Og³oszenie z dnia 2023-10-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00544259/01 - Wynik z dnia 2023-12-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug konserwacyjnych oraz napraw w tym napraw awaryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ba@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug konserwacyjnych oraz napraw w tym napraw awaryjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bda81f25-6681-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00450288
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00090264/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.88 ¦wiadczenia us³ug konserwacyjnych oraz napraw w tym napraw awaryjnych w budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e wynagrodzenie jest wspó³finansowane z Programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich na lata 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, w tym informacjê nt. specyfikacji po³±czenia, tj.: a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia dopuszcza formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 75 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt.
Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zwarte s± w Rozdziale 2 SWZ. Ilekroæ w SWZ, a tak¿e w za³±cznikach do SWZ wystêpuje wymóg podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ lub te¿ po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,
nale¿y przez to rozumieæ ¿e o¶wiadczenia i dokumenty te powinny byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub innym dokumencie potwierdzaj±cym umocowanie do reprezentowanie lub osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pe³nomocnictwa. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku
zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporz±dzenie 2016/679”) informujemy, ¿e:
• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie.
• Dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione w³a¶ciwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwy¿szej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom wspó³pracuj±cym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1, upowa¿nionym zgodnie z obowi±zuj±cym prawem.
• Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo dostêpu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporz±dzenia 2016/769 – prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
• Osobom, które w postêpowaniu poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby bêd±cej stron± umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozosta³ych danych osobowych - w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy.
• Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania i wynosi odpowiednio:
- 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- je¿eli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez ca³y czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
- w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres,
o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia
nr 1303/2013.
- w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
• Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - IOD@mfipr.gov.pl
• Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
20.2 W przypadku przekazywania zamawiaj±cemu danych osobowych w sposób inny ni¿ od osoby, której dane dotycz±, wykonawca zobowi±zany jest do podania osobie, której dane dotycz± informacji, o których mowa w art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 zawieraj±cej informacje wskazane poni¿ej:
Informacje i dane do kontaktów w sprawie danych osobowych
Administrator Danych: Minister Funduszy i Polityki Regionalnej,
ul. Wspólna 2/4, 00-926, Warszawa, e-mail: kancelaria@mfipr.gov.pl
Inspektor Ochrony Danych – e-mail: iod@mfipr.gov.pl
Szczegó³owe informacje na temat ochrony danych osobowych znajduj± siê w Rozdziale 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA-VIIa.2611.13.13.2023.AR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug konserwacyjnych oraz napraw w tym napraw awaryjnych w budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50710000-5 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone w sposób opisany w rozdziale 13 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie osób skierowanych do ¶wiadczenia us³ug konserwacyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w trakcie ca³ego okresu ¶wiadczenia us³ugi 2 osobami:a. 1 osob± (konserwator ogólny) posiadaj±c± do¶wiadczenie w zakresie ¶wiadczenia, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, co najmniej dwóch us³ug, z których ka¿da polega³a na ¶wiadczeniu us³ug konserwacyjnych w budynku o powierzchni ca³kowitej co najmniej 20.000 m2 i ka¿da z tych us³ug trwa³a co najmniej 6 miesiêcy,
b. 1 osob± (konserwator elektryk) posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne G1 (kat. E) urz±dzeñ, instalacji i sieci zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie w zakresie ¶wiadczenia, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, co najmniej dwóch us³ug, z których ka¿da polega³a na ¶wiadczeniu us³ug konserwacyjnych w budynku o powierzchni ca³kowitej co najmniej 20.000 m2 i ka¿da z tych us³ug trwa³a co najmniej 6 miesiêcy,
5.2.4.1 Ka¿da z osób wskazanych w pkt 5.2.4 lit. a i b SWZ musi posiadaæ orzeczenie lekarskie, o braku przeciwwskazañ do pracy na wysoko¶ci, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze¶nia 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeñstwa i higieny pracy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1 tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowi±cymi Za³±cznik nr 5 do SWZ, potwierdzaj±ce odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby oraz brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 5.2.4 SWZ, nale¿y przed³o¿yæ aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ. Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy, w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia tego dokumentu wraz z ofert±, ze wzglêdu na konieczno¶æ oceny osób skierowanych do realizacji zamówienia w ramach kryterium oceny ofert okre¶lonego w pkt 13.2.1.2 SWZ. W wykazie wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± skierowane do realizacji zamówienia i wykazaæ, ¿e osoby te spe³niaj± warunki udzia³u w
postêpowaniu. Dodatkowo osoby te bêd± ocenione w ramach kryterium oceny ofert – „Dodatkowe do¶wiadczenie osób skierowanych do ¶wiadczenia us³ug konserwacyjnych”.
Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) dokumentów dotycz±cych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zdolno¶ci lub sytuacjê, warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Numeracja z SWZ5.6 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno potwierdzaæ prawid³owo¶æ umocowania na dzieñ z³o¿enia oferty. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pe³nomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
5.7 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej lub elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e co innego wynika z tre¶ci umowy.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, w tym art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, oraz okre¶lonych w umowie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
WIZJA LOKALNAZamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej. Zamiar przeprowadzenia wizji nale¿y zg³osiæ za po¶rednictwem
Platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/, a jej
termin zostanie ustalony w ci±gu 1 dnia roboczego od dnia zg³oszenia. Podczas wizji lokalnej Zamawiaj±cy nie udziela wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci SWZ. Osoby, które przybêd± na wizjê zobowi±zane s± zg³osiæ siê na recepcjê (wej¶cie ul. Wspólna 2/4).
ZATRUDNIENIE
Wykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia w pe³nym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracê w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osób ¶wiadcz±cych us³ugi konserwacyjne w ramach dy¿urów, niezale¿nie od tego czy s± to osoby zaanga¿owane przez niego bezpo¶rednio czy te¿ przez jego podwykonawcê
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz us³ug kurierskich.
- Us³uga od¶nie¿ania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych p³askich powierzchni pokrytych pap±) w okresie 36 miesiêcy dla ITC Wydzia³u Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegl±d, konserwacja oraz naprawy awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego z podzia³em na 3 zadania.
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bie¿±cego utrzymania budynków zarz±dzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Kompleksowa obs³uga zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach P³ywalni Miejskiej Nowodworskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji i napraw systemów bezpieczeñstwa w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Obs³uga szaletów miejskich
- Sporz±dzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ¿yrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Ksi±¿
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.