Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435712/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-13
- 2022/BZP 00447668/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-19
- 2023/BZP 00049493/01 - Wynik z dnia 2023-01-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
1.2.) Oddział zamawiającego: MOO PCK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6760078896
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Studencka 19
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-116
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 124229115
1.4.8.) Numer faksu: 124229079
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow.przetargi@pck.malopolska.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pck.malopolska.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450279
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00435712/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, zwanego dalej (ZOL). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 A do SWZ.
2. Zakres świadczonych usług jest objętych zamówieniem obejmuje łączną powierzchnię 820,60 m2 w tym pięto IV – 800 m2 oraz piętro III-20,60 m2.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy przy użyciu własnych środków czystości, środków higienicznych preparatów dezynfekcyjnych oraz narzędzi i urządzeń technicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać opracowane procedury w zakresie świadczonej usługi utrzymania czystości (np. przygotowanie roztworów dezynfekcyjnych i myjąco czyszczących, mycie i dezynfekcja dużych powierzchni, postępowania z czystymi i brudnymi mopami, postępowanie ze sprzętem do sprzątania itd.).
5. Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki czystości i środki higieniczne, które muszą być nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, posiadające karty charakterystyki produktu lub dokument równoważny (m. in. atest PZH, zgłoszenie produktów kosmetycznych), zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę objętą przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy bieżącego i stałego nadzoru nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Wyznaczony koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywanie osobom sprzątającym uwag , zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, zwanego dalej (ZOL). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 A do SWZ.
2. Zakres świadczonych usług jest objętych zamówieniem obejmuje łączną powierzchnię 820,60 m2 w tym pięto IV – 800 m2 oraz piętro III-20,60 m2.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy przy użyciu własnych środków czystości, środków higienicznych preparatów dezynfekcyjnych oraz narzędzi i urządzeń technicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać opracowane procedury w zakresie świadczonej usługi utrzymania czystości (np. przygotowanie roztworów dezynfekcyjnych i myjąco czyszczących, mycie i dezynfekcja dużych powierzchni, postępowania z czystymi i brudnymi mopami, postępowanie ze sprzętem do sprzątania itd.).
5. Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki czystości i środki higieniczne, które muszą być nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, posiadające karty charakterystyki produktu lub dokument równoważny, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę objętą przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy bieżącego i stałego nadzoru nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Wyznaczony koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywanie osobom sprzątającym uwag , zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
realizowanie usługi równocześnie przez dwie osoby
Po zmianie:
realizowanie usługi przez dwie osoby
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 4) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
10,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Froterowanie podłóg oraz nabłyszczanie powierzchni i sal chorych i korytarzy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia Przed zmianą:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1.1. Aktualny certyfikat potwierdzający zakres świadczenia usług utrzymania czystości ze specjalnością ogólną i medyczną.
1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że środki myjące, dezynfekcyjne i konserwujące, służące do wykonywania usługi posiadają odpowiednio do ich rodzaju:
A) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej,
B) wpis do rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, produktów Biobójczych/ zgłoszenie do rejestru medycznego/ pozwolenie MZ na obrót produktem biobójczym,
C) karty charakterystyki na środki myjące i konserwujące
Po zmianie:
1.1. Aktualny certyfikat potwierdzający zakres świadczenia usług utrzymania czystości ze specjalnością ogólną i medyczną Gwarant Czystości i Higieny.
1.2. karta charakterystyki - dla środków myjących, czyszczących, konserwujących posiadających w swym składzie substancje niebezpieczne ,
1.3. deklarację zgodności i certyfikat CE - dla preparatów dezynfekcyjnych będących wyrobami medycznymi ,
1.4. Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym - dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami biobójczymi.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-23 11:00
Po zmianie:
2022-11-25 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-23 11:05
Po zmianie:
2022-11-25 14:05
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.