Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380529/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Plac zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Plac zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef110b42-4b12-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Plac zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.37.2023.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 391304,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” placu zabaw przy Przedszkolu nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez Annę Kościeszę.
2. Lokalizacja (adres):
Modernizacja planowana jest na działce miejskiej, do której Inwestor ma tytuł prawny – działka 32, obręb 7-06-01. Szczegółowe parametry określające lokalizację oraz zakres zamówienia opisano w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
3. Zakres prac, w szczególności obejmuje:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie na mapie zasadniczej koncepcji programowo- przestrzennej, zwanej dalej koncepcją, obejmującą propozycję zagospodarowania terenu z planowanymi urządzeniami spełniającymi wymogi niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz ich rozmieszczenie na projektowanym obszarze, przy uwzględnieniu istniejących uwarunkowań i infrastruktury, drzewostanu i jego systemu korzeniowego.
UWAGA! Zamawiający bezwzględnie wymaga w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy – przedłożenia do akceptacji Zamawiającego opracowanej na podstawie niniejszego PFU koncepcji programowo – przestrzennej obejmującej propozycję zagospodarowania terenu z planowanymi urządzeniami spełniającymi wymogi niniejszego opisu przedmiotu zamówienia z kompletem kart technicznych oraz aktualnych certyfikatów wszystkich urządzeń zabawowych i nawierzchni bezpiecznej objętych niniejszym Programem Funkcjonalno-Użytkowym;
b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym;
c) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót;
d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
e) pełnienie nadzoru autorskiego;
f) zabezpieczenie istniejącej roślinności zlokalizowanej w sąsiedztwie prowadzonych prac budowlanych na czas budowy.
Plac zabaw znajduje się na terenie Przedszkola nr 308 Krasnala Hałabały w Warszawie. Aktualnie na placu zabaw znajdują się urządzenia zabawowe, które należy zdemontować a następnie zutylizować .
Planowane rozwiązanie ma zapewnić bezpieczeństwo dzieciom korzystającym z placu zabaw. Jednocześnie ma podwyższyć atrakcyjność terenu zabaw. Powstający plac zabaw ma być kameralny, powinien stanowić atrakcję dla dzieci w wieku przedszkolnym. Urządzenia zabawowe zostały tak dobrane aby rozszerzyć funkcjonalność względem obecnego wyposażenia. Zaplanowano nawierzchnię bezpieczną z EPDM z wzorami. Plac zabaw zostanie wzbogacony o miejsca rekreacji i wypoczynku dla opiekunów dzieci przedszkolnych.
Tematyka placu zabaw nawiązuje do dżungli. Zaplanowano urządzenia zabawowe min.: jeep, pociąg, sowa, wąż, rybka oraz nawierzchnię, której wzory są o tematyce zwierząt w dżungli. Kolorystyka urządzeń powinna być stonowana: brązowa, szara, zielona, błękitna, nawierzchnia – zielona.
4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji zmienionego zarządzeniami Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 291/2018 z dnia 23 lutego 2018 r., nr 1783/2022 z dnia 1 grudnia 2022 r. i nr 682/2023 z dnia 11 kwietnia 2023 r. oraz załącznikami do tego zarządzenia: „Standardy dostępności dla miasta stołecznego Warszawy” zwane dalej „Standardami dostępności”, stanowiące załącznik nr 1 do zarządzenia; „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie” zwane dalej „Standardami infrastruktury dla pieszych”, stanowiące załącznik nr 2 do zarządzenia.
5. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
6.1 Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
6.2 Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) wraz z załącznikami – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno -Użytkowym o którym mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 22.12.2023 r. z zastrzeżeniem, iż:
a) termin wykonania koncepcji, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 1) projektowanych postanowień umowy wynosi 7 dni od dnia podpisania umowy;
b) termin wykonania dokumentacji projektowej i STWIOR, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 2) projektowanych postanowień umowy wynosi 21 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Ocena stanu technicznego wraz z projektem niezbędnych prac naprawczych i zabezpieczających zewnętrznych murów kamiennych w kompleksie Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.