eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszycePrzebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002

1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/0cc2d131-4538-47c7-9d51-da86fbf08fde

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a1cc2c-d16f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010740/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowę drogi powiatowej nr 2583N ul. Orzeszkowej w Bisztynku o długości ok. 0,230 km zgodnie z warunkami przyjętymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W zakresie dokumentacji projektowej wymagane jest opracowanie i uzyskanie odpowiednich uzgodnień, zezwoleń i decyzji, w tym:
1. Inwentaryzacja stanu istniejącego.
2. Projekt koncepcji przebudowy drogi.
3. Projekt budowlany.
4. Projekty branżowe wykonawcze w podziale na etapy realizacyjne wg. projektu budowlanego.
5. Projekt stałej organizacji ruchu.
6. Projekt czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych.
7. Operaty wodnoprawne z prawomocną decyzją wodnoprawną / zgłoszenie (jeśli wymagane).
8. Decyzje, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, itp.
9. Opinia geotechniczna oraz badania geotechniczne w zakresie odpowiednim do kategorii geotechnicznej projektowanego obiektu.
10. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
11. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych bez zastrzeżeń zgodnie z Prawem Budowlanym oraz uzyskanie prawomocnej decyzji / zgłoszenia wodnoprawnego wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokonaniem niezbędnych uzupełnień i poprawek całej dokumentacji wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, zgłoszeń i pozwoleń.

Zakres prac projektowych i przebudowy musi uwzględniać niezbędne elementy jakie zostały określone we wniosku o dofinansowanie do których należy:
— budowę chodnika na całej długości przebudowywanej drogi,
— lokalizację min. 1 przejścia dla pieszych,
— oznakowanie aktywne na przejściu dla pieszych,
— zastosowanie w organizacji ruchu znaku B-33.

Docelowe parametry techniczne drogi objętej przedmiotem zamówienia
— klasa techniczna – Z (zbiorcza)
— prędkość projektowa – Vp = 30 km/h
— liczba jezdni – 1
— liczba pasów ruchu: – 2
— szerokość pasa ruchu – 2,50 m
— szerokość jezdni – 5,00 m
— szerokość chodnika – 2,00 m (z miejscowym zwężeniem do ok. 1,60 m)
— kategoria ruchu – KR 1
— obciążenie nawierzchni – 100 kN/oś.
Należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą, uwzględniając różnice wysokościowe.
W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy. Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 561577,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowę drogi powiatowej nr 1420N Tolniki Wielkie – Księżno – Troszkowo – Unikowo na odcinku Prosity – Księżno i DP 1485N Księżno – Żardeniki na odcinku Księżno – Granica o długości ok. 4,346 km zgodnie z warunkami przyjętymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W zakresie dokumentacji projektowej wymagane jest opracowanie i uzyskanie odpowiednich uzgodnień, zezwoleń i decyzji, w tym:
1. Inwentaryzacja stanu istniejącego.
2. Projekt koncepcji przebudowy drogi.
3. Projekt budowlany.
4. Projekty branżowe wykonawcze w podziale na etapy realizacyjne wg. projektu budowlanego.
5. Projekt stałej organizacji ruchu.
6. Projekt czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych.
7. Operaty wodnoprawne z prawomocną decyzją wodnoprawną / zgłoszenie (jeśli wymagane).
8. Decyzje, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, itp.
9. Opinia geotechniczna oraz badania geotechniczne w zakresie odpowiednim do kategorii geotechnicznej projektowanego obiektu.
10. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
11. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych bez zastrzeżeń zgodnie z Prawem Budowlanym oraz uzyskanie prawomocnej decyzji / zgłoszenia wodnoprawnego wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokonaniem niezbędnych uzupełnień i poprawek całej dokumentacji wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, zgłoszeń i pozwoleń.
Zakres prac projektowych i przebudowy musi uwzględniać niezbędne elementy jakie zostały określone we wniosku o dofinansowanie do których należy:
— budowę poboczy na całej długości przebudowywanej drogi,
— lokalizację min. 4 szt. przystanków wyposażonych w zatoki autobusowe lub perony (w zależności od dostępnego miejsca w pasie drogowym),
— odtworzenie rowów przydrożnych na całej długości przebudowywanego odcinka drogi,
— wymianę przepustów pod koroną drogi i budowę przepustów pod zjazdami,
— zastosowanie w organizacji ruchu znaku B-33.
Docelowe parametry techniczne drogi objętej przedmiotem zamówienia
— klasa techniczna – Z (zbiorcza)
— prędkość projektowa – Vp = 40 km/h
— liczba jezdni – 1
— liczba pasów ruchu: – 2
— szerokość pasa ruchu – 2,75 m
— szerokość jezdni – 5,50 m
— szerokość pobocza – 0,75 m (utwardzenie poboczy na całej szerokości kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie)
— szerokość peronu – 1,50 ÷ 2,0 m
— szerokość zatoki autobusowej – 2,50 m
— kategoria ruchu – KR 3
— obciążenie nawierzchni – 115 kN/oś.
Należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą, uwzględniając różnice wysokościowe.
W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy. Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 9647970,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 717454,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766305,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 717454,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-17-29-488

7.3.3) Ulica: Olsztyńska

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 717454,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11037953,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12434367,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11037953,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-00-10-022

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11037953,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.