Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339383/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu TIK do
Szkoły Podstawowej nr 70 w Łodzi, w ramach projektu pn. „Z 70dziesiatką polecisz nawet na koniec sieci” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 70 w Łodzi
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 70 w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000731531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rewolucji 1905 r. 22
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-207
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp70.projekt2@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp70lodz.wikom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu TIK doSzkoły Podstawowej nr 70 w Łodzi, w ramach projektu pn. „Z 70dziesiatką polecisz nawet na koniec sieci” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26426480-2f5e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00339256/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup i dostawa sprzętu TIK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pn. „Z 70dziesiatką polecisz nawet na koniec sieci” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: RPLD.11.01.04-10-0012/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339383/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022/SP70
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.1. Pakiet 1: Zestaw mobilnych urządzeń terminalowych – terminal – 1 zestawKomputer mobilny typu notebook – 26 szt.
Licencja do mobilnych urządzeń terminalowych do pracy zdalnej – 26 szt.
Licencja do mobilnych urządzeń terminalowych zdalnego dostępu, podstawowa –
26 szt.
Serwerowy system operacyjny na 16 rdzeni Windows Server Standard Core 2022 -
Windows Server 2022 Standard - 16 Core License Pack - 1 szt.
Serwer do pracowni terminalowej - 1 szt.
Oprogramowanie do zarzadzania mobilną pracownią – 27 szt.
szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 147792,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.2. Pakiet 2: Monitor interaktywny 65” – 1 szt.Statyw mobilny do monitora interaktywnego 65" – 1 szt.
Zestaw tablica interaktywna wraz z projektorem US dedykowanym uchwytem oraz
kompletem okablowania – 1 zestaw
Drukarka 3D - zestaw na biurko – 15 szt.
Mobilna szafa do pracowni – 1 szt.
Zestaw do wideokonferencji – 1 zestaw
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (kserokopiarka, drukarka, skaner - A3) wraz z
kompletem tonerów – 1 szt.
Zestaw tonerów do drukarek 3D – 64 zestawy
Przełącznik sieciowy 16 port 10/100/100 – 2 szt.
Szczegółowy opis w Załączniku nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 67350,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Zestaw Okularów VR (8szt. w zestawie) – 1 zestawSzczegółowy opis w załączniku nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 27200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Multimedialne oprogramowanie do pracowni przedmiotowych z zakresu Matematyki(kl.4-8) – 1 szt.
Platforma dla nauczycieli oraz uczniów geografii, biologii, WOS-u (licencja 3 letnia) –
1 szt.
Szczegółowy opis w załączniku nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 4190,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147684,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147684,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147684,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147684,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66951,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89520,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66951,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66951,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25235,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27370,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25235,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25235,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4163,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4163,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4163,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4163,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.