzie przebywać w obiekcie 8 godzin dziennie, po ustaleniu z Zamawiającym, na której zmianie będzie najbardziej potrzebny. Może brać czynny udział w wykonywaniu usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał_ nr_3 _ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900982,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1029533,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900982,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa „AGA” Agnieszka Kasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277637866
7.3.3) Ulica: Energetyków
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "AGA" Agnieszka Kasińska
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "AGA" Agnieszka Kasińska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900982,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomocniczej usługi utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w szpitalu oraz wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie
- Świadczenie usług sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach przy ul. Kopernika 19 i "Króliczarnia" przy obiekcie na ul. Kopernika 19a, budki parkingowej i toalety wolnostojącej
- Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2025 roku
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- Zapewnienie usługi utrzymania czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.