eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoSUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICY IM. ŚW. JANA PAWŁA II W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121031194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146630146

1.5.8.) Numer faksu: 146630146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

POWIATOWY PUBLICZNY ZAKAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e39d0a-68dc-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e39d0a-68dc-11ed-aea3-5a7c432eaced

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zol@powiatbrzeski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
1.1. poczty elektronicznej na adres: zol@powiatbrzeski.pl w zakresie zadawania
pytań, wezwań, uzupełnień , składania wyjaśnień, oświadczeń (preferowane)
1.2. Portalu : https://ezamowienia.gov.pl w zakresie składania ofert, zmiany i wycofania oferty,
1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu: ezamowienia.gov.pl Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
1.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedyowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
1.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich wpływu na skrzynkę Portalu: https://ezamowienia.gov.pl ,
https://epuap.gov.pl (/PPZOLBrzesko/Skrytka ESP) Zamawiającego lub poczty e-mail Zamawiającego ( zol@powiatbrzeski.pl )
1.6. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Portalu.
1.7. Zamawiający wymaga aby dokumenty składane były pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:
1.7.1. podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.) lub
1.7.2. podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).

2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r, poz. 2415)
3. Strona internetowa prowadzonego postępowania: www.ppzolbrzesko.pl
4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed terminem składania ofert (art. 284 ust 1 i 2 ustawy pzp ).
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami .
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
W sprawach merytorycznych:
Pani Agnieszka Zawisza
Tel. (14) 66 30 109 wew. 104
adres e-mail: agnieszka.zawisza@ppzolbrzesko.pl
W sprawach przedmiotu zamówienia:
lek. med. Urszula Chruściel
Tel. (14) 66 30 109 wew.103, 115
adres e-mail: zamowienia@ppzolbrzesko.pl
Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi
na kierowane do zamawiającego zapytania.
5. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić treść specyfikacji warunków zamówienia.

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE INNEGO SPOSOBU KOMUNIKOWANIA SIĘ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku,
-inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym jest Pani Ewa Robak tel. 14 66 30 109 wew.105
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DR.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253606,56 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1 PŁYNY
Nr poz Nazwa Ilość
1 1 Betadine roztwór na sk.100mg/ml 1000ml 2
2 1 Glucosum inj. 5% 500ml poj. 600
3 1 Glucosum inj.10% 500ml poj. 30
4 1 Glucosum inj. 20% 10mlx10 amp. 1
5 1 Natrium chlor. inj.0.9% 10ml 100amp plas 50
6 1 Natrium chlor. inj.10% 10ml 100amp.plast 2
7 1 Natrium chloratum inj.0.9%.100ml 1400
8 1 Natrium chloratum inj.0.9%.250ml 800
9 1 Natrium chloratum inj.0.9%.500ml 2700
10 1 Natrium chloratum inj.0.9%.3000ml płyn do irygacji 5
11 1 Optilyte 500 ml 2300
12 1 Płyn Sol.Ringeri 500ml poj. 22
13 1 Glucosum roztwór do wstrzykiwań, 0,4g/ml 10amp.a 10 ml (40%) 5
14 1 Natrium bicarbonicum 8,4% roztwór do wstrzykiwań, 1,68g/20ml, 10amp.a 20ml 2
15 1 Glucosum inj. 20% 500ml poj. 15

4.2.5.) Wartość części: 29620,31 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2 LEKI

