Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443465/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00480144/01 - Wynik z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Państwowej Uczelni Zawodowej
im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10
1.4.2.) Miejscowość: Suwałki
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.7.) Numer telefonu: 729 052 615
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449980
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00443465
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
653650,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Szczegółowy zakres umowy stanowi nr 3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) z rezygnacją z danego/danych punktów poboru energii elektrycznej w przypadku przekazania przez Zamawiającego, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji punktu poboru energii elektrycznej.
2) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego/danych punktów poboru energii elektrycznej w sytuacji wykonania lub posiadania mikroinstalacji w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy o odnawialnych źródłach energii.
3) ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii elektrycznej, z zastrzeżeniem, że zwiększenie ilości punktów poboru energii nie przekroczy 20% ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikającej z zał. nr 1.
4) ze zmianą stawki podatku akcyzowego
5)ze zmianą stawki podatku VAT, zmianą wysokości min. wynagrodzenia za pracę albo wysokości min. stawki godz., ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
6)W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 4 ceny jednostkowe zostają powiększone lub pomniejszone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie,
7)W przypadku wystąpienia okoliczności w ust. 5 – stawka podatku Vat, w rozliczeniu zostaną uwzględnione nowe stawki podatku VAT, wynikające z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie,
8)W przypadku wystąpienia pozostałych okoliczności określonych w ust. 5 każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen jednostkowych, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowych cen, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany.
9)Ustalone wynagrodzenie może być zwaloryzowane po upływie pełnych 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy o wartość wskaźnika inflacji, publikowanego zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych za poprzedni rok.
10)Waloryzacja wynagrodzenia wymaga zawarcia aneksu do umowy i polega na zmianie wysokości cen jednostkowych podanych w § 7 Umowy.
11)Zwaloryzowane ceny jednostkowe będą obowiązywać począwszy od kolejnego msc. następującego po upływie okresu waloryzacji. Waloryzacja nie działa wstecz, co oznacza, że nie znajduje ona zastosowania w stosunku do wypłaconego już wynagrodzenia przed datą pierwszej waloryzacji.
12)Kolejna waloryzacja może mieć miejsce począwszy od daty pierwszej waloryzacji wskazanej w ust. co 6 miesięcy.
13)Max. wysokość zmiany cen jednostkowych jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania klauzuli waloryzacyjnej, wynosi 0,1% cen jednostkowych wskazanych w § 7 Umowy określonych w dniu zawarcia umowy.
14)Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 7-10, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.
15)Wykonawca, którego ceny jednostkowe zostały zwaloryzowane zgodnie z zapisami ust. 7-11 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy w przypadku określonym w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Szczegółowy zakres umowy stanowi nr 3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) z rezygnacją z danego punktu poboru energii elektrycznej w przypadku przekazania przez Zamawiającego sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji punktu poboru energii elektrycznej
2) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego punktu poboru energii elektrycznej w sytuacji wykonania lub posiadania mikroinstalacji w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii
3) ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii elektr.z zastrzeżeniem, że zwiększenie ilości punktów poboru energii elektr. nie przekroczy 20% ilości punktów poboru energii elektr.wynikającej z zał.1 do umowy. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz ofercie Wykonawcy;
4) ze zmianą stawki podatku akcyzowego;
5) ze zmianą stawki podatku VAT, zmianą wysokości min. wynagrodzenia za pracę albo wysokości min. stawki godz., ustalonych na podst. przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o min. wynagrodzeniu za pracę lub zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018 r. o PPK, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
3. W przypadku okoliczności określonych w ust. 1 pkt 4 ceny jedn. energii elektr. zostają powiększone lub pomniejszone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
4. W przypadku okoliczności określonych w ust. 1 pkt 5, stawka podatku VAT, w rozliczeniu zostaną uwzględnione nowe stawki podatku VAT, wynikające z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
5. W przypadku pozostałych okoliczności określonych w ust. 1 pkt 5 każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen jedn., Wykonawca jest obowiązany przedstawić na piśmie, wpływ zmian wysokości min. wynagrodzenia za pracę albo wysokości min. stawki godz.lub zmiany zasad podlegania ubezp. społecznym lub ubezp. zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezp. społeczne lub zdrowotne lub zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowych cen, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany.
6. Ustalone wynagrodzenie może być zwaloryzowane po upływie pełnych 6 msc od dnia zawarcia umowy o wartość wskaźnika inflacji zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17.12.1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych za poprzedni rok.
7. Waloryzacja wynagrodzenia, o której mowa w ust. 6 wymaga zawarcia aneksu do umowy i polega na zmianie wysokości cen jedn. podanych w §7 umowy.
8. Zwaloryzowane ceny jedn. będą obowiązywać począwszy od kolejnego msc, następującego po upływie okresu waloryzacji. Waloryzacja nie działa wstecz, co oznacza, że nie znajduje ona zastosowania w stosunku do wypłaconego już wynagrodzenia przed datą pierwszej waloryzacji.
9. Kolejna waloryzacja może mieć miejsce począwszy od daty pierwszej waloryzacji wskazanej w ust. 8, co 6 msc (na ostatni dzień każdego ostatniego msc tego okresu).
10. Max. wysokość zmiany cen jedn. jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania klauzuli waloryzacyjnej, wynosi 0,1% cen jednostkowych wskazanych w § 7 umowy określonych w dniu zawarcia umowy.
11. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 7-10, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.
12. Wykonawca, którego ceny jedn. zostały zwaloryzowane zgodnie z ust. 7-11 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy w przypadku określonym w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE GMINY BRANICE I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH BABORÓW SP. Z O.O. W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
- Dostawa i montaż systemu zdalnego monitoringu i obsługi pracy na stacji uzdatniania wody w Racięcinie - dostawa
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW PODR W LUBANIU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAOPATRZENIE MIASTA I GMINY OLSZTYN I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby jednostek Powiatu Poznańskiego w podziale na 6 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.