Og³oszenie z dnia 2024-08-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00328866/01 - Og³oszenie z dnia 2024-05-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jas³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,164622,59acd26c4326a35635bc314c42e29d7e.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-213fdebb-1375-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00450034
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00091172/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00328866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.II.4120.1.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej”, wspó³finasowanego z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zadanie obejmuje:
• wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy bramie wej¶ciowej ze Starego Cmentarza w Ja¶le, ul. Zielona, w tym: badania laboratoryjne tynku szlachetnego, demonta¿ stalowych skrzyde³, furty oraz marmurowych tablic, oczyszczenie powierzchni tynku oraz tablic z zabrudzeñ oraz nawarstwieñ biologicznych, usuniêcie wtórnych warstw tynku oraz zaplamieñ, wykonanie izolacji pionowej i poziomej oraz drena¿u opaskowego i osypki, osuszenie i odsolenie muru i tynków, impregnacja wzmacniaj±ca warstw tynku oraz murów, iniekcja spêkañ oraz odspojeñ, usuniecie korozji, naniesienie pow³oki malarskiej oraz zabezpieczenie antykorozyjne metalowych elementów, rekonstrukcja tynków, szlifowanie i polerowanie tablic oraz poz³ocenie inskrypcji, wprowadzenie pow³oki hydroizolacyjnej w dachowej czê¶ci bramy, hydrofobizacja, scalenie kolorystyczne tynku, monta¿ in situ.
• Wykonanie tablicy informacyjnej, zgodnie z wzorami wynikaj±cymi z wytycznych RPOZ. https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-edycja-druga/#c30929
2.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 9 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej i programie prac konserwatorskich, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.
2.2. Wykonawca jest zobowi±zany do przeprowadzenia prac zgodnie z warunkami okre¶lonymi w decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak K-IRN.5144.29.2021.AF z dnia 25 lutego 2021 r., zmienionej decyzj± znak K-IRN.5144.25.2022.AF z dnia 17 pa¼dziernika 2022 r. oraz decyzj± znak K-IRN.5144.65.2023.AF z dnia 11 pa¼dziernika 2023 r., stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ.
2.3. Zamawiaj±cy podkre¶la, ¿e prace konserwatorskie przy bramie musz± byæ prowadzone z uwzglêdnieniem faktu, ¿e obiekt ten stanowi jedyne doj¶cie do czynnego cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej, zarówno dla pieszych, jak i transportu zw³ok, w zwi±zku z czym Wykonawca powinien zaplanowaæ odpowiednio zabezpieczone miejsce dostêpu dla odwiedzaj±cych cmentarz oraz dla przeprowadzania obrz±dków i uroczysto¶ci religijnych.
2.4. Wykonawca zobowi±zany jest opracowaæ i stosowaæ Plan BIOZ przed przyst±pieniem do prac
oraz zabezpieczenie terenu pod wzglêdem BHP.
2.5. Wykonawca jest zobowi±zany do dokonania w³asnych ustaleñ, co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osi±gniêcia rezultatu, w tym zaleca siê odbycie wizji lokalnej.
3. Niniejsze zamówienie jest wspó³finasowane z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków. Wstêpna promesa nr Edycja2RPOZ/2023/7773/PolskiLad bêd±ca potwierdzeniem zakwalifikowania Miasta Jas³a przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promes±, któr± Zamawiaj±cy otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postêpowaniu, a przed podpisaniem umowy z wy³onionym w postêpowaniu przetargowym Wykonawc±, stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotê Dofinansowania wynikaj±c± z Promesy, wynosz±c± do 98% warto¶ci najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wy¿szej jak 147 000, 00 z³ (kwota Dofinansowania wynikaj±ca ze Wstêpnej promesy). Kwota stanowi±ca ró¿nicê pomiêdzy najkorzystniejsz± ofert± a wysoko¶ci± Dofinansowania stanowiæ bêdzie „Udzia³ w³asny” Zamawiaj±cego.
4. Zadanie zostanie zrealizowane w 2 Etapach, zgodnie z zakresem i terminami ich realizacji
okre¶lonymi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym. Harmonogram zostanie opracowany w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i przed³o¿ony Zamawiaj±cemu przed podpisaniem Umowy, z zastrze¿eniem ¿e:
− zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu I musi odpowiadaæ kwocie stanowi±cej „Udzia³
W³asny”, o którym mowa w III.3,
− wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu II bêdzie odpowiada³a kwocie stanowi±cej wysoko¶æ „Dofinansowania”.
