Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373013/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82
1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51d51c3b-2e10-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jest modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Lokalizacja inwestycji: 95-080 Tuszyn, ul. Kruszowska 13, obręb Garbów, dz. nr ew. 93/2.
Teren, na którym znajduje się budynek będący przedmiotem inwestycji objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego /MPZP/Uchwała nr XVIII/116/04 z dnia 2004-06-18 dot.: Gminy Tuszyn obejmującej teren przy ul. Kruszowskiej.
Przeznaczenie terenu - Zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna; Usługi (symbol 1MN,U).
Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych / wykonawczych oraz przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód, opinii, uzgodnień i decyzji. Projekty techniczne należy wykonać dla poszczególnych branż. Szczegółowe wymagania dot. dokumentacji projektowej zawarte są w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU).
a) Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z:
– rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1679),
– rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
– rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458),
– rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
– ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725),
– oraz innymi obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
b) w dokumentacji projektowej należy zastosować jedynie materiały, urządzenia i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem Budowlanym (posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty).
c) przed wykonaniem dokumentacji – w terminie do 40 dni od daty zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu koncepcji architektoniczno – przestrzennej projektowanego obiektu wraz z wizualizacją. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
2) Uzyskanie pozwolenia na budowę obiektu – w terminie do 120 dni od daty zawarcia umowy.
3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych i pozwolenia na budowę,
w wyniku których ma powstać obiekt, służący do spełniania funkcji, wynikających z PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych.
4) Prowadzenie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania.
5) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
6) Uzyskanie decyzji – pozwolenia na użytkowanie obiektu.
W zakres inwestycji wchodzi m.in:
1) dobudowa zewnętrznej klatki schodowej do ww. budynku:
- klatka schodowa wydzielona pożarowo, oddymiana (zastosowanie klap dymowych),
- w pobliżu projektowanej klatki schodowej wykonanie na elewacji istniejącej i części projektowanej pasów z wełny mineralnej zgodnie z przepisami ppoż.;
2) doprojektowanie i wykonanie chodników oraz dojść komunikacji pieszej i kołowej do projektowanej klatki schodowej (utwardzenia z kostki brukowej betonowej, w tym: dojścia, pochylnię, schody zewnętrzne itp.);
3) na etapie projektowym należy przewidzieć budowę drogi pożarowej z ewentualnym placem manewrowym lub wykonanie ekspertyzy pożarowej w zakresie dostępu do drogi pożarowej;
4) rozbiórka ewentualnych podziemnych obiektów kolidujących z przedmiotową inwestycją, tj. infrastruktury technicznej oraz utwardzeń w związku z budową ewentualnej drogi pożarowej;
5) wycinka drzewostanu kolidującego z projektowaną inwestycją;
6) rozbiórka wewnętrznych biegów schodowych w obiekcie;
7) wykonanie stropu w miejscu rozbiórki biegów wraz z ewentualnym wzmocnieniem stropu międzykondygnacyjnego i ewentualnym wykonaniem sufitu podwieszanego (rozwiązania muszą spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej);
8) demontaż istniejących posadzek piętra oraz ewentualny demontaż stropu drewnianego zlokalizowanego pod stropem stalowym (szczegółowy opis warstw w inwentaryzacji); w trakcie robót należy oczyścić belki stalowe i wykonać ich ekspertyzę dot. dalszej eksploatacji, pod względem ekonomicznym zaleca się rozważenie wymiany stropu;
9) docieplenie stropu na całym budynku nad 2-kondygnacją (zaleca się usunięcie polepy);
10) dostosowanie obiektu do przepisów pożarowych i higieniczno-sanitarnych - zakres i forma do uzgodnienia na etapie projektowym (w tym m.in.: zabezpieczenie stropów w odporności ogniowej lub ich wymiana, wykonanie pokrycia dachowego z zastosowanie materiałów z klasyfikacją BROOF (t1), wykonanie instalacji hydrantowej lub wykonanie ekspertyzy pożarowej uwzględniającej odstępstwa oraz rozwiązania zamienne wraz z uzyskaniem odstępstw od Komendanta Wojewódzkiego PSP);
11) zamurowania i wyburzenia otworów okiennych i drzwiowych, zaprojektowanie nowych – zgodnie z projektowanym układem funkcjonalnym;
12) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z uwzględnieniem stolarki w odpowiedniej odporności ogniowej w pobliżu projektowanej klatki schodowej;
13) na piętrze dostosowanie pomieszczeń na cele edukacyjne i społeczne z ukierunkowaniem na oddział żłobkowy (wydzielenie pomieszczeń dla dzieci żłobkowych, w tym: dwóch sal żłobkowych oraz jednej sali sensorycznej, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, pomieszczenia biurowego, socjalnego oraz gospodarczego, proponuje się wydzielenie szatni w sali sensorycznej);
14) przeprojektowanie wewnętrznej instalacji gazowej z przeniesieniem kotła gazowego na piętrze zlokalizowanego na drodze ewakuacyjnej (propozycja lokalizacji w projektowanym pomieszczeniu socjalnym); należy rozważyć ewentualne przeniesienie lub obudowę kotła gazowego zlokalizowanego na parterze;
15) wykonanie instalacji alarmowej, domofonowej, komputerowej (internetowej) oraz monitoringu;
16) wykonanie instalacji wewnętrznej: elektrycznej, oświetleniowej, wod.-kan., co. itp.
z uwzględnieniem ich rozdzielenia zgodnie z podziałem budynku na określone funkcje każda
z oddzielnych stref użytkowych powinna posiadać oddzielny układ pomiarowy) oraz możliwości podłączenia ich do istniejących instalacji;
17) wymiana istniejącej kanalizacji zewnętrznej wraz z wymianą zbiornika na ścieki (projektowany zbiornik o pojemności 10m3);
18) wszelkie prace wykończeniowe, takie jak: wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach projektowanych, uzupełnienie tynków na ścianach istniejących, malowanie ścian, wykonanie podłóg, sufitów podwieszanych, ewentualna obudowa kotła gazowego na parterze i przewodów;
19) zastosowanie rozwiązań umożliwiających spełnienie zapotrzebowania budynku na energię pierwotną (np. zastosowanie odnawialnych źródeł energii do przygotowywania cwu – instalacja solarna/pompa ciepła + fotowoltaika/, montaż wentylacji mechanicznej z rekuperacją).
W zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Wykonawca zobowiązany jest dostosować obiekt będący przedmiotem niniejszego zamówienia do wymogów zawartych w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), szczegółowe wymagania określone zostały w PFU.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym Dokument ten służy do określenia zakresu prac projektowych oraz robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania niezbędnych prac budowlanych i odtworzeniowych zgodnie z PFU, wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, aktualnymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Należy podkreślić, iż wyszczególnione elementy instalacyjne mogą być zmienione, wykreślone lub dołożone nowe na etapie sporządzania dokumentacji projektowej po uzgodnieniu z Zamawiającym.
...całość opisu w SWZ...
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1974150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2298697,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1974150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWAL ARTUR-ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590782126
7.3.3) Ulica: Główna 37
7.3.4) Miejscowość: Czarnocin
7.3.5) Kod pocztowy: 97-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWAL ARTUR - ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
KOWAL ARTUR - ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1974150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.