Nr poz Nazwa leku międzynarodowa Ilość
1 2 Acenocumarol WZF 4mg * 60tabl. 1
2 2 Epinefryna 1mg/ml*10amp. 1
3 2 Pentoksyfilina 400mg*60tabl. 10
4 2 Amlodypina 5mg*30tabl. 42
5 2 Amlodypina 10mg*30tabl. 4
6 2 Doksazosyna 4mg*30tabl. 15
7 2 Doksazosyna 2mg*30tabl. 2
8 2 Wodoroasparaginian magnezu 20mg janów 50tabl. 1
9 2 Atorwastatyna 10mg*30tabl. 10
10 2 Atorwastatyna 20mg*90tabl. 45
11 2 Atorwastatyna 40mg*90tabl. 10
12 2 Atropinum sulfuricum WZF 1mg/ml*10amp. 1
13 2 Karwedilol 6,25mg*30tabl. 60
14 2 Karwedilol 12,5mg*30tabl. 1
15 2 Karwedilol 25mg*30tabl. 1
16 2 Betahistyna 24mg*60tabl. 17
17 2 Metoprolol 23,75mg*60tabl. o przedł. Uwalnianiu 20
18 2 Metoprolol 50mg* 30tabl. 45
19 2 Metoprolol 47,5mg*60tabl. Tabl o przedł.Uwalnianiu 30
20 2 Metoprolol 95mg*30tabl. o przedł. Uwalnianiu 1
21 2 Metoprolol 142,5mg*30tabl.o prrzedł.uwalnianiu 1
22 2 Metoprolol 100mg*30tabl 1
23 2 Sotalol 80mg*30tabl. 1
24 2 Bisoprolol 2,5mg*30tabl. 60
25 2 Bisoprolol 5mg*30tabl. 80
26 2 Bisoprolol 10mg*30tabl. 12
27 2 Kwas askorbinowy+wapń 60+180mg*16tabl. 5
28 2 Dobesylan wapnia 250mg*30tabl. 2
29 2 Kaptopryl 12,5mg*30tabl. 2
30 2 Kaptopryl 25mg*30tabl. 7
31 2 Winpocetyna 10mg*90tabl. 7
32 2 Enoksaparyna 20mg/0,2ml*10amp. 72
33 2 Enoksaparyna 40mg/0,4ml*10amp. 350
34 2 Enoksaparyna 60mg/0,6ml*10amp. 110
35 2 Enoksaparyna 80mg/0,8ml*10amp. 19
36 2 Enoksaparyna 100mg/1ml*10amp. 1
37 2 Klopidogrel 75mg*28tabl. 30
38 2 Amiodaron 200mg*30tabl. 1
39 2 Amiodaron roztwór do wstrzyk.5amp.3ml 1
40 2 Hydrokortyzon 100mg*5 fiol.+rozp. 55
41 2 Etamsylat 250mg*30tabl 5
42 2 Etamsylat 500mg*30kaps.tw. 1
43 2 Etamsylat inj .125mg/ml*50amp. 5
44 2 Deksametazon 4mg/ml*10amp. 15
45 2 Deksametazon 8mg/2ml*10amp. 15
46 2 Gliklazyd 60mg*30tabl. 1
47 2 Gliklazyd 30mg*30tabl. 5
48 2 Gliklazyd 90mg*30tabl. 1
49 2 Digoksyna 0,1mg*30tabl. 15
50 2 Digoksyna 250mcg*30tabl. 2
51 2 Indapamid 1,5mg*30tabl. 45
52 2 Dopaminum h/chl. 4% 200mg/5ml*10amp. 1
53 2 Izosorbid 50mg*30tabl. 4
54 2 Izosorbid 100 tabl. powl. o przedł. uwalnianiu(100 mg) 1
55 2 Metformina 500mg*30 kaps. 3