Harmonogram wymagaæ bêdzie akceptacji Zamawiaj±cego. Nieprzed³o¿enie harmonogramu bêdzie traktowane jako uchylenie siê Wykonawcy od podpisania Umowy.
5. P³atno¶ci bêd± realizowane po zakoñczeniu i odebraniu przez Zamawiaj±cego poszczególnych
Etapów, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, opracowanym przez Wykonawcê.
6. Równowa¿no¶æ:
a) Zamawiaj±cy, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomoc± znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w zakresie przyjêtych rozwi±zañ technicznych, u¿ytych materia³ów, wyrobów, norm pod warunkiem, ¿e zaproponowane w ofercie s± istotnie równowa¿ne z okre¶lonymi w dokumentacji projektowej.
b) Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrze¿one lub wy³±czne, lub te¿ okre¶lone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego czê¶ci - nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy, ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, poda³ taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych pod wzglêdem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-u¿ytkowych nie gorszych ni¿ te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku z³o¿enia oferty zawieraj±cej zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych do opisywanych przez Zamawiaj±cego, obowi±zek udowodnienia ich równowa¿no¶ci z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiaj±cego, le¿y po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofert± (nie podlega uzupe³nieniu) przed³o¿y zestawienie materia³ów równowa¿nych wraz z innymi niezbêdnymi dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nienie w/w wymagañ, np. kart urz±dzeñ, certyfikaty bezpieczeñstwa, deklaracje zgodno¶ci, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równowa¿ne, pod wzglêdem funkcjonalnym, technicznym i u¿ytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy uzna takie, oferowane przez Wykonawcê produkty, które posiadaj± równowa¿n± pod wzglêdem technicznym budowê
i wyposa¿enie, a tak¿e takie mo¿liwo¶ci funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiaj±cy do³o¿y³ wszelkich starañ w celu zachowania warunków konkurencyjno¶ci. Je¿eli mimo to w tek¶cie jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiaj± siê nazwy w³asne, oznaczenia lub parametry wskazuj±ce na konkretny produkt nale¿y zawsze traktowaæ to jako rozwi±zania przyk³adowe i mo¿na zastosowaæ rozwi±zania równowa¿ne na przyjêtych wy¿ej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y dokumentów o zastosowaniu innych materia³ów i urz±dzeñ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
7. Wykonawcy s± zobowi±zani dokonaæ wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, a zauwa¿one rozbie¿no¶ci, roboty, które ich zdaniem powinny byæ ujête w ofercie, s± b³êdnie przedstawione lub s± zbêdne, zg³osiæ pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiaj±cemu. Wszelkie zg³oszone uwagi, zastrze¿enia i nie¶cis³o¶ci zauwa¿one
w za³±czonej dokumentacji przetargowej Zamawiaj±cy skonsultuje z w³a¶ciwymi projektantami.
8. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesiêcy (kryterium oceny ofert.)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
92522100-7 - Us³ugi ochrony obiektów historycznych
92522200-8 - Us³ugi ochrony budynków historycznych
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
71351914-3 - Us³ugi archeologiczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 134070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 134070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi ¦lusarskie Wioleta £ukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842372142
7.3.3) Ulica: Szklary 10/17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ja¶liska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-485
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
US£UGI ¦LUSARSKIE WIOLETA £UKASIEWICZ
jakie przetargi wygra³a firma
US£UGI ¦LUSARSKIE WIOLETA £UKASIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych: przyprawy, dodatki gastronomiczne, produkty zbo¿owe, artyku³y str±czkowe, d¿em i marmolada, cukier, m±ka pszenna
- "Doposa¿enie/wyposa¿enie pracowni/warsztatów w Zespole Szkó³ Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Ja¶le."
- Remonty cz±stkowe i likwidacja prze³omów na drogach powiatowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
- US£UGA UBEZPIECZENIA AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH MIASTA JAS£A
- DOSTAWA PIECZYWA
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Z³otopolu
- Remont wnêtrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i na¶wietli piwnicznych oraz pomieszczeñ archiwum w budynku A2
- "Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem oraz wyposa¿enie dziennego domu pomocy"
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuñczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Termomodernizacja budynku CKPiR w Zielonkach - filia w Korzkwi
wiêcej: Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.