eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynModernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51d51c3b-2e10-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jest modernizacja budynku użyteczności publicznej na cele edukacyjne i społeczne w Garbowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Lokalizacja inwestycji: 95-080 Tuszyn, ul. Kruszowska 13, obręb Garbów, dz. nr ew. 93/2.
Teren, na którym znajduje się budynek będący przedmiotem inwestycji objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego /MPZP/Uchwała nr XVIII/116/04 z dnia 2004-06-18 dot.: Gminy Tuszyn obejmującej teren przy ul. Kruszowskiej.
Przeznaczenie terenu - Zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna; Usługi (symbol 1MN,U).

Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych / wykonawczych oraz przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód, opinii, uzgodnień i decyzji. Projekty techniczne należy wykonać dla poszczególnych branż. Szczegółowe wymagania dot. dokumentacji projektowej zawarte są w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU).
a) Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z:
– rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1679),
– rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
– rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458),
– rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
– ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725),
– oraz innymi obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
b) w dokumentacji projektowej należy zastosować jedynie materiały, urządzenia i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem Budowlanym (posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty).
c) przed wykonaniem dokumentacji – w terminie do 40 dni od daty zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu koncepcji architektoniczno – przestrzennej projektowanego obiektu wraz z wizualizacją. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
2) Uzyskanie pozwolenia na budowę obiektu – w terminie do 120 dni od daty zawarcia umowy.
3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych i pozwolenia na budowę,
w wyniku których ma powstać obiekt, służący do spełniania funkcji, wynikających z PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych.
4) Prowadzenie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania.
5) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
6) Uzyskanie decyzji – pozwolenia na użytkowanie obiektu.

W zakres inwestycji wchodzi m.in:
1) dobudowa zewnętrznej klatki schodowej do ww. budynku:
- klatka schodowa wydzielona pożarowo, oddymiana (zastosowanie klap dymowych),
- w pobliżu projektowanej klatki schodowej wykonanie na elewacji istniejącej i części projektowanej pasów z wełny mineralnej zgodnie z przepisami ppoż.;
2) doprojektowanie i wykonanie chodników oraz dojść komunikacji pieszej i kołowej do projektowanej klatki schodowej (utwardzenia z kostki brukowej betonowej, w tym: dojścia, pochylnię, schody zewnętrzne itp.);
3) na etapie projektowym należy przewidzieć budowę drogi pożarowej z ewentualnym placem manewrowym lub wykonanie ekspertyzy pożarowej w zakresie dostępu do drogi pożarowej;
4) rozbiórka ewentualnych podziemnych obiektów kolidujących z przedmiotową inwestycją, tj. infrastruktury technicznej oraz utwardzeń w związku z budową ewentualnej drogi pożarowej;
5) wycinka drzewostanu kolidującego z projektowaną inwestycją;
6) rozbiórka wewnętrznych biegów schodowych w obiekcie;
7) wykonanie stropu w miejscu rozbiórki biegów wraz z ewentualnym wzmocnieniem stropu międzykondygnacyjnego i ewentualnym wykonaniem sufitu podwieszanego (rozwiązania muszą spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej);
8) demontaż istniejących posadzek piętra oraz ewentualny demontaż stropu drewnianego zlokalizowanego pod stropem stalowym (szczegółowy opis warstw w inwentaryzacji); w trakcie robót należy oczyścić belki stalowe i wykonać ich ekspertyzę dot. dalszej eksploatacji, pod względem ekonomicznym zaleca się rozważenie wymiany stropu;
9) docieplenie stropu na całym budynku nad 2-kondygnacją (zaleca się usunięcie polepy);
10) dostosowanie obiektu do przepisów pożarowych i higieniczno-sanitarnych - zakres i forma do uzgodnienia na etapie projektowym (w tym m.in.: zabezpieczenie stropów w odporności ogniowej lub ich wymiana, wykonanie pokrycia dachowego z zastosowanie materiałów z klasyfikacją BROOF (t1), wykonanie instalacji hydrantowej lub wykonanie ekspertyzy pożarowej uwzględniającej odstępstwa oraz rozwiązania zamienne wraz z uzyskaniem odstępstw od Komendanta Wojewódzkiego PSP);
11) zamurowania i wyburzenia otworów okiennych i drzwiowych, zaprojektowanie nowych – zgodnie z projektowanym układem funkcjonalnym;
12) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z uwzględnieniem stolarki w odpowiedniej odporności ogniowej w pobliżu projektowanej klatki schodowej;
13) na piętrze dostosowanie pomieszczeń na cele edukacyjne i społeczne z ukierunkowaniem na oddział żłobkowy (wydzielenie pomieszczeń dla dzieci żłobkowych, w tym: dwóch sal żłobkowych oraz jednej sali sensorycznej, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, pomieszczenia biurowego, socjalnego oraz gospodarczego, proponuje się wydzielenie szatni w sali sensorycznej);
14) przeprojektowanie wewnętrznej instalacji gazowej z przeniesieniem kotła gazowego na piętrze zlokalizowanego na drodze ewakuacyjnej (propozycja lokalizacji w projektowanym pomieszczeniu socjalnym); należy rozważyć ewentualne przeniesienie lub obudowę kotła gazowego zlokalizowanego na parterze;
15) wykonanie instalacji alarmowej, domofonowej, komputerowej (internetowej) oraz monitoringu;
16) wykonanie instalacji wewnętrznej: elektrycznej, oświetleniowej, wod.-kan., co. itp.
z uwzględnieniem ich rozdzielenia zgodnie z podziałem budynku na określone funkcje każda
z oddzielnych stref użytkowych powinna posiadać oddzielny układ pomiarowy) oraz możliwości podłączenia ich do istniejących instalacji;
17) wymiana istniejącej kanalizacji zewnętrznej wraz z wymianą zbiornika na ścieki (projektowany zbiornik o pojemności 10m3);
18) wszelkie prace wykończeniowe, takie jak: wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach projektowanych, uzupełnienie tynków na ścianach istniejących, malowanie ścian, wykonanie podłóg, sufitów podwieszanych, ewentualna obudowa kotła gazowego na parterze i przewodów;
19) zastosowanie rozwiązań umożliwiających spełnienie zapotrzebowania budynku na energię pierwotną (np. zastosowanie odnawialnych źródeł energii do przygotowywania cwu – instalacja solarna/pompa ciepła + fotowoltaika/, montaż wentylacji mechanicznej z rekuperacją).

W zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Wykonawca zobowiązany jest dostosować obiekt będący przedmiotem niniejszego zamówienia do wymogów zawartych w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), szczegółowe wymagania określone zostały w PFU.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym Dokument ten służy do określenia zakresu prac projektowych oraz robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania niezbędnych prac budowlanych i odtworzeniowych zgodnie z PFU, wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, aktualnymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Należy podkreślić, iż wyszczególnione elementy instalacyjne mogą być zmienione, wykreślone lub dołożone nowe na etapie sporządzania dokumentacji projektowej po uzgodnieniu z Zamawiającym.

...całość opisu w SWZ...

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1974150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2298697,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1974150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWAL ARTUR-ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590782126

7.3.3) Ulica: Główna 37

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 97-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1974150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.