56 2 Metformina 500mg*90tabl. 7
57 2 Metformina 750mg*30kaps. 6
58 2 Metformina 750mg*60tabl 7
59 2 Metformina 850mg*60 tabl. 3
60 2 Metformina 850mg *90tabl. 7
61 2 Metformina 1000mg*90tabl. 7
62 2 Dalteparyna 2500jm*0,2ml*10amp.strzyk. 2
63 2 Dalteparyna 5000jm/0,2ml*10amp.strzyk. 2
64 2 Dalteparyna 7500jm/0,3ml*10amp.strzyk. 2
65 2 Nadroparyna 3800j/0,4ml*10amp 2
66 2 Nadroparyna 5700j/0,6ml*10amp 2
67 2 Nadroparyna 7600j/0,8ml*10amp. 2
68 2 Furosemid inj.20mg/2ml*50amp. 30
69 2 Furosemid 40mg*30tabl. 120
70 2 Drotaweryna 40mg*20tabl. 25
71 2 Drotaweryna 80mg*50tabl. 25
72 2 Drotaweryna 20mg/ml (40mg/2ml)*5amp. 80
73 2 Insulina ludzka dwufazowa 30%insuliny rozpuszczalnej, 70%insuliny izofanowej 100j/ml, 5wkład.*3ml 2
74 2 Insulina ludzka,insulina izofanowa 100j/ml,5wkład.*3ml 2
75 2 Insulina ludzka,insulina neutralna 100j/ml, 5wkład.*3ml 2
76 2 Insulina Aspart 30%+ insulina Aspart protaminowa 70% 1
77 2 Insulina detemir 100 j.m./ml roztwór do wstrzykiwań - 5 wkładów a 3 ml 1
78 2 Glimepiryd 1mg*30tabl. 1
79 2 Glimepiryd 2mg*30tabl. 1
80 2 Glimepiryd 3mg*30tabl. 1
81 2 Glimepiryd 4mg*30tabl. 1
82 2 Glimepiryd 6mg*30tabl. 1
83 2 Heparyna krem 300j .m./g 20g 7
84 2 Heparyna 5000jm/ml 10fiol. Po 5ml 2
85 2 Hydrochlorotiazyd 12,5mg*30tabl. 10
86 2 Hydrochlorotiazyd 25mg*30tabl. 1
87 2 Insulina aspart 100j/ml 5 wkład.* 3 ml 15
88 2 Insulina Glargine 100j/ml*5jedn.wstrzyk. 1
89 2 Chlorek potasu 15% inj.20ml*20 fiol. 10
90 2 Potas(cytrynian potasu)+potas(wodorowęglan potasu)782mg saszetki a 3 g *20saszetek 32
91 2 Potas 391mg jonów potasu/5ml*150ml syrop 6
92 2 Lizynopryl 5mg*28tabl 10
93 2 Lizynopryl 10mg*28tabl 15
94 2 Lizynopryl 20mg*30tabl 10
95 2 Mannitol 20% *100ml 11
96 2 Mannitol 20% *250ml 1
97 2 Mannitol 15%*100ml 250
98 2 Mannitol 15% * 250ml 1
99 2 Piracetam 800mg*60tabl 5
100 2 Piracetam 1200mg*100tabl 17
ZE WZGLĘDU NA BRAK MOŻLIWOŚCI WYKAZANIA PEŁNEJ LISTY ZAMAWIANYCH LEKÓW -PEŁNA LISTA JEST DOSTĘPNA W SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 117723,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 3 ANTYBIOTYKI

Nr poz Nazwa leku międzynarodowa Ilość
1 3 Metronidazol 5mg/ml amp a 100ml 640
2 3 Rifaksymina 200mg*28tabl 1
3 3 Metronidazol 500mg*28tabl 7
4 3 Metronidazol 250mg*20tabl. 1
5 3 Metronidazol 7,5mg/g 30g żel 1
6 3 Azytromycyna 250mg*6tabl. 1
7 3 Azytromycyna 500mg*6tabl. 6
8 3 Klarytromycyna 500mg*28tabl. 2
9 3 Ciprofloksacyna 250mg*10tabl. 12
10 3 Ciprofloksacyna 500mg*10tabl. 30
11 3 Ciprofloksacyna 2mg/ml 100ml 160
12 3 Ciprofloksacyna 2mg/ml 200ml 80
13 3 Ciprofloksacyna 0,3% krople do oczu 5ml 1
14 3 Lewofloksacyna 500mg*10tabl. 15
15 3 Lewofloksacyna d/inh. 5 mg/ml*1fiol.(100ml) 15
16 3 Amikacyna 250mg/ml 2ml*1amp. 200
17 3 Cefuroksym 1500mg 160
18 3 Cefuroksym 750mg 220
19 3 Amoksycylina 500mg/5ml 100ml gr.d/sp.zaw.doust. 6
20 3 Ceftriakson 2g*1 fiolka 125
21 3 Ceftazydym 500mg*1 fiolka 11
22 3 Ceftazydym 1g*1 fiolka 50
23 3 Ceftazydym 2g*1 fiolka 11
24 3 Sulfametoksazol+ Trimetoprim 800+160mg *20tabl. 17
25 3 Sulfametoksazol+ Trimetoprim 80+16mg/ml5ml*10amp 10
26 3 Trimetoprim 200mg*20tabl. 10
27 3 Klindamycyna 300mg*16tabl. 3
28 3 Klindamycyna 150mg/ml 4ml *5 fiolek 3
29 3 Klindamycyna 10mg/g żel 15g 2
30 3 Linkomycyna 300mg/ml 2ml*1 fiolka 11
31 3 Klotrimazol 1% krem 20g 105
32 3 Klotrimazol 1% 10mg/ml płyn 15ml 10
33 3 Kolistyna 1 000 000 jm*20 fiol. 2
34 3 Chloramfenikol 1% 10mg/g maść 5g 11
35 3 Fludrokortyzon +gramicydyna +neomycyna1mg+25jm+2500jm krople do oczu i uszu 5ml 17
36 3 Doksycyklina 100mg*10tabl. 25
37 3 Amoksycyklina 500mg*20kaps.tw. 7
38 3 Amoksycylina 1000mg*20tabl. 22
39 3 Flukonazol syrop 50mg/10ml 150ml 6
40 3 Amoksycylina +kwas klawulanowy 875+125mgQUICKTAB *14tabl. 10
41 3 Furazydyna 50mg*30tabl. 60
42 3 Gentamycyna 40mg/ml 2ml*10amp. 11
43 3 Acyclowir 200mg*30tabl 13
44 3 Acyclowir 400mg*30tabl 2
45 3 Neomycyna 5mg/g maść 5g 5
46 3 Neomycyna 5mg/g maść do oczu 3g 2
47 3 Neomycyna 11,72mg/g aerozol 32g 7
48 3 Nystatyna zaw. 2,4mln j/5g 24ml 35
49 3 Nystatyna 100 000jm*10tabl.dopoch. 1
50 3 Nystatyna 500 000j.m.*16tabl.dojel. 6
51 3 Hydrokortyzon+Oksytetracyklina 3,1mg+9,3mg/gaerozol 32,25g 8
52 3 Hydrokortyzon+Neomycyna+natamycyna10mg+ 3500jm+10mg/1g krem 15g 5
53 3 Sulfacetamid 100mg/ml 0,5ml*12sztuk 15
54 3 Amoksycylina +kwas klawulanowy 500+125mg*14tabl. 2
55 3 Amoksycylina+kwas klawulanowy 875+125mg*14tabl. 30
56 3 Amoksycylina +kwas klawulanowy 1000+200mg*1fiolka 450
57 3 Wankomycyna 500mg*5 fiolek do infuzji lubroztworu doustnego 12
58 3 Wankomycyna 1000mg*5 fiolek do infuzji lubroztworu doustnego 12
59 3 Aksetyl cefuroksymu 250mg*10tabl. 2
60 3 Aksetyl cefuroksymu 500mg*10tabl. 12
61 3 Norfloksacyna 400mg*20tabl.powl. 4
62 3 Fosfomycyna 3g*1sasz. 15
63 3 Mupirocyna 20mg/g maść 15g 1
64 3 Deksametazol lmg/ml+Gentamycyna 5mg/ml 5ml krople do oczu 1
65 3 Meropenem 500mg*10fiol.(30ml) 13
66 3 Meropenem 1g 1
67 3 Ryfampicyna 300mg*100kaps.tw. 2
68 3 Tetracyklina 250mg*16tabl.powl. 1

4.2.5.) Wartość części: 15289,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4 OPIOIDY

Nr poz Nazwa leku międzynarodowa Ilość
1 4 Tapentadol 50mg*60tabl. 3
2 4 Tapentadol 100mg*60tabl. 3
3 4 Tapentadol 150mg*60tabgl 2
4 4 Tapentadol 200mg*60tabl. 4
5 4 Tapentadol 250mg*60tabl. 1
6 4 Metadon zawiesina 1mg/ml 100ml 12
7 4 Buprenorfina 35ug/h*5szt 50
8 4 Buprenorfina 52,5ug/h*5szt 16
9 4 Buprenorfina 70ug/h*5szt 25
10 4 Buprenorfina 0,2mg*60tabl 1
11 4 Fentanyl 25ug/h*5szt 5
12 4 Fentanyl 50ug/h*5szt 10
13 4 Fentanyl 75ug/h*5szt 5
14 4 Fentanyl 100ug/h*5szt 5
15 4 Morfiny siarczan 20mg*10amp 310
16 4 Morfiny siarczan 20mg*60tabl 3
17 4 Morfiny siarczan 10mg*60tabl o przedł. uwalnianiu 2
18 4 Morfiny siarczan 30mg*60tabl o przedłuzonymuwalnianiu 1
19 4 Morfiny siarczan 60mg*60tabl o przedłużonymuwalnianiu 1
20 4 Morfiny siarczan 100mg* 60tabl o przedłużonymuwalnianiu 1
21 4 Oksykodonu chlorowodorek 5mg*60tabl 2
22 4 Oksykodonu chlorowodorek 10mg*60tabl 10
23 4 Oksykodonu chlorowodorek 20mg*60tabl 5
24 4 Oksykodonu chlorowodorek 40mg*60tabl 5
25 4 Oksykodonu chlorowodorek 80mg*60tabl 1
26 4 Oksykodonu chlorowodorek 5mg*30tabl. o szybkim uwalnianiu 1
27 4 Oksykodonu chlorowodorek 10mg*30tabl. o szybkim uwalnianiu 1
28 4 Chlorowodorek oksykodonu +nalokson 10+5mg*60tabl. 1
29 4 Chlorowodorek oksykodonu +nalokson 20+10mg*60tabl. 1
30 4 Chlorowodorek oksykodonu +nalokson 40+20mg*60tabl. 1
31 4 Tramadol roztwór do injekcji 50mg/ml 2ml*5amp 140
32 4 Tramadol 100mg/ml płyn 96ml 10
33 4 Tramadol 100mg/ml krople doustne 10ml 1
34 4 Tramadol 50mg*20kaps 2
35 4 Tramadol 50mg*50tabl o przedłużonym uwalnianiu 2
36 4 Tramadol 100mg*50tabl o przedłużonym uwalnianiu 3
37 4 Tramadol 150mg*50tabl. O przedłużonym uwaln. 1
38 4 Tramadol 200mg*50tabl. O przedł. Uwaln. 1
39 4 Tramadol+paracetamol 37,5+325mg *90tabl. 55
40 4 Tramadol+paracetamol 75+650mg *90tabl. 3

4.2.5.) Wartość części: 17037,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 5 PSYCHOTROPY

Nr poz Nazwa leku międzynarodowa Ilość
1 5 Alprazolam 0,25mg*30tabl. 15
2 5 Alprazolam 0,5mg*30tabl. 11
3 5 Alprazolam 1 mg*30tabl. 2
4 5 Klonazepam 0,5mg*30tabl. 16
5 5 Klonazepam 2mg*30tabl. 8
6 5 Klonazepam 1mg/ml*10amp. 2
7 5 Klorazepam 5mg*30tabl. 6
8 5 Klorazepam 10mg*30tabl. 2
9 5 Midazolam 7,5mg*10tabl. 6
10 5 Estazolam 2mg*20tabl. 45
11 5 Zolpidem 10mg*20tabl. 11
12 5 Zopiklon 7,5mg*20tabl. 1
13 5 Lorazepam 1mg*25tabl. 18
14 5 Lorazepam 2,5mg*25tabl. 2
15 5 Fenobarbital 100mg*10tabl. 1
16 5 Midazolam 5mg/ml inj. 1ml*10amp. 26
17 5 Nitrazepam 5mg*20tabl. 2
18 5 Oksazepam 10mg*20tabl. 30
19 5 Diazepam 2mg*20tabl. 18
20 5 Diazepam 5mg*20tabl. 7
21 5 Diazepam inj. 5mg/ml 2ml*5amp. 22
22 5 Diazepam 2mg/ml *5wlew. 2,5 ml 1
23 5 Diazepam 4mg/ml*5 wlew. 2,5ml 2
24 5 Bromazepam 3mg*30tabl. 3
25 5 Bromazepam 6mg*30tabl. 1
26 5 Temazepam 10mg*20tabl. 2

4.2.5.) Wartość części: 2994,23 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 6 ŻYWIENIE DOJELITOWE
Nr poz Nazwa Ilość
1 6 Nutrison Advanced Diason 1000 ml 150
2 6 Nutrison Advanced Cubison 1000 ml 85
3 6 Nutrison Protein Plus 1000 ml 2
4 6 Nutrison Energy 1000 ml 400
5 6 Nutridrink Skin Repair 4x200ml 11
6 6 Nutridrink Protein 4x125 ml smak: waniliowy, truskawowy, mokka, brzosk.-mango, owoce leśne 11
7 6 Nutilis Clear 175 g 11
8 6 Nutrison Advanced Peptisorb 1000 ml 12
9 6 Protifar 225 g 12
10 6 Nutridrink 4x125 ml smak: neutralny, czekoladowy, truskawkowy, waniliowy, owoce leśne 16
11 6 Diben 1,5 kcal HP 500 ml EB 65
12 6 Survimed OPD 1000ml 16
13 6 Fresubin Original 1000 ml 410
14 6 Fresubin Protein Energy drink 200ml 10
15 6 Fresubin Energy drink 200ml 10
16 6 Fresubin Fibre 1000 ml 12
17 6 Fresubin HP Energy 1000ml 30
18 6 Nutrison Advanced Diason 1000 ml 150

4.2.5.) Wartość części: 34616,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 7 ŻYWIENIE POZAJELITOWE

Nr poz Nazwa Ilość
1 7 Olimel Peri N4E emulsja do inf 2000 ml (4 worki w opak.) 12
2 7 Olimel Peri N4E emulsja do inf 1000 ml (6 worków w opak.) 102
3 7 Olimel N7E emulsja do inf 2000 ml (4 worki w opak.) 12
4 7 Olimel N7E emulsja do inf 1000 ml (6 worków w opak.) 252
5 7 Olimel N7E emulsja do inf 1500 ml (4 worki w opak.) 48

4.2.5.) Wartość części: 36324,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWYCH WYMOGÓW W ZAKRESIE ŚRODKÓW DOWODOWYCH

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku
podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ – wzór formularza);
2) Wykonawca, wraz z ofertą, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 pkt 5 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia - (załącznik n 2 do SWZ - wzór oświadczenia)
3) Zaparafowany wzór umowy – (załącznik nr 3 do SWZ)
4) Formularz kosztorysu cenowego – (załącznik nr 4 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku
podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ART. 455 USTAWY, PROJEKT UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Platformie ePUAP i udostępnionego również na Portalu https://ezamowienia.gov.pl , wybierając skrzynkę podawczą Zamawiającego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ustawa PZP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.