Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00385342/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070528650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wadowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338742079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zk-suchab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk-suchab.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26d3a766-4c94-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26d3a766-4c94-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034027/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej oraz do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.ZP.2131.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 1Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej.
1.Chloryn sodu r-r 25% 2400 kg - pojemniki niebieskie po 35 kg płyn
Wodny roztwór chloranu (III) sodu
2. Kwas solny spożywczy 2400 kg - pojemniki czerwone po 35 kg płyn
Wodny roztwór kwasu chlorowodorowego
Do pakietu nr 1 Zamawiający wymaga dołączenia formularza zgodnie z załącznikiem nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312200-6 - Podchloryny i chlorany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 2Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej.
1. Siarczan glinu 3/8 27000 kg - worki po 25 kg granulat
Siarczan glinu zawierający 16 % tlenku glinu, granulacja 4,0 – 40,0 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313123-9 - Siarczan glinu
4.5.5.) Wartość części: 59000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 3Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej.
1.Podchloryn sodu techniczny, gat.S 5000 kg - pojemniki po 35 kg płyn
2.Wodorotlenek sodu 50% r-r 4500 kg - pojemniki po 35 kg płyn
3.Kwasek Cytrynowy 3000 kg - worki po 25 kg proszek
Do pakietu nr 3 Zamawiający wymaga dołączenia formularza zgodnie z załącznikiem nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312220-2 - Podchloryn sodowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24311520-8 - Wodorotlenek sodu
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 4Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej
1.Kwaśny siarczyn sodu 525 kg - pojemniki po 35 kg płyn
( neutralizator chloru)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313000-1 - Siarczki, siarczany, azotany, fosforany i węglany
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 5Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej
Preparaty zawierające mieszaninę polifosforanów i ortofosforanów – (przykładowe nazwy handlowe: clarofos ,metaqua, seaQuest ) 900 kg - worki lub wiaderka z tworzywa sztucznego po 25 kg proszek
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313200-3 - Podfosforyny, fosforyny, fosforany i polifosforany
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 6Środki chemiczne do mechanicznego odwadniania osadu.
Polielektrolit do odwadniania osadów ściekowych na prasie ślimakowej 14700 kg
Szczegółowy opis w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30405,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30405,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30405,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemikam Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241130492
7.3.3) Ulica: Barlickiego 26
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30405,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59113,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64759,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59113,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531174447
7.3.3) Ulica: Józefa Bema 21
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-224
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59113,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79089,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemikam Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241130492
7.3.3) Ulica: Barlickiego 26
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta z najniższą ceną (2 130,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia (1 845,00 zł brutto). W związku
z powyższym należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najwyższą punktacją (40 959,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia (31 980,00 zł brutto). W związku z powyższym należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części VI- pakietu nr 6 złożona została 1 oferta z przez „KORONA JV” Sp. z o.o., ul. Przy Bażantarni 11, 02-793 Warszawa. W wyniku jej analizy Zamawiający powziął poważne wątpliwości, czy zaoferowana cena (21,89 zł brutto) umożliwia wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 6 obejmuje zakup i dostawę 14 700 kg środków chemicznych do mechanicznego odwadniania osadu w okresie 01.01.2024 -31.12.2024. W związku z tym Zamawiający w dniu 20.09.2023r. wezwał Wykonawcę w trybie art.224 ustawy do złożenia wyjaśnień w powyższym zakresie. W dniu 20.09.2023r. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie poinformował Zamawiającego, iż podana w Formularzu ofertowym cena 21,89 zł jest ceną jednostkową brutto za kilogram.
Warunkiem zamówienia, opisanym w SWZ było podanie przez Wykonawcę ceny za realizację przedmiotu zamówienia , na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. W związku z tym zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez KORONA JV” Sp. z o.o. gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 6 na podstawie art.255 ust.2.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (...) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie I do 2025r.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: "Rozbudowa i przebudowa siedziby Nad. Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków chemicznych stosowanych w procesie uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia oraz oczyszczania ścieków".
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej w roku 2025
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu.
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.