Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372985/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa (przebudowa) dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STAROGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 058 56 24 028
1.5.8.) Numer faksu: 058 56 24 028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starogard@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/nadlesnictwo-starogard/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa (przebudowa) dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25e71c7f-2d3e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00336813/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa (przebudowa) drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Bukowiec wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej w km 2+533 - 3+036 na długości 0,503 km oraz w km 3+045- 3+628 na długości 0,583 km, zgodnie z załączonymi do SWZ dokumentacją projektową, STWIORB i przedmiarami robót. Droga będzie spełniać następujące parametry techniczne:
· klasa drogi: droga leśna D, odcinek drogi gminnej 010KDD- droga dojazdowa,
· prędkość projektowa Vp=30km/h,
· przekrój drogowy 1/1, droga szerokości jezdni x3,5m,
· obustronne pobocza szerokości 0,75m,
· spadek poprzeczny daszkowy 4%, dla poboczy 6%.
Konstrukcja drogi, mijanek, placów, zjazdów:
- nawierzchnia z KŁSM 0/31,5 gr 15cm,
- podbudowa z gruzobetonu 0/63 gr. 20cm,
- warstwa odsączająca z piasku średniego o k> 8m/dobę gr.10cm.
Konstrukcja poboczy:
- nawierzchnia z KŁSM 0/31,5 gr 8cm,
- warstwa gruntu rodzimego gr. 27.
Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ "lub równoważnym". Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi.
Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, powinny być one przedstawione wraz z ofertą. Zamawiający podkreśla, że wszędzie tam, gdzie w dokumentach zamówienia podane są, normy dopuszcza rozwiązania równoważne poprzez dodanie po wskazaniu każdej normy wyrazów "lub równoważny", przy czym zaoferowane przez Wykonawcę produkty równoważne powinny być o parametrach nie gorszych niż określone w danej normie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja:
1) Projekt budowlany - załącznik nr 9 do SWZ,
2) Projekt wykonawczy - załącznik nr 10 do SWZ,
3) Dokumentacja graficzna (rysunki do projektu) - załącznik nr 11 do SWZ,
4) STWiORB - załącznik nr 12 do SWZ,
5) Przedmiar robót odcinek 0,503 km - załącznik nr 13 do SWZ,
6) Przedmiar robót odcinek 0,583 km - załącznik nr 14 do SWZ,
7) Informacja BIOZ - załącznik nr 15 do SWZ.
Załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa wraz z częścią graficzną (rysunkami) oraz STWiORB odnoszą się do całości przebiegu drogi (dojazdu pożarowego) tj. odcinków, które zostały już wykonane oraz będą przedmiotem późniejszych, odrębnych postępowań. Przedmiotem obecnego zamówienia/postępowania jest tylko budowa (przebudowa) dojazdu przeciwpożarowego w km 2+533 - 3+036 na długości 0,503 km oraz w km 3+045- 3+628 na długości 0,583 km (część dokumentacji graficznej pod nazwą „plan zagospodarowania 1.2 oraz plan zagospodarowania 1.3”).
Zamawiający jest uprawniony w ramach prawa Opcji zlecić Wykonawcy kontynuację budowy kolejnego odcinka drogi będącego w zarządzę PGL LP (Nadleśnictwa Starogard) zgodnie z załączoną dokumentacją projektową przy założeniu zastosowania tożsamych składników cenotwórczych, jak w kosztorysie Wykonawcy, przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 40 % Wartości Przedmiotu Umowy. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe i inne składniki cenotwórcze zawarte w kosztorysie Wykonawcy, przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia możliwości zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu wykorzystania ewentualnej rezerwy środków finansowych, którymi dysponuje Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1083393,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891801358
7.3.3) Ulica: Akacjowa 24
7.3.4) Miejscowość: Glincz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 40 % Wartości Przedmiotu Umowy. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe i inne składniki cenotwórcze zawarte w kosztorysie Wykonawcy, przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia możliwości zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu wykorzystania rezerwy środków finansowych, którymi dysponuje Zamawiający.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych poprzez kontynuację budowy drogi w takim samym standardzie, jak przedmiot niniejszego zamówienia.
Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ, których szczegółowy opis techniczny wykonania określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki.
Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub publicznych oraz nowych środków finansowych.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Usługi dostarczania żywności dla pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW UTWARDZONYCH, NIEUTWARDZONYCH I ZIELONYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 DO 31.12.2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY MIENIA KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
- Budowa drogi p.poż nr 10 w leśnictